GT2052 do AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

Huml píše:mělo by jít otočit bez problémů o 120°, nic nemusíš vrtat a přišroubovat přímo na TDI svod
Obrázek
možná někde najdu i lepší foto nebo toby, ten to posledně fotil ;)


takže stačí rovnej mezikus na šroubovaný svody,povolit šroubky u výfukový části a celým zbytkem otočit ,nebo je to po segmentech? držák plechovky sedne na jiný místo je to tak?

turbo u sebe nemám tak nevím :?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Říkám ti, že to u GT2052V nejde!!! Kompresorem můžeš točit libovolně, ale ne výfukem!!! U GT2052V jsou šrouby excentricky a navíc je tam kolík zajišťující tovární polohu, takže prdlačky (hm)

Bez vrtání to nepůjde.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

TDIPOWER píše:Říkám ti, že to u GT2052V nejde!!! Kompresorem můžeš točit libovolně, ale ne výfukem!!! U GT2052V jsou šrouby excentricky a navíc je tam kolík zajišťující tovární polohu, takže prdlačky (hm)

Bez vrtání to nepůjde.

jeden říká to,druhej tamto...no a já sem z toho jelen

to mazání musí bejt teda kolmo a ne jinak,chápu to správně...
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Ano, čím jak nejvíc kolmo. A v tomto mám pravdu. Nic tam nenatočíš. To co říká Huml platí pro VNT20.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

furt si lámu hlavu a už vymejšlim kraviny typu otočit svody nahoru,k tomu naúhlovat spešl mezikus tak že by mazání bylo kolmo a turbo v úrovni sání

já to turbo snad prodám

(LOL)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to možný, že je to VNT 20, mě to takhle šlo, otočil jsem střed proti výfuku o 120°, kompresor si natočíš jak potřebuješ, žádnej mezikus jsem nedával, trubka na mazání vyšla bez problémů, spodní odtok jsem musel prodloužit
Obrázek
tady je ještě jedna v G3
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

L_u_c_k_y_n píše:furt si lámu hlavu a už vymejšlim kraviny typu otočit svody nahoru,k tomu naúhlovat spešl mezikus tak že by mazání bylo kolmo a turbo v úrovni sání

já to turbo snad prodám

(LOL)
To co ukazoval Huml je primo na podelnym svodu bez mezi kusu,jen v turbu prevrtas diry.

2052v ma jeden aretacni kolik.rozdelas vyfukovou cast otocis natocis si ji tak jak potrebujes,a podle toho kam se ti premysti ovladaci paka co hybe prastencem co ovlada naklapeni tak si prevrtas tu aretacni diru myslim ze je to 1.5mm vrtak.

VNT20 jde natacet po 120' bez vrtani jen otacenim celeho VTG v turbu-je to tam na 3 sroubech
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Tak vrták je to 2,5mm....a co baňka? Ta díra stačí 1mm vedle a už se nedomluvíš s regulací....pozor na to!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

TDIPOWER píše:Tak vrták je to 2,5mm....a co baňka? Ta díra stačí 1mm vedle a už se nedomluvíš s regulací....pozor na to!
ja mel mensi aretaci,a ta dira je presne mezi osami dvou pacek naklapeni
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Neříkám, že to nejde udělat. Já to dělám běžně. A hledat střed mezi osami mi zrovna přesné nepříjde. Ale jestli ti to funguje, tak ses asi trefil. To je dobře.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

právě no,tý regulace se bojim aby se nerozhasila

jinak mazáni si udělám z panceřovek v práci,todle nebude problem 8)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Jak píše TDIPOWER. GT2052v nejde natočit jen tak. Regulace musí být přesně jako byla v origo poloze. Podtlak. bance se musí předělat uchycení a vše zprávně nastavit.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

a skoušels to turbo dat ma svody 1Z jsou kolmo dolu ja na nich mam 2056 skust to za skouš :) ku nic ne
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

mrti píše:a skoušels to turbo dat ma svody 1Z jsou kolmo dolu ja na nich mam 2056 skust to za skouš :) ku nic ne


zatim jen bádám a zjišťuju co a jak

neměl bys fotku?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

a co svody z 1.9TD ? pokud se nepletu, maji stejnou obdelnikovou prirubu se ctyrmi otvory jako ma GT20. melo by to pasovat ne ? aby clovek nemusel prevrtavat turbo (vejfuk).

Luckyn : hele a co vubec misto mezi motorem a stenou kabiny ? kdyz sem stavel svoje auto, uvazoval sem rovnou o instalaci GT20, ale pokud me pamet nešálí mel jsem problem s tim, ze se mi turbo opiralo o tu stenu. jen jestli si premyslel i o tehle veci.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“