spotřeba u octavie kombi 81kw rok 99
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A nemůže být špatně nakodovaná ŘJ ??? Někde se to tu už taky probíralo, ale to auto ukazovala nižší spotřebu než byla skutečná. U tebe to je opačné. Proto se taky bojím čipování jako čert kříže, páč když vidím lidi kolem sebe, jak se jim to pořád sere a lítaj po servisech, tak bych do toho nešel ani náhodou... Maj sice o dvacet kobyl víc, ale co z toho... Navíc, každá kobyla navíc potřebuje nažrat !!!!!!
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Neboj se vlka nic,lítám po chipu jak drak už dost km a bez problému ťuk ťuk ťuk.Podmínka je :mít auto v lati před chipem a ten chip mít pak od ReeshanaMatrix píše:A nemůže být špatně nakodovaná ŘJ ??? Někde se to tu už taky probíralo, ale to auto ukazovala nižší spotřebu než byla skutečná. U tebe to je opačné. Proto se taky bojím čipování jako čert kříže, páč když vidím lidi kolem sebe, jak se jim to pořád sere a lítaj po servisech, tak bych do toho nešel ani náhodou... Maj sice o dvacet kobyl víc, ale co z toho... Navíc, každá kobyla navíc potřebuje nažrat !!!!!!

SHARAN AUY 2002
TDI je problém dostať cez 6 litrov??? 81kW bez problémov, aj 10l. 110kW 15l, hravo. Stačí rúbať ako besný.
Ak stále predbieham a točím ho na trojke, štvorke neustále okolo 4000-4500, tak tých 12-15l je realita. Ale to je 110kW+brutal chip. To vieš, my tu ešte nemáme bodový systém, ťuk-ťuk.
To je ale zaujímavé, všetkým TDIčka žerú 4-5 litorv, ja mám doma 3 TDIčka a NEHROZÍ ani na jednom. Tá oktávka sa tomu jediná blíži pri veľmi úspornej jazde, ale to je naozaj kríza- nebudem chodiť ako na Š120. Každý hovorí že mu žere 5, ale realita je podľa mňa inde. Samozrejme spotreba je super v porovnaní s inými autami, ale zase buďme realisti. Možno na Slovensko vozili nejaké žravé nepodarené TDIčka.
Ten palubný počítač zvykne kecať aj kvôli chiptuningu. Skús to korigovať, dá sa to, možno to bude stačiť.
Ja som kvôli chiptuningu ešte nemal žiadny problém, doposiaľ asi 5 áut a veľa veľa kilometrov... Ak je chiptuning kvalitný, nie je sa čoho báť. Ale pravda je že kone chcú nažrať- ak sa zvýšený výkon často využíva, spotreba narastie.
Keď sa jazdí ostrejšie, tak sa turbo nezvykne zasekávať, asi preto že sa regulácia stále hýbe. Ak sa chodí dôchodcovsky, hýbe sa to menej a sadze majú viac času na to, aby sa v kľude usadili a zasekli mechanizmus rozvádzacieho kolesa turbíny.
Na voľnobeh je u obidvoch mojich 81kW TDI počuť turbo z výfuku, piští, takže si myslím že je to normálka. Ale u toho 110kW to nepočuť, je tam iný výfuk ako na 81kW, a aj väčšie turbo a teda na voľnobeh jeho menšie otáčky.



Ten palubný počítač zvykne kecať aj kvôli chiptuningu. Skús to korigovať, dá sa to, možno to bude stačiť.
Ja som kvôli chiptuningu ešte nemal žiadny problém, doposiaľ asi 5 áut a veľa veľa kilometrov... Ak je chiptuning kvalitný, nie je sa čoho báť. Ale pravda je že kone chcú nažrať- ak sa zvýšený výkon často využíva, spotreba narastie.
Keď sa jazdí ostrejšie, tak sa turbo nezvykne zasekávať, asi preto že sa regulácia stále hýbe. Ak sa chodí dôchodcovsky, hýbe sa to menej a sadze majú viac času na to, aby sa v kľude usadili a zasekli mechanizmus rozvádzacieho kolesa turbíny.
Na voľnobeh je u obidvoch mojich 81kW TDI počuť turbo z výfuku, piští, takže si myslím že je to normálka. Ale u toho 110kW to nepočuť, je tam iný výfuk ako na 81kW, a aj väčšie turbo a teda na voľnobeh jeho menšie otáčky.
tak tak..Děděk píše:Neboj se vlka nic,lítám po chipu jak drak už dost km a bez problému ťuk ťuk ťuk.Podmínka je :mít auto v lati před chipem a ten chip mít pak od ReeshanaMatrix píše:A nemůže být špatně nakodovaná ŘJ ??? Někde se to tu už taky probíralo, ale to auto ukazovala nižší spotřebu než byla skutečná. U tebe to je opačné. Proto se taky bojím čipování jako čert kříže, páč když vidím lidi kolem sebe, jak se jim to pořád sere a lítaj po servisech, tak bych do toho nešel ani náhodou... Maj sice o dvacet kobyl víc, ale co z toho... Navíc, každá kobyla navíc potřebuje nažrat !!!!!!

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

No nevím jak ty, ale já teda s autem rozhodně nejzdím tak, abych jezdil za co největší spotřebu !!! Když budu chtít tak to taky můžu vykrosit a říkat si jak mi to žere, ale mnohem větší umění je naučit se jezdit s lehkou nohou tak, aby to žralo co nejméně. Já mám navíc paubní počítače přes VAG seštelovaný tak, že mi ukazuje opravdu skutečnou spotřebu a ti přesto si ji při každém dotankování přepočítám manuálně, jestli to ještě sedí. Jsem z HK a když jedu třeba do Pardubic a zpátky tak se zapnutým tempomatem mi při stovce na tacháku okamžitá spotřeba pulzuje mezi 3,5 - 4,0 litry Takže při návratu domů se mi na počítadle oběví klíďo Ø 3,9 l/100 km bez tempomatu tak 4,2 - 4,4 záleží na provozu. A protože já se snažím jezdit s co nejmenšími náklady, tak si čip kupvat nechci, navíc peníze do něj narvané se rovnají hooodně velké vzdálenosti ujete za nakoupenou naftu vhodnotě čipu + příslušenství a to se mi fakt nevyplatí, To už pak chce k čipu koupit i 6. rychlostní ° když už chce člověk jezdit rychle...
octávia: Jinak ještě k tématu. Začalo ti to žrát po čipu anebo už před tím ??? Pokud až po čipu, tak pak si myslím je problém jasný...
octávia: Jinak ještě k tématu. Začalo ti to žrát po čipu anebo už před tím ??? Pokud až po čipu, tak pak si myslím je problém jasný...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
to MATRIX: podla mna nemas vobec pravdu, motor neznicis tym ze ho nachipujes ale zalezi ako jazdis. mne napriklad v minulosti po chipe zacala 66kw verzia zrat menej lebo je nizsie polozeny ten krutak na aky som bol zvyknuty, hned som mohol tocit o 500 ot menej a islo to tak ako pred tym a bola tam vacsia vykonova rezerva, teraz mam chipnute PD a neviem si to vynachvalit, mam spotrebu 6,6 na 17" 225, a to jazdim ostro, na ziletkach by som sa zmestil urcite do 6litrov
Mercedes e 270cdi
Netvrdím, že tak jazdím stále, alebo som niečo také písal? Len že sa to dá. Písal som že na tej octavii jazdím bežne za tých 6 až 6.5, ale to je asi aj preto že väčšinou jazdím po meste alebo po diaľnici... Ja sa nechcem hádať, len si myslím že na to aby si naozaj dlhodobo jazdil pod 5, musí mať človek silnú motiváciu a pevnú vôľu. Ak ale jazdíš denne do roboty 30km mimo mesto a ideš v kolóne a nepredbiehaš, tak to určite ide. Nech hodí kameňom ten, kto dlhodobo jazdí skutočne pod 5. 

Já to nikomu nevyvracím, ať si se svým autem dělá každej co chce, já jen říkám že do svýho auta bych si ho nikdy nedal. Navíc 2 litry/100 km rozdíl oproti mě... to ti ten čip fakt nezávidím. A dávat si čip jen pro to abych trabanta nebo hundrtku předjel svižněji, se mi fakt nechce 

Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
to Alex: tak to jsem rad, ze taky nekdo jezdi jako ja:-)
to Matrix: ja za ted 6-6.5 L jezdil i pred cipem..takze u me spotreba stejna
no trosku vetsi, kdyz to trochu protahnu po dalnici tak v prumeru tak 7
to Matrix: ja za ted 6-6.5 L jezdil i pred cipem..takze u me spotreba stejna
no trosku vetsi, kdyz to trochu protahnu po dalnici tak v prumeru tak 7

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Ahoj, Oktavu jsem mel 2 roky....
....a po okreskach a okolim se kochajici jizdou jsem jezdil skutecne za 4,5 litru. Pak me to prestalo bavit a jezdil jsem tak, ze jsem vyuzival motor na 100% , pak jsem obcas vozil kola na strese a ejhle, kdyz jsem ji prodaval, tak dlouhodoba spotreba vyskocila na 6,4. Kazdopadne je to podle myho jedno z nejuspornejsich aut, ktery jsem mel. ....jinak, co vaha, je v pohode? Nechapu sice proc, ale co vaha to original a jine jizdni dojmy a spotreba jakbysmet. Napriklad u me, po vymene vahy + 1l nahoru.
MATRIX: ten rozdiel 2l/100km v spotrebe oproti tebe nie je v chipe, ale vo mne
aj pred chipom som tak jazdil... aj motor som vymenil (odpadnutý ventil-výrobná vada a teda motor na sračky, ale ešte došiel 300km domov
) a spotreba stále +- rovnaká. Je to v trasách ktoré jazdím a v štýle, ktorým jazdím. Nie v aute.


Ked som vcera cital prispevky suvisiace so spotrebou, inspirovalo ma to k tomu, aby som trochu experimentoval.
Dnes som isiel trasu dlhu 110 km po beznej ceste cez dediny. Skusal som teda pre zaujimavost dolny extrem - teda aku najnizsiu spotrebu dokazem dosiahnut pri predpisovom jazdeni. Isiel som cez dediny 70 km/h a medzi dedinami 90 km/h. Este som minimalizoval brzdenie brzdami a brzdil som hlavne motorom, kde to situacia dovolila.
Priemerna spotreba mi vysla 3,7 l/100 km!! Jedna sa o Octaviu combi 66 kW (AGR). Na uspornejsom aute som fakt doteraz nejazdil.
Ale toto je samozrejme extrem a normalne sa takto jazdit neda. Kazdopadne na tychto autach sa da (ked sa clovek velmi trapi
) jazdit aj pod 4 litre. To je asi zaujimave hlavne pre dochodcov.
Este poznamenam, ze ten vysledok merania spotreby nie su nejake nezmysly z PP. Je uz dlhodobo overeny a doladeny podla skutocnosti.
Dnes som isiel trasu dlhu 110 km po beznej ceste cez dediny. Skusal som teda pre zaujimavost dolny extrem - teda aku najnizsiu spotrebu dokazem dosiahnut pri predpisovom jazdeni. Isiel som cez dediny 70 km/h a medzi dedinami 90 km/h. Este som minimalizoval brzdenie brzdami a brzdil som hlavne motorom, kde to situacia dovolila.
Priemerna spotreba mi vysla 3,7 l/100 km!! Jedna sa o Octaviu combi 66 kW (AGR). Na uspornejsom aute som fakt doteraz nejazdil.
Ale toto je samozrejme extrem a normalne sa takto jazdit neda. Kazdopadne na tychto autach sa da (ked sa clovek velmi trapi

Este poznamenam, ze ten vysledok merania spotreby nie su nejake nezmysly z PP. Je uz dlhodobo overeny a doladeny podla skutocnosti.