Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: ne červenec 12, 2009 9:37 pm Citovat
spacewerk
Přispěvovatel
Založen: 4.6.2008
Příspěvky: 399




pokud to má vgt turbo což má paky by to chodit melo aspon myslim

_________________
-ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-S1 AWX 96kW->115kW rv2002
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 20, 2009 10:19 am Citovat
subz3ro_tdi
Aktivista
Založen: 18.9.2007
Příspěvky: 3282
Bydliště: Žilina




len pre informaciu... pre ludi co nepouzivaju EGR ani klapku v sani zapojenie podtlakov bude vyzerat nasledovne:

Poznamka: ventily N18 a N239 treba vypnut v ECU alebo nechat elektricky zapojene (bez podtlakov)
inak bude ECU zaznamenavat zavadu prerusenie/skrat na kostru

_________________
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2010 12:49 pm Citovat
Smog
Sběrač informací
Založen: 24.5.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Bruntál




Jak vypnu oba ventily v ECU ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po květen 16, 2011 10:15 pm Citovat
Champion
Přispěvovatel
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 296
Bydliště: Slovakia-NR




opravte ma ak som to zle pochopil


_________________
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červen 14, 2011 10:01 pm Citovat
nomac
Nováček
Založen: 3.2.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Šternberk




A nemel by někdo prosím schéma na 1z? Asi v tom mám trochu guláš.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 01, 2011 9:19 pm Citovat
TeeBee008
Přispěvovatel
Založen: 16.7.2009
Příspěvky: 67




ahoj,
chcel by som menit tie hadice na O1 81kw motor asv.
Kamos mi hovoril, ze nie vsetky hadice su rovnake.
Viete presne ake hrube tam dat ?

Vdaka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá duben 13, 2012 9:07 am Citovat
Leon/kissiakos
Aktivista
Založen: 24.12.2010
Příspěvky: 1983
Bydliště: Augsburg /DE/




su tam 3mm a 5mm ale ked das vsade 4mm nie je to problem...

_________________
Kissiakos - Matus/seat leon ASV : kw-? / Nm - ? KAT,MAF,EGR off / PP764 + 12mm , GT2260V , Louis Vuitton look , duplex a brembo 323mm
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=533160#533160
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá duben 13, 2012 9:10 am Citovat
Leon/kissiakos
Aktivista
Založen: 24.12.2010
Příspěvky: 1983
Bydliště: Augsburg /DE/




takze dufam ze je to spravne teraz :


_________________
Kissiakos - Matus/seat leon ASV : kw-? / Nm - ? KAT,MAF,EGR off / PP764 + 12mm , GT2260V , Louis Vuitton look , duplex a brembo 323mm
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=533160#533160
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so duben 14, 2012 8:47 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 7904




ked nemas zdochynaciu klapku tak ten spatny ventilcek na hadicke tam uz nepotrebujes Mrknutí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne duben 15, 2012 8:48 am Citovat
subz3ro_tdi
Aktivista
Založen: 18.9.2007
Příspěvky: 3282
Bydliště: Žilina




Ten tam nie je kvoli zdochynacej klapke ale kvoli zasobniku podtlaku, Jojo...

_________________
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne duben 15, 2012 9:16 am Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 10317
Bydliště: Praha




A i tak funguje jen na větev regulace turba, zdechávací klapka a egr ventil jedou bez něj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne duben 15, 2012 5:39 pm Citovat
Greatone
Přispěvovatel
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 275




ked ten spätný ventil je zly, aky to ma vpliv na turbo ??? Asi to bude rozdiel pri štartoch alebo ????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne duben 15, 2012 11:10 pm Citovat
netopier
Aktivista
Založen: 29.10.2006
Příspěvky: 3256
Bydliště: ZVOLEN,SK




nemusi mat dost podtlaku v situaciach ked je treba aj v brzdach, aj na ovladacom systeme egr/turbo

_________________
SEAT Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB1756VK s Elektrickou Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm

PORSCHE 968 Targa
Š1000MB 1967
+421 915 262 181 netopier@netopier.com
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po září 03, 2012 7:59 pm Citovat
RuleZZzz
Přispěvovatel
Založen: 24.3.2010
Příspěvky: 112




nazdar páni, vedeli by ste mi poradiť, koľko metrov a akých hadičiek mi bude treba na výmenu komplet podtlakových hadíc na motore TDI 66kW AGR? Chcem ich vymeniť komplet všetky, ale neviem, aké tam mám dať a aké množstvo si mám zaobstarať. Dajú sa niekde kúpiť ešte aj tie hadičky čo sú obalené v tej textilnej bužírke? Je lepšie tam dať silikónové alebo gumené hadičky?

Motor AGR by mal byť zapojený takto, že?

Máte aj nejaké ťahy na čo si dávať pozor okrem zlomenia hrotov na tých N-ventiloch? Velmi šťastný Chcel by som to vymeniť sám, v garáži, na zdviháku, len sa bojím toho prístupu pri turbe... ale snáď sa to bude dať vymeniť.


_________________
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út září 04, 2012 8:14 am Citovat
RUNDA
Přispěvovatel
Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: spiš




Peto,v ETKE je to pekne rozpisane-kolko mm a aky priemer hadicky potrebujes...ja som objednaval z firmy GUMEX...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.