Golf 3 r.v.1997 - TDi 66kw - AHU ... slabý zatah

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pajice píše:dalsi zjisteni ... kdyz to je studeny jde to lepe za plynem ... ma to snahu jet odspoda, ale jakmile presahne 70 az 80 stupni teploty tak ten spodek je pak totalne mrtvej ... neni tam nejake teplotni cidlo nebo neco takoveho ?
Cidel to ma dost,nejmín tri,teploty vody, nasavaneho vzduchu{ na trubce od coleru},a paliva. Osobně bych skontroloval cidlo teploty paliva. Nacist to studený po ranu, a pak horký, u studenýho motoru by melo mít vse stejně,zhruba. To čidlo tep.paliva ma celkem velkej vliv,vetsinou na startovaní a na cod za studena.
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

no me zajimaji cidla, ktere maji vliv na chod motoru hlavne na davku nafty, takze hadam, ze vliv bude mit cidlo teploty paliva a na tom cooleru ... jinak jsem nafotil motor a vymenil par hadicek i na vstricich a zajimalo by me proc ten druhy vstrik zprava je vetsi jak ty ostatni ... :)
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Obrázek
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pajice píše:Obrázek
No jeje,bez nej bi ti ani nebežel, Ma nasobě civku a vede knemu kabel,jestli sis vsim, je to vstrik se snimacem zdvihu jehli, podle tohoto snimace pocitac zjistí presnej pocatek vstriku. Ma vliv na predvstrik, to že to studený tahne a po zahratí ne, tak ten to delat nebude,spis cidlo teploty paliva, to ma dalsí vliv na korekci predvstriku,nacti to studený a uvidíme. Kdybi mu neco bylo,tak by ho vag napsal, kdybi to bylo neco vetsiho tak bi ti blikalo žhavení. Jen odpoj ten stekr co je u nej a di to project a uvidis jak potahne,jak kocka :D
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

sem tam bliklo zhaveni, ale jen, kdyz od puvodniho majitele tam byl pricvaklej power box a hlasilo to neco s nastavenim vstriku bo co ... uz presne nevim ... asi nekdo chtel tim power boxem dohnat ten spodek, ale po testu jsem zjistil, ze motor absolutne na power box nereaguje v podstate ani na chip ... jelo to porad stejne, takze je tam chyba nekde jinde ... uz aby se vratil pan z dovoleny a naladil ty afnkovy trisky abych vedel na cem sem nevis kolik stoji to cidlo nove ?
Naposledy upravil(a) pajice dne 24 črc 2009, 20:52, celkem upraveno 2 x.
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jinak zatah za studena je silny slovo, ale neni tam ta dira nereakce na plyn ... a porad nezahuli a nezahuli
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Kedysi som riesil jednu Xantiu. Tiez mala cidlo na vstreku. On to mal na druhom valci. Jeden borec na francuzov na povedal,ze to ma byt na prvom valci. Prehodil sa vstrek,auto chytilo jak zamlada a jazdilo jak zamlada. Nemoze to byt nieco podobne?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

alfik píše:Kedysi som riesil jednu Xantiu. Tiez mala cidlo na vstreku. On to mal na druhom valci. Jeden borec na francuzov na povedal,ze to ma byt na prvom valci. Prehodil sa vstrek,auto chytilo jak zamlada a jazdilo jak zamlada. Nemoze to byt nieco podobne?
Nebude. Tu to je na treťom správne.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

je to zacarovany kruh ... kurna ... hadicku k jednotce jsem dal novou a par jsem jich taky povimenoval i kdyz vseho vsudy potrebovala mozna tak jedna ... vsechny jsou pekne gumove neztvrdle a nespuchrele aspon ted nove hadicky mam k barve auta :)
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Nemůže mu špatně fungovat ten ventil na spodku čerpadla ? Myslim, že má na starosti dolaďování předvstřiku. Je umístěnej pod ventilem na zavírání nafty do čerpadla (chcípnutí motoru).

Obrázek
:)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pajice píše:sem tam bliklo zhaveni, ale jen, kdyz od puvodniho majitele tam byl pricvaklej power box a hlasilo to neco s nastavenim vstriku bo co ... uz presne nevim ... asi nekdo chtel tim power boxem dohnat ten spodek, ale po testu jsem zjistil, ze motor absolutne na power box nereaguje v podstate ani na chip ... jelo to porad stejne, takze je tam chyba nekde jinde ... uz aby se vratil pan z dovoleny a naladil ty afnkovy trisky abych vedel na cem sem nevis kolik stoji to cidlo nove ?
To cidlo v Boschy stojí tak 400kc ,když tak ho mam , pro výmenu je nutne sundat výko s cerpadla a je potreba povolit ten trojhranej sroub. Nejdriv zjisti jestli je opravdu spatný. Pokud se ve vagu zobrazí -5,6 stupně,tak je ko, jinak ho promer multimetrem, mezi piny na cerpadle 5a7 musí být pri 30 stupníh 1500-2000 ohm, pri 80 stupnih 275-375 ohm.
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

ok, no pristi tyden by mi mel prijit ten kabel na vag a pak muzu merit :) doposud mi delali vag vzdy tam kde jsem byl na nejake vymene.

Jeste jedno zjisteni, kdyz chcipam motor, tak hrozne vibruje. Jakoby nechtel chcipnout, ale znovu chytit. Otrese se mi z toho cela palubka a kdyz mam otevrene dvere, tak dvere doslova vibrujou a nadskakujou. Je fakt, ze je spatny silentblok, ten hydraulicky - tece, ale to nemyslim, ze by to tim bylo. Spis si myslim, ze to je jev toho motoru pri chcipani
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pajice píše:ok, no pristi tyden by mi mel prijit ten kabel na vag a pak muzu merit :) doposud mi delali vag vzdy tam kde jsem byl na nejake vymene.

Jeste jedno zjisteni, kdyz chcipam motor, tak hrozne vibruje. Jakoby nechtel chcipnout, ale znovu chytit. Otrese se mi z toho cela palubka a kdyz mam otevrene dvere, tak dvere doslova vibrujou a nadskakujou. Je fakt, ze je spatny silentblok, ten hydraulicky - tece, ale to nemyslim, ze by to tim bylo. Spis si myslim, ze to je jev toho motoru pri chcipani
Razy pri chcipaní sou normalní, a i to ž se vse mele, tím olejovým myslis ten zadní za motorem,ten stojí pres 2 klacky. Aby se motor pri zdechaní nemlel tak vymisleli u oct zdechací klapku v sání, kera bejva za urcitýh okolností zdroj problemu. Až se trepat nebude,tak bude Ko. :D
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

je to jsi me potesil :) ... jeste ze ten nesmysl jako maj okyny nemam ... jinak zjisteni ... dneska jedu zastudena to jede docela slusne, reaguje pekne na plyn a kdyz se to ohralo pak to padlo do nouzaku, po vymene turba cca podruhe ... tak to chcipnu natocim a uz to tak pekne za plynem nejelo ... proste klasika skoro zadna reakce na plyn doufam, ze to odhalim uz me to sere ...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pajice píše:je to jsi me potesil :) ... jeste ze ten nesmysl jako maj okyny nemam ... jinak zjisteni ... dneska jedu zastudena to jede docela slusne, reaguje pekne na plyn a kdyz se to ohralo pak to padlo do nouzaku, po vymene turba cca podruhe ... tak to chcipnu natocim a uz to tak pekne za plynem nejelo ... proste klasika skoro zadna reakce na plyn doufam, ze to odhalim uz me to sere ...
Dej tam fungl novou vahu, nebo s auta co jezdí bez problemu. Sežen nekoho kdo ma trojku Golfa nebo starou octu a ty vahy prohodte a jezdete a uvidis komu to bude zlobit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“