ASV/AVG su motory Euro3 t.z. MENSIE DYZY a VYSSIE otvaracie tlaky!!! Zbytok napr. ALH/AHF/AFN su Euro2Bugs.Bunny píše:TDI tech píše:Len nie z motorov ASV a AVGtuner píše:Prečo?Otevírací tlaky by měly být 190/300 a 220/300barů. Je to možné zaměnit. Jasně že je v eccu jiná doba vstřiku ale vstřiky např. z ASV na ALH může dát a jak se tu píše je to hned "lehce chipnuté"Zdeněk M píše:Protože ASV,AVG maj vstrikovace s vyžsím vstrikovacím tlakem {230 Bar} AFN, AHF mají nižsí {200 Bar} V rídicí jednotce je nastavena delsí doba vstriku,tím padem pak protece vstrikem víc paliva za stejnej cas. Ma to rovnou nacipovaný a jede líp jak origo 81kw
Rozdíl mezi jednotlivými vstřikovači při prvním otevíracím tlaku nesmí být větší než 5 bar, ale to by se projevilo na kultivovanosti chodu motoru hlavně na volnoběh.
