Zlikvidovanej motor?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Bugs.Bunny píše:
TDI tech píše:Len nie z motorov ASV a AVG
tuner píše:Prečo?
Zdeněk M píše:Protože ASV,AVG maj vstrikovace s vyžsím vstrikovacím tlakem {230 Bar} AFN, AHF mají nižsí {200 Bar} V rídicí jednotce je nastavena delsí doba vstriku,tím padem pak protece vstrikem víc paliva za stejnej cas. Ma to rovnou nacipovaný a jede líp jak origo 81kw ;)
Otevírací tlaky by měly být 190/300 a 220/300barů. Je to možné zaměnit. Jasně že je v eccu jiná doba vstřiku ale vstřiky např. z ASV na ALH může dát a jak se tu píše je to hned "lehce chipnuté"
Rozdíl mezi jednotlivými vstřikovači při prvním otevíracím tlaku nesmí být větší než 5 bar, ale to by se projevilo na kultivovanosti chodu motoru hlavně na volnoběh.
ASV/AVG su motory Euro3 t.z. MENSIE DYZY a VYSSIE otvaracie tlaky!!! Zbytok napr. ALH/AHF/AFN su Euro2 ;) EU3 a EU2 nieje mozne zamenit bez adekvatnej upravy softu. Nakolko tie rozne otvaracie tlaky sice niesu vobec prekazkou max. sa moze trochu ovplyvnit uhol vstreku co sa da nastavit. Problem je v ich kapacite t.j. v prietocnom mnozstve za jednotku casu. Jednoducho povedane motor sice pojde vpohode ale vykonovo na tom bude biednejsie.
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

tak jsem dneska zjistil, že mi kape nafta z přepadu 4 vstřiku pod tou hadičkou k čerpadlu. trocho pomohlo to stáhnout páskou, ale stále to kapalo.Je možné přehodit záslepku z 1 vstřiku na ten 4 a hadičku zapojit na 1 vstřik? Když jsem to vyzkoušel tak jenom lehce rosila. můžu to takhle provizorně nechat?A další můžu na agr hodit vstřiky z alh? Musí se potom nastavovat ta doba vstřiku v ecu nebo to je bezproblémů?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kup novou hadičku a přestane ti to kapat
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

a co ty vstřiky můžu použít z alh motoru číslo 028 130 202 PX a Q ? Budu muset potom něco upravovat aby to nehulilo. Mám jednu z mála agr který u nás v MB procházej ofiko stk.
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Tak můžu použít ty alh vstřiky? Mají tlak 220/300 origo mají 190/300 , jde to tam dát bez uprav eccu.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nepojede to tak jak by mělo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“