Audi A8 3.0Tdi 05 nejede,help me.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danny
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 30 dub 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Audi A8 3.0Tdi 05 nejede,help me.

Příspěvek od danny »

Zdravím mam problém s timto autem po vyměně turba (staré mělo zlomenou hřídelku) nema výkon padá do nouzaku a turbo stále přefoukává píše mi to ty tyto závady:

013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni
info o závadě:
Stav závad: 01100101
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 26
Kilometry: 84002 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.08.04
Čas: 09:25:19

info o závadě:
Otáčky: 798 /min
Kroutící moment: 62.4 Nm
Rychlost: 43.7 km/h
Teplota: 88.2°C
Pracovní cyklus: 50.1 %
Napětí: 13.68 V
Pracovní cyklus: 88.8 %

006248 - zvysovaci ventil pohonu 1 (N262): zkrat na plus
P1868 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 84002 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.08.04
Čas: 09:25:19

info o závadě:
Otáčky: 798 /min
Kroutící moment: 62.4 Nm
Rychlost: 42.6 km/h
Pracovní cyklus: 1.0 %
Napětí: 13.91 V
Provozní stav: 00001000
Kroutící moment: 210.6 Nm

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 4
Kilometry: 84010 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.08.04
Čas: 09:37:58

info o závadě:
Otáčky: 3066 /min
Kroutící moment: 499.2 Nm
Rychlost: 42.6 km/h
Tlak: 2295.0 mbar
Tlak: 2570.4 mbar
bez jednotek: 0.0
Teplota: 42.3°C

Neco malo sem nasel tady:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 453034bc36

Ale i po zakladním nastavení na kanale 033 nic stale to přefoukává,(jestli to je zakladní nastavení turba) chyba od toho načtení po načtení na chvili zmizí ale po nekolika startech opět naskočí,chyba ventilu zůstává a po projetí hlásí i přefouknutí,dale pak kde se nachazí ventil N262?v akčních členech jde ovládat cvaká ale není vůbec vidět,diagnostiku mam VCDS nevím jestli nekdo nevíte na jakém kanále jsou dalsí zakladní nastavení a jestli jde s tím co mam vůbec neco na tomhle autě nastavit,vis 3 toho moc nenabízí a tyto chyby po zadání nezná tak nevím co s tím,diky za jakoukoliv radu. :?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

turbo jsi dal komplet nový?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
danny
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 30 dub 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od danny »

Je původní to co tam bylo vše co se točí a ložisko vyměněno
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko jednotka naklápění nebo jste neprovedli její správné nastavení zajeď si s tím někam na VAS musí se naučit dorazy ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“