Pomoc - naladění mTDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Pomoc - naladění mTDi

Příspěvek od Matezzzz »

Čaj lidi, chci vás poprosit o radu. Nandal sem na svoji Audi 80 mechaniku čerpadlo a potřeboval bych to nějak doladit, nejsem z toho moc moudrej páč to jde jak multikára, předvstřik sme seřídili podle autodat, ale jak mu přidám na plynu, jde strašně ztvrda a celkem i dost zakouří černě, sice chytne hned na cvrnknutí ale to problém neřeší. Když sme štelovali předběžně předvstřik hejbali sme si za chodu čerpadlem a když motor měl tendenci ztichnout, začal škubat a hulit dost bíle. Z otáček padá pěkně, žádný dlouhý reakce a když povolím šroubek na dávku nafty, zvuk se nemění, pak to akorát ve vyšších hulí bíle. Je taky fakt že je to 1Z a ty přeci jen nejsou až zas tak tichý a je taky dost možný že sem do vyčištěnýho motoru nalil plnou syntetiku což by mohlo mít za následek mlácení hydroštelů...?? Zkuste mi kdyžtak něco poradit kdo s tím měl podobný problém, díky předem
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

nemůžou být špatné trysky?
Octavia 1,9TDi 81kW
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Dával sem tak celý vstřiky z 81 a předtím nemlátily, myslím na to starý čerpadlo
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Ten řiší olej by to mohl dělat. Zkus změřit taky tlak oleje. Malej tlak může způsobovat cvakání hydroštelů na starším motoru. :roll:
Passat 4motion AVF
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Předtím ale takhle hlučnej nebyl, komplet sem přetěsňoval motor, myl atd, ale hlavně předtím tak byla polosyntetika. Zkusím ještě polaborovat s tím čerpadlem a budu doufat že to není ním...?
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

No právě. Řidší olej = menší tlak.
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Určitě by bylo dobré napsat jaké čerpadlo jsi na motor nandal. Kdo ho stvořil, nebo z jakého je auta/motoru. Jestli to má jen o něco tvrdší zvuk než elektronika tak to je pro MTDi tipické.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

asi zkusím koujpit nový hydroštely a dám polosyntetiku. Ještě se chci zeptat zda máte někdo zkušenost s čerpadlama od Tomáše Karbuse?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“