log 3,10,11 prosím o kontrolu,jede jak 120tka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

misoVW píše:
ČONR píše:Ahoj,tak jsem dnes sundal banku a hýbal s páčkou. Při pohybu jde páčka zcela lehce,ale samovolně nepadá když ji dám nahoru! když se páčkou hýbe nahoru,tak cca poslední třetina jde trochu tíž,až to v jednom místě poskočí.
Když jsem dával banku zpět,tam jsem zjistil že když je banka připravena k přišroubování tak ta páčka asi není uplně nahoře. Je to v pořádku?
Co s tím zadrháváním? mám to rozhýbat,nebo rozdělat a vyčistit? Předem díky
To nastavenie nie je v poriadku!! To kto robil??? Nastav to tahlo tak, aby malo asi 3mm predpatie, ked namontujes banku.
Nevím kdo to dělal,od té doby co to mám,tak s tím ještě nebylo nic děláno.
Mám to dva roky.

Jestli tomu dobře rozumím,tak poštelovat na závitu,aby tyčka po montáži banky byla 3 mm zasunuta? tyčka má nějaký odpor při stlačení?Co to turbo,rozebrat a vyčistit? Předem díky za odpověd.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ano, pochopil si to spravne. Pisal si, ze sa v jednom mieste ta regulacia zasekuje, tak rozobrat a vycistit turbo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

misoVW píše:ano, pochopil si to spravne. Pisal si, ze sa v jednom mieste ta regulacia zasekuje, tak rozobrat a vycistit turbo.
Ok,tak se do toho v nejbližší době pusím a doufám že to čištění dopadne dobře:-)
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Zdravim,tak jsem dnes vyndal turbo,vyčistil a složil zpět je to stejně složené jak tento obrázek Jde to vubec nejak jinak složit?Obrázek banku jsem předšponoval cca o ty tři mm. Před tím nebyla páčka uplně nahoře,když byla namontovaná. Při zkušební jízdě auto vubec nejede,je to jako 120 a vag píše toto

Obrázek
Co stím může bejt,když jsem jen čistil a šteloval banku?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

9ti lopatkove jde blbe slozit, otocis ten prstenec a zkratis chod regulace. u 11ti lopatkovyho je prstenec soumernej, takze by to nemelo vadit. nic mene kdyz to cistim, oznacuju si co jak bylo.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

flekyc píše:9ti lopatkove jde blbe slozit, otocis ten prstenec a zkratis chod regulace. u 11ti lopatkovyho je prstenec soumernej, takze by to nemelo vadit. nic mene kdyz to cistim, oznacuju si co jak bylo.
Myslím že to mám složené dobře!
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co těsnost membrány v baňce, zkoušel jsi? vtáhne se táhlo po nastartování?
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Po smontování,jsem při startu koukal a táhlo zalezlo,ale nebyl to žádný fofr. Pak to táhlo má hned vylést? Co to předpětí je to v pořádku?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemá vylézt, jestli ti vyleze je někde netěsnost, táhlo má mít předpětí 0-1mm, při větším už bude problém s regulací
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Huml píše:nemá vylézt, jestli ti vyleze je někde netěsnost, táhlo má mít předpětí 0-1mm, při větším už bude problém s regulací
táhlo tam zustane! předpětí mám tak 3 možná 3,5 mm Co sem napsal misoVW. Může tu závadu dělat to velké předpětí?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a logy po tom čištění nemáš?
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Je tog č 3 z Pondělí.http://leteckaposta.cz/574588563
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

3,5mm uz je dost, kdyz to prezenes, tak ma turbo pozdejsi nastup. ma to byt nastaveny jak pise Huml. kdyz dotahujes tu matku na plechovce tak regulaci přepružíš o jeden zavit, vic ne.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Pozeral som log, chyba bude inde. To turbo vobec netlaci. A tu banku nastavujem na 3mm a krasne to reguluje. Ked to dam na 1mm, turbo tlaci o nieco malo viac a nezreguluje sa na pozadavek. Mozno ked je banka nova tak 1mm, ale v starsej banke moze byt unavena pruzina.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

misoVW píše:Pozeral som log, chyba bude inde. To turbo vobec netlaci. A tu banku nastavujem na 3mm a krasne to reguluje. Ked to dam na 1mm, turbo tlaci o nieco malo viac a nezreguluje sa na pozadavek. Mozno ked je banka nova tak 1mm, ale v starsej banke moze byt unavena pruzina.
Těd jsem pošteloval banku cca 1 mm a auto jede. Jdu udělat logy.Jo a taky jsem zjistil že vzd.filtr plný bordelu! Zítra dám nový. Má na to také vliv?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“