Nevite nekdo, cim muze bejt ze po delsim stani (cca pres noc) ztvrdne pedal brzdy,jako by byl naslapanej. Pritom kdyz od auta po zastaveni odchazim, tak je normalni. Deje se mi to ted tak tyden. Po nastartovani OK. Dik
kde sa nato da mrknut??? lebo ja mam ten isty problem ked auto postoji tak je akokeby napumpovany. Vzdy rano ked sadam do auta je tvrdy a po nastartovani povoli a uz je OK. A vzdy rozmyslam ci som pri odstaveni auta napumpoval pedal ked je taky tvrdy
kde sa nato da mrknut??? lebo ja mam ten isty problem ked auto postoji tak je akokeby napumpovany. Vzdy rano ked sadam do auta je tvrdy a po nastartovani povoli a uz je OK. A vzdy rozmyslam ci som pri odstaveni auta napumpoval pedal ked je taky tvrdy
Pokud ten pedál není tvrdý při jízdě tak bych to neřešil, přes noc se z někj ten podtlak muže vytratit...
Tak pánové, auto mám asi rok a půl a taky se mi to začalo dít. V pátek jedu do servisu, tak doufám, že až se vrátím, budeme všichni o něco chytřejší. dám Vědět.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Mrkněte na plast.hadici co vede od měchu k vývěvě. Po vypnutí motoru vždy slyším syčení z motoru, tak sem konečně našel toho "hada". Obě strany plast.hadice jsou jen nasazený na takový žebrovaný konus a obě strany mam prasklý a tudy syčí podtlak co vytvoří vývěva. Zatím sem to omotal elektrikářskou izolačkou a je to ok
vacsinou skapina ta gumova hadicky medzi plastovou od posilovaca brdz a motora...taky kusok gumovej hadicky...zvykne popraskat a fuci cez nu, nevidno to. treba ju ohnut a ak bude spraskana vymenit.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
nevim jestli bych vůbec řešil, že ráno s nenastartovaným motorem mam tvrdej pedál. Důležitý je, že to po startu funguje. 12hodin to nemusí udržet ani zpětnej ventil. Kdyby s timhle každej jezdil do servisu, tak se zblázníme