váha Pierburg

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Bosch váhy nahrazuju váhama Pierburg běžně, někdy může nastat problém pokud chcete váhu P umístit do nového tubusu ( s trubkou uvnitř, do nichž patří váha B s takovým nosem), tak u tohoto tubusu se mi stalo, že pořád jevilo jako vadná váha i hodnoty na VAGu byly nízké, po výměně tubusu s tou samou váhou vše OK. Podotýkám ale, že to nemusí vždy dělat problémy (ty nový tubusy), na Passatech 96kW, tam jsou jen nový, žádnej problém není a váha vykazuje max. hodnoty okolo 1200mg/H.
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radik »

to Huml - nemohl bys hodit nějaké foto,nevím co si představiješ pod pojmem nový tubus,nos apod. Jak vypoadá starý tubus ,nevím který tam mám .Chtěl jsem si tu váhu nechat poslat nadobírku.Nerad bych měl problém s výměnou.Dík je to na A4 B5 r.v. 10/1999
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím kdy nejdřív se mi to podaří, snad hned zítra.
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radik »

ok díky.Já jsem z toho auta vola aký zmetěný (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dneska jsem to nezvládl, tak až v pondělí
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady jsem našel fotku toho novýho tubusu, je v něm jakoby ještě jedna trubka.
Obrázek
tu sondu vyfotím pozdějc
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je váha co patří do toho novýho tubusu
Obrázek
tady je klasika
Obrázek
tady obě pro porovnání
Obrázek
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radik »

Pnane Huml moc díky ,super.Tak já mám starý tubus,takže by to u mě neměl být problém.Moc děkuji za vyčerpavající informace.ocenuji to
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak sem namontoval novou váhu Pierburg a těšil se jak budou všechny okamžité hodnoty nad požadovanou hodnotou a je to ještě horší než ta stará váha (wallbash)

Obrázek
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nemáš regulaci na turbu zatuhlou?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pro všechny kdo má zájem o koupi váhy Pierburg nahrazující váhu Bosch, není nutno ji objednávat pouze u firmy MJauto, ale měla by jít u každého kdo prodává nebo distribuuje díly od Stahlgrubera, mělo by to být APM, Autocora aj. po celé republice, objednací číslo je ST 4566124
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

to : HUML jak jinak než dobrá práce :D jinak myslím že by to stálo za to hodit (fotky -komplet) s popisem do FAQ. tohle téma taky patří mezi evergreeny ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to musíš zatlačit na admíny, ne na mě, já víc udělat nemůžu
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Regulace je snad OK, do nouzáku to nepadá.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Průběh plnícího tlaku je asi následující, vypíchnul sem tady takovou docela vysokou hranici plnícího tlaku, na seriovou mapu docela nezvyklou... 2.260 mbar je docela dost, né ? Jinak tenhle průběh je starou váhou BOSCH, ale je vidět že průběh tlaku plnění je relativně shodný s průběhem váhy vzduchu...

Obrázek
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“