Dotaz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz
Ahoj, mám motor 1Z 66kW TDI. Jak je to s těma pístama, když mám VIN xxxxxxxxxxx116123??? Je to už motor, který má lepší písty a nemusím se o ně bát??? Díky za radu...
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Udělejte s tím už někdo něco a přestaňte se o 1Z bavit jak o nějakém MAX propadáku... Fajn, nějaký případ o utaveném pístu je (boďa, možná ještě jeden další), ale s takovým případem se potýkají i jiné motory, AUY,AJM atd... Pokud nepůjdeš z obtoku na VGT, to znamená že budeš max na cca 135 ps ( trysky 764 a softík) - víc nemá cenu právě kvůli turbu, tak pokud není motor před smrtí, i tento výkon při normálním zacházení 1Z by měl vydržet... Je to hodně i o zacházení, dá se zničit i série třeba ALH,ASV a třeba i ASZ/ARL... Být Tebou, hodil bych tam 764 a nějaký čas budeš spokojený... 

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Myslim si, ze prevence je to nejlepsi, co muze pro svuj motor udelat. Jinak srovnavat pisty z 1Z s PDckovymi z AJM mi prijde naivni a zcestne, protoze kdo zustane na 130konich, kdyz muze mit podstatne vice? 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)