Dotaz

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luke....
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Dotaz

Příspěvek od luke.... »

Ahoj, mám motor 1Z 66kW TDI. Jak je to s těma pístama, když mám VIN xxxxxxxxxxx116123??? Je to už motor, který má lepší písty a nemusím se o ně bát??? Díky za radu...
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

zjisti číslo motoru
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Žádný motor 1Z nemá lepší písty, to jsou motory AHU.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Udělejte s tím už někdo něco a přestaňte se o 1Z bavit jak o nějakém MAX propadáku... Fajn, nějaký případ o utaveném pístu je (boďa, možná ještě jeden další), ale s takovým případem se potýkají i jiné motory, AUY,AJM atd... Pokud nepůjdeš z obtoku na VGT, to znamená že budeš max na cca 135 ps ( trysky 764 a softík) - víc nemá cenu právě kvůli turbu, tak pokud není motor před smrtí, i tento výkon při normálním zacházení 1Z by měl vydržet... Je to hodně i o zacházení, dá se zničit i série třeba ALH,ASV a třeba i ASZ/ARL... Být Tebou, hodil bych tam 764 a nějaký čas budeš spokojený... (offtopic)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Přesně jak píše Thorp, bajky a pověsti alá Bóďův extrém (LOL) Ono je třeba si uvědomit, kolik tlačil a jak dlouho držel plná pět :o... než ho utavil...
Prostě pár koní navíc je v pohodě :D... v případě extrémů je pak cena lepšího holého motoru ve srovnání s jinými komponenty pakatel 8)
GIV Variant TDi ???kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já netvrdím, že 1Z má špatné písty. Tvrdím, že nemá ty lepší, které mají seriově motory AFN (a některé další).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Myslim si, ze prevence je to nejlepsi, co muze pro svuj motor udelat. Jinak srovnavat pisty z 1Z s PDckovymi z AJM mi prijde naivni a zcestne, protoze kdo zustane na 130konich, kdyz muze mit podstatne vice? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Forest píše: kdo zustane na 130konich, kdyz muze mit podstatne vice? ;)
Já jsem zůstal na sto deseti a nemám problém :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
luke....
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od luke.... »

a ještě se chci zeptat, bude mi stačit na novej nerez výfuk roura o průměru 5cm a tlouštce stěny 1,5mm???
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pro 66kW ano. Pokud plánuješ nějaké úpravy, dimenzuj ho víc - aspoň 60 mm.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
luke....
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od luke.... »

Marek77 píše:Pro 66kW ano. Pokud plánuješ nějaké úpravy, dimenzuj ho víc - aspoň 60 mm.
No úpravy ještě nevím...líbili by se mi trysky a nějakejch 110hp plus minus...takže větší teda
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Sharan 115PS má padesátku rouru, takže Ti to bude stačit v klidu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
luke....
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od luke.... »

Marek77 píše:Sharan 115PS má padesátku rouru, takže Ti to bude stačit v klidu.
dobře dobře...a trysky jaký???
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To nemám zdání, v tom se tolik neorientuju. Nejsem příznivcem amatérských úprav motorů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
luke....
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od luke.... »

Marek77 píše:To nemám zdání, v tom se tolik neorientuju. Nejsem příznivcem amatérských úprav motorů.
Tou amatérskou úpravou myslíš co? :D
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“