jestli mas BOSH , tak je na ni cislo dílu a neni ji problem koupit třeba v elitu nebo intercarsenemy píše:Pises podla vlastnych skusenosti ??lebo ako citam mas ten isty motor .a ak si to menil tak daj cislo co tam sedi naistomajkl1 píše:Ale musí ti sedět v ose řemenu. Jsou volnoběžky, které vypadají naprosto stejně, ale jednu nasadíš o 2-3mm blíž k altíku než druhou a pak ti to bude dělat bordel.enemy píše:vie mi niekto povedat ci ide isto vymenit ta na pevno za volnobezku???
Kmitajuci remen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
NO presne nemam ju tam a chcem ju tam dorobitmajkl1 píše:Jenže on nemá volnoběžku. Chce si jí tam dodělat (aspoň to tak vyznělo). Takže bude těžko zjišťovat číslo.
Jinak je jasný, že nejlepší je volnoběžku sundat, opsat její číslo (pokud se tam nedá dostat třeba zrcátkem) a dle čísla obědnat. Pak se chyba nestane.
Seat ibiza 1,9 Tdi AFN rok vyroby 98
-
stanley.hl
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 25 led 2006, 21:33
- Bydliště: Pardubice
Mám AFN bez volnoběžky, Měl jsem stejný problém, koupil jsem nový tlumič kmitů (kdo dává neoriginal, musí si dát pozor na kablík od ventilu regulace předvstřiku, neoriginál má pohyblivou část, která způsoví rozlámání drátů vibracemi - neoriginál je trochu větší a často se dotýká kablíku) , ložiska musí být OK (já je musel vyměnit). Bylo to o hodně lepší, ale pořád nic moc. Pak mi kamarád poradil vyměnit řemen - že je ztvrdlý . Moc se mi do toho nechtělo, ale po výměně 2 roky OK, teď to začíná zase kmitat. Ve spojení s volnoběžkou by to ale vydrželo údajně mnohem víc.
G3 Variant synchro
Ahoj, mam podobny problem na Superbe 96kW, vymenene : Obidva remene, vodiaca kladka a napinacia kladka. Pri otackach O.K. no volnobech, ked je motor teply, brutal. Pri pootoceni volantom to az praska bojim sa ci to nie je servom. Opravu mi realizovali v chorvatsko na dovolenke ked sa to tam dokaslalo. Poradte
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
Budes mít ko volnobežku na altiku, treba k tomu i napinak řemene altíku, volnoběžka stojí 2000-2800kc podle výrobce a napinak kolem 3000kc.forgacl píše:Ahoj, mam podobny problem na Superbe 96kW, vymenene : Obidva remene, vodiaca kladka a napinacia kladka. Pri otackach O.K. no volnobech, ked je motor teply, brutal. Pri pootoceni volantom to az praska bojim sa ci to nie je servom. Opravu mi realizovali v chorvatsko na dovolenke ked sa to tam dokaslalo. Poradte
Ahoj, mě na Alhambře ráno popískává řemen a docela dost vybruje, po cca 2 minutách to přestane. Měnil jsem řemen,napínák,vodící kladku, nakonec jsem ještě nechal dělat repas altíku. Koukal jsem , že volnoběžku nemám, je tam ta pevná hloupost. Jen nevím kterou bych měl koupit.Altík mám BOSH 028 903 025 s (120A), myslíte, že bych tam mohl narazit tuhle? http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=162528
Dík za radu.
Dík za radu.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tiez som videl 2 druhy volnobežiek k mojmu Altiku pre AGR, idem to menit...asi sa zameriam na hlbku tych zavitov! To moze narobit peknú paseku ked sa to o 2mm posunie, a keď človek nevie čo hladat..ani si to nevsimne
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
no lepší než schánět jiný altík nebo ho vyndavat kvůli soustružení,celkem čistá práce ,bylo hotovo za 5min,dával mi tam volnoběžku origo ze sharana,protože origo na g3 stála o 1000kč víc,pro díly jezdí do německa tak mě to vyšlo na 2000kč i s výměnoumalim9am píše:pitrsss > .. hm .. tak to je docela drsnak ..
g3 tdi ahu,octa asz