Rada ohledně FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

jasná věc,zkombinuju hadice a trubky...
Jinak až to bude aktuální (počítam tak za 3 tejdny) tak bych určitě využil tvojí nabídky...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

super!!! Děkuju!!!
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...

Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...

Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...

MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

Jak koukám tak výstuhu jsi né kapku,ale fest říznul to už není výstuha :-) to je jen zátěž :-))) .No a co to dálo řečí co než jsi k tomu FMIC došel co!!!Jo a silikonové hadice nejsou zbytečné a cena je opodstatněná už jen proto že guma saje a stárne tudíž nasaje olej a změkne a pak udělá pššš... a už chápeš.Jo každý dělá jak umí a dle svého rozumu.Já investoval do "SAMCO" určo jsou levnější. Čus Gaju
marena tdi píše:
rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...

Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...

Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...

MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Kulisek píše:Jak koukám tak výstuhu jsi né kapku,ale fest říznul to už není výstuha :-) to je jen zátěž :-))) .No a co to dálo řečí co než jsi k tomu FMIC došel co!!!Jo a silikonové hadice nejsou zbytečné a cena je opodstatněná už jen proto že guma saje a stárne tudíž nasaje olej a změkne a pak udělá pššš... a už chápeš.Jo každý dělá jak umí a dle svého rozumu.Já investoval do "SAMCO" určo jsou levnější. Čus Gaju
marena tdi píše:
rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...

Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...

Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...

MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.
marne jak chces aby to chladilo tak je to uz treba.jen ta cesta byla trochu trnita a na muj vkus trochu dlouha. (wallbash) jeste jedna mala investice a jdem k Tdi Funovi ladit :D jinak ohledne te vystuhy -jeste tam nejaky plech zustal ,jen se trosku prizpusobil (LOL)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

Jasně max souhlas s tím že když velké FMIC tak ho pořádně odkrýt.Jo jsou magoři co nacpou velké FMIC a mají ho sjeně zakrytý a nebo jsem se potkal s týpkem na sprintech a povídal že mu stačí sériový a to u Ibizy 2000 kdo zná tak ví jaký tam je malinký.Maro no ten FMIC vypadá dobře ;) a tu výstuhu hold něco musí ustoupit.Čus
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

čaute,nechtěl jsem zakladat nové tema ale nemate nekdo zkušenosti stím že bych dal hadici přimo ze saní do FMIC at nemusím delat trubky s kolenama
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

waNa píše:čaute,nechtěl jsem zakladat nové tema ale nemate nekdo zkušenosti stím že bych dal hadici přimo ze saní do FMIC at nemusím delat trubky s kolenama
Můžeš,ale hadice má dost záporů což vezmu to,že se rozpíná při tlaku a nebezpečí roztržení,prodření atd.Tudíš potrubí jedině.Ahoj
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Kulisek píše:
waNa píše:čaute,nechtěl jsem zakladat nové tema ale nemate nekdo zkušenosti stím že bych dal hadici přimo ze saní do FMIC at nemusím delat trubky s kolenama
Můžeš,ale hadice má dost záporů což vezmu to,že se rozpíná při tlaku a nebezpečí roztržení,prodření atd.Tudíš potrubí jedině.Ahoj
A navíc při tak velkym průměru už jí pořádně neohneš...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

mam možnost hadic ohebnych do 90stupnu ktere jsou do tlaku 5bar
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

jo jinak bez roztažnosti do teploty 160 stupnu
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Nedoporucujem mal som tam hadice na skusku s neoprenu vypletane drotom a do 150 stupnov a hadica od turba po IC vydrzala tak 10min ostrej jazdy
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
ladi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 25 zář 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)

Příspěvek od ladi »

Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Ahoj, asi je to prkotina, ale přece jen. Chtěl bych se zeptat, jaký vliv má délka toho vedení?Čím delší, tím větší je prodleva po sešlápnutí plynu, než to tu delší cestu natlačí. Pokud ano, je asi lepší používat co nejvíce trubky, protože se nenafukujou ne?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“