Co dokáže EGR...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

Chtel bych se zeptat kdo zrusuje EGR a KAT jak je to pak na kontrole kdis se kontroluje emisse ? kdis tak ty urady se hraji na hrndiny chraneni prirody, vsak oni nemuzou na Philip Moris a co spusobje na svete.
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

Anas píše:Chtel bych se zeptat kdo zrusuje EGR a KAT jak je to pak na kontrole kdis se kontroluje emisse ? kdis tak ty urady se hraji na hrndiny chraneni prirody, vsak oni nemuzou na Philip Moris a co spusobje na svete.
(rofl) obycajne ide okolo nahodou v tom istom case auto s rovnakym motom a vyhovujucimi emisiami (noteeth)
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Anas: zaslepené EGR by na emise nemělo mít vliv. Zatím jsem se všma autama prošel bez problémů
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

To je pravda, při emisním měření na dieselu se testuje kouřivost při přidání plného plynu a následně přeběhových otáčkách.
V ten okamžik doufám EGR nefunguje....
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
Uživatelský avatar
Sigi
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 24 led 2006, 08:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Sigi »

Já měl na octávě rubku o průměru 6cm, místo katu rezonátor a v zádu duble výfuk (na každé straně průchozí tlumič) a prošel jsem emisema. Nebyl v tom žádnej známej ani úplatek, prostě jsem se s hodnotama vešel do těch limitů. Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané

Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
tommate
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2008, 01:59
Odpovědi: 0
Bydliště: 3nec

Příspěvek od tommate »

recyklace spalin má globální význam, myslím, že ikdyby všichni kdo jen trochu vědí co to znamená egr zaslepili, tak to s emisema v městském a už vůbec ne v globálním měřítku nepohne ani o mák, zaslepování takhle podomácku někde mezi komunitou tunerů a kutilů může být negativní pouze z morálního hlediska
Sharan TDI
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

skoda405 píše:zdravim.vcera sme s kamaratom rozoberali sacie potrubie ma Leon 81 kw nabehane 210000km a mal to zasrate podobne ako na obrazku a to jazdi fakt plny takze tym to asi nebude.na mojom 96KW nabehane 122000km som nemal skoro nic (foto som omylom vymazal)mam stiahnute cez vag cinnost Egr na minimum a jazdim bezne takze neviem cim to bude.ale kazdopadne som bol rad ze to mam ciste :D
ze by naftou ? (LOL)

Uz jsem to tu nekde psal, ale tak pro poradek znovu - vyndavali jsme EGR na FRS po 160tkm a mel tak 1-2mm nanos. Prakticky ciste potrubi a to tam zadny upravy nebyly. Ale jezdil jsem celou dobu na V-Power nebo Verva diesel. Tak si to preberte jak chcete.
Uživatelský avatar
Misak7
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 25 kvě 2009, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

EGR a spotřeba

Příspěvek od Misak7 »

Chtěl bych se zeptat jestli se změní spotřeba když se zaslepí EGR??? :)
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Re: EGR a spotřeba

Příspěvek od Slajchy »

Misak7 píše:Chtěl bych se zeptat jestli se změní spotřeba když se zaslepí EGR??? :)
Ne, vůbec nic nepoznáš, pojede to furt stejně, ale bude to čístý
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
Misak7
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 25 kvě 2009, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Dík

Příspěvek od Misak7 »

jj díky moc
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

využiju tématu

dnes jsem dělal podle visu kontrolu egr a hodnoty se pohybují v uvedeném rozmezí. znamená to tedy že egr funguje správně? více na obrázkuObrázek

hledal jsem, jak bylo výše uvedeno, návod na omezení funkce egr, ale nikde jsem nic pořádně nenašel. když se omezí funkce pomocí vagu, mělo by to negativní vliv na další funkci ventilu (jeho výdrž)?
pokud to omezení jde provést i u fábie 1.9tdi pd 74kW, prosím o radu jak.

děkuji
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To meranie sprav v bloku meranych hodnot a nie v zakladnom nastaveni.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

ok

nicméně dá se omezit funkce toho ventilu u pd motoru? pokud ano, jak prosím
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

boobika píše:ok

nicméně dá se omezit funkce toho ventilu u pd motoru? pokud ano, jak prosím
Zdroj: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4

Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

díky za informaci. bohužel podstatné je to, že u pd to pouze přes vag nejde :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“