Rada ohledně FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
http://www.italinox.cz/?p1=prtrubky&p2=p2
cena kolem +- 130,-/ks
cena kolem +- 130,-/ks
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...
Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...
Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...
MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Jak koukám tak výstuhu jsi né kapku,ale fest říznul to už není výstuha
to je jen zátěž
)) .No a co to dálo řečí co než jsi k tomu FMIC došel co!!!Jo a silikonové hadice nejsou zbytečné a cena je opodstatněná už jen proto že guma saje a stárne tudíž nasaje olej a změkne a pak udělá pššš... a už chápeš.Jo každý dělá jak umí a dle svého rozumu.Já investoval do "SAMCO" určo jsou levnější. Čus Gaju
marena tdi píše:novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...
Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...
Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...
MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
marne jak chces aby to chladilo tak je to uz treba.jen ta cesta byla trochu trnita a na muj vkus trochu dlouha.Kulisek píše:Jak koukám tak výstuhu jsi né kapku,ale fest říznul to už není výstuhato je jen zátěž
)) .No a co to dálo řečí co než jsi k tomu FMIC došel co!!!Jo a silikonové hadice nejsou zbytečné a cena je opodstatněná už jen proto že guma saje a stárne tudíž nasaje olej a změkne a pak udělá pššš... a už chápeš.Jo každý dělá jak umí a dle svého rozumu.Já investoval do "SAMCO" určo jsou levnější. Čus Gaju
marena tdi píše:novy chladic stal 4200 kč. prevareni zvladne firma co svaruje hlinik ,ale ja to zavezl kamaradovi do zlina.firma NC POWER .ti mi ho predelali.koupil jsem nerezove koury a kolena.cele vedeni jsem vyrabel na miru.koupil jsem akorat 2 propojovaci hadice na vstup a vystup s chladice+ stahovaci pasky.kupovat silikonove kolena vyjde na dost penez.rici.houba píše:Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...
Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...
Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...
MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
je tam taky trochu upravena vystuha narazniku ale nic sileneho.

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Jasně max souhlas s tím že když velké FMIC tak ho pořádně odkrýt.Jo jsou magoři co nacpou velké FMIC a mají ho sjeně zakrytý a nebo jsem se potkal s týpkem na sprintech a povídal že mu stačí sériový a to u Ibizy 2000 kdo zná tak ví jaký tam je malinký.Maro no ten FMIC vypadá dobře
a tu výstuhu hold něco musí ustoupit.Čus
A navíc při tak velkym průměru už jí pořádně neohneš...Kulisek píše:Můžeš,ale hadice má dost záporů což vezmu to,že se rozpíná při tlaku a nebezpečí roztržení,prodření atd.Tudíš potrubí jedině.AhojwaNa píše:čaute,nechtěl jsem zakladat nové tema ale nemate nekdo zkušenosti stím že bych dal hadici přimo ze saní do FMIC at nemusím delat trubky s kolenama
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Nedoporucujem mal som tam hadice na skusku s neoprenu vypletane drotom a do 150 stupnov a hadica od turba po IC vydrzala tak 10min ostrej jazdy
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw