"vanocni stromecek " ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

netopier píše:Obrázek
(LOL) (LOL) (LOL)
:D :D :D :D :D :D :D
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

tak tohle jsem vytahl z jineho fora :

" Airbag systémy ve vozech VW Golf/GTI/Jetta/Beetle, a Škoda Fabia/Octavia z let 2000-2001
Existuje několik ojedinělých zpráv, že po diagnostice provedené VAG COMem zůstává varovná
kontrolka Airbagů svítit. Řídící jednotka zobrazuje chybový kód č.65535 – řídící jednotka defektní,
což znamená interní závadu, která nelze odstranit. V tomto případě je bohužel nejhorší, že se toto
stane už jen pouhým přečtením paměti závad – lépe řečeno přečtením identifikace řídící jednotky, i
kdyby k tomu docházelo diagnostickým programem. Toto nelze zatím zjistit, protože jednotek, kde
se toto stalo je velmi málo, a po pouhém kontaktu načtením se již jednotka hlásí jako defektní.
Domněle se jedná o „Bug“ (skrytá chyba – moucha) ve Firmware (pevné zakomponovaný software
v komponentech řídící jednotky), který některé z řídících jednotek mají. U Fabie jsme zjistili také
tento případ, a jde zejména o řídící jednotky s číslem: „6Q0 909 605 H“, nebo „6Q0-909-605-A“.
Poslední písmeno může být jiné než „H“ nebo „A“. Výrobce o této „mouše“ pravděpodobně ví, ale
veřejně ji nepřiznává. Dokazuje to několik známých případů bezplatné výměny právě řídících jednotek
airbagů po záruce. "

ja mam ale stesti ... (wallbash)

znam cloveka,ktery by me to flashnul,ale je az z Prostejova .. :x nekdo z Vychodnich Cech by se nenasel .. ?? diky .. ;)
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

kluciiiii ... jeste se zeptam,zda je mozne vymenit jednotky bagu .. vymenit jednotku 1C0909601C 001 za 1C0909601A ..

je v tom nejaky rozdil .. ??? (hm) diky moc ..
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

chlapi sleduju tohle tema a ted mi polo 1.0 umrelo uplne..

je to od dedka je si sice stare 8 let ale najeto jen 25 tkm kazdou nedeli 8 km do kostela:))

asi díky tomu vybita baterka :) světla, topení..
dobito..
restart palubky neprobihal ale asi po 14 dnech stroboskopicky blikala kontorlka dobijeni
motor dlouho tocil chytal az na 3. pokus
auto prijelo pak natocil a hned shasnul ani pod plynem se neudrzel..
no a ted uz nechyta vuubec..
zavady 17953 vadna skrtici klapka
18011 vadna RJ mototu..
klapaka jde slyset ze se hybe za pedalem..jeste na ni fyzicky kouknu..
na auto nikdy neikdo nesahl menen jen olej a filtry..vyměním ty svíčky ale dál začít tou RJ nebo klapkou..díky
váš názor?dík
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

takze vypada to,ze moje trapeni je u konce .. najeto cca 200 km a bez problemu ... vymenena je tedy zapalovaci lista a svicky .. oboje origo ..

co se tyce bagu .. respektive vadne ridici jednotky .. po vyndani jednotky jsem zjistil,ze jsem mel jednotku 6Q0 ...... H .. index 004 .. coz odpovida jednotce pro dva bagy - ridic + spolujezdec .. :o ale clovek,ktery mi to delal rikal,ze tam byla nahrana verze neboli index 003 coz je pouze jeden bag .. cili nejakym zpusobem jsou jednotky zamenitelne,kdyz jsem vozil tuhle jednotku .. :) ale zda se daji zamenit uplne tezko rict,je pravda,ze jak 6Q tak 6C jsou pro auta vyrobena 00 - 01 .. ;) po preflashovani indexem 003 vse funguje jak ma a jednotka je plne funkcni .. :P

zaverem chci podekovat vsem kteri zde radili .. je fajn vedet,ze se najdou lidi,kteri pomuzou .. ;-)
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

tak to jsem rád že ti to valí jak má... tak hodně šťastných km bez nehod... ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

knedlik píše:vymenena je tedy zapalovaci lista a svicky .. oboje origo ..
Ještě že jezdim na naftu...
Oct asv 2000, DieselPower
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Pája 19 píše:
knedlik píše:vymenena je tedy zapalovaci lista a svicky .. oboje origo ..
Ještě že jezdim na naftu...
Svíčky a lišta jsou levnější, než čerpadlo a trysky ..... ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jenže než na to knedlik přišel, tak ho to stálo tolik, že by měl čerpadla dvě a Race 520 taky...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku :)

Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes :)


dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Zravim kolegove, taky jsem mel pripad ze to delala rampa, predem jsem taky vymenil pristrojovku soucasne. No nevadi vsechno nejde hned povimene jednoho dilu,kdyz clovek nevi co to opravdu dela.hlavne ze se to ted uz vi.

Ja na jedny Fabii vymenil rampu i pristrojovku , auto jezdi bez problemu.
Jen si zakaznik stezoval ze se stratil trochu vykon motoru,nevim mozna se mu to jen zda,jestly je to pravda , tak co to mohlo zpusobit, jiny nove svicky
, VN lista Tesla,Pristrojovka me jen napadla, ze by to ovlivnovalo data Can.
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

Octavka píše:Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku :)

Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes :)


dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
Nazdarek Vito .. ;)

kdyz jsem k tobe jel ,co se tyce te jednotky tak uz jsem mel listu i svicky vymenene .. oboji origo .. a ted ujeto cca 350 km a vse slape jak ma .. asi to bude presne jak rikas,poskozena jedn ze svicek,byly tam nejake neorigo .. kazdopadne ted to slape tak doufam,ze bude jeste nejaky cas .. :) i BAG je naprosto bez problemu .. takze parada .. natrapil jsem se s tim opravdu hodne,povymenoval sposuty veci .. :)

ale i tak diky za pomoc .. jsem rad,ze jsem na to nakonec prisel .. ;)
--------------------------------
Skoda Fabia 1.4 MPi - 44 kw - " vanocni stromecek zazehnan " .... :-)
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Octavka píše:Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku :)

Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes :)


dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
No já nevím, ale každá svíčka háže jiskru proti kostře motoru nezdá se ti ??
Myslím, že ta skutečná příčina je jinde.
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Proti kostre ano, pokud do motoru, ale tady to vapadalo na spatny izolant (keramika svicky) a nasledna jiskra do zapalovaci listy. Urcite se mrkni na ty levne svicky jak vypadaji zda nejsou nahore ocouzele ci jinak rozpraskane. Stava se to pri montazi kdyz klic na svicky neopatrne vyhnes do strany a horni keramika popraska
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

iskra do zapalovacej lišty a nasledne do elektroniky ...no poviem vám nič moc.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“