Problém Pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukasA4
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2009, 21:28
Odpovědi: 0

Problém Pd

Příspěvek od lukasA4 »

Zdravím.Chlapi jedná se o pd 96 kw.Za studena v pořádku,po zahřátí cca 70 C.,začne motor tarokovat,vynechávat válec a motor se celý roztřepe.To vše trvá do cca 2200 ot.,nad už jede normálně,netarokuje a netřepe se - už jede jak má. Najeto 180tis km.Motor bezproblémů startuje,nekouří.Tlaky v pořádku,nová hlava,spojka,vsřiky byly v PAS Zábřeh uznány za o.k...Nesetkal jste se někdo s něčím takovým??Díky za případné rady
lukasA4
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2009, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukasA4 »

Nikdo nic?? :roll: :roll:
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

to víš to je složité takle na dálku, ale podle toho co píšeš že je nové bych změřil tlak oleje jinak mě nic nenapadá. popř vag nic?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vymen tesnenia na vstrekoch a mas po probleme. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Vstřiky můžou být OK, ale ta lišta s konektůrkama ne... :? Dělá to u PD dost často problémy.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

hod sem davky vstrekov za studena a za tepla.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

misoVW píše:vymen tesnenia na vstrekoch a mas po probleme. ;)
vstřiky píše že měl otestovat tak snad dal nové gumky při tom? muj názor i když podle toho co jsem koukal ve faq na to varováni (noteeth)
lukasA4
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2009, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukasA4 »

Tak gumičky na vstřicích jsou měněny taky...I když zrovna běží třeba na volnoběch tak jak má,stačí malinko "brnknout" po plynu a okamžitě začne vynechávat válec...Ale jak píšu - za studena krásně přede - do 70 st.celsia - se třeba motor malinko ale opravdu malinko chvěje a jak je teplota NAD cca 70 st.,tak opět velké třepání a vynechávání válce..Nemůže to mít spojitost s tou teplotou??
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nějak jsempřehlíd co je to za auto, ale dal bych nový termoventil na paliv. filtru, filtr, a zkontorloval podávácí čerpadlo, nebo se zaměř na nastavení vačkym čidla teploty nafty, atd
lukasA4
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2009, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukasA4 »

Jedná se o audi A4 02 rok..Filtr měněn také..To auto v tahu a nad 2200ot jede úplně normálně
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vag a koukni na skupinu 18 ci nemas problem s dodavkou paliva, maju byt vsetky 0 (smerodatne hodnoty su az po cca 1 minute po nastartovani, teplota by mala byt >80C)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Cagan
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 23 pro 2007, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Cagan »

Taky se priklanim k nazoru, ze se jedna o svatek kebelu ke vstrikum. Menil jsem ho taky. Stal cca. 2000,- origo dil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“