edit: zmazane, je tu teoria o crash signale a odbornik na nu, tak zbytocna namahat
Cerpadlo s PD do golfa 3ky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
napr. toto
po zapnuti kluca cerpadlo bezi asi 2.5sec, potom vypne, zapne sa znova az pri starte (ked zhasne kontrolka dobijania resp. napatie tam bude cca >5V) a vypne cerpadlo ked by sa kontrolka znova rozsvietila 
edit: zmazane, je tu teoria o crash signale a odbornik na nu, tak zbytocna namahat
edit: zmazane, je tu teoria o crash signale a odbornik na nu, tak zbytocna namahat
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 31 říj 2009, 13:49, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Ano smoke idu tam rasy 52O a myslim ze to budem potrebovat to cerpadlo. Inac som dokoncil vcera vyfuk a predstav si je to citit ide to lepsie od spodu a aj hore zmenil sa priebeh vykonu a hlavne sa zvysil krutak. Mam ta ruru 55mm od turba potom kompenzator hned dynamizer stred off a je napojeny na koniec ale ten pojde tiez von a pojde tam nieco ine len neviem este coo musim nieco vymysliet.Smoke píše:3copsi3: prvně tam dej větší trysky, s VA čkem to čerpadlo do nádrže stejně nebudeš potřebovat. já ho nemám....
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
a poradili ti aj to ze nie kazde auto to ma a niektore behaju aj po CANe ?DDRagoo píše:má to pouze signálový průběh, vím to od chlapů z vývojáku Škoda Auto Česana, konkrétně od těch co dělají elektriku, šak ti mi to taky poradili, to bude asi tím, že mám auto od jednoho z nich
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
DDRagoo píše:No jasne, ale u každého které to má ať už signál, nebo po CANu to jde řešit a proč to nevyužít když ta možnost tu je, ne?
ok, tak hod sem riesenie (nie teoriu)
taktiez by si mohol ozrejmit co je podla teba ,,pouze signálový průběh,, ? hm ? je to co ? AC,DC,PWM,SINE,SQUARE, data.. ? urovne 5/10/12V.. ?
taktiez nejake blizsie info ohladne testovania (okrem mlatenia RJ airbagu o stol alebo v ruke)
to stym CANo by som chcel vidiet, hlavne kvoli jednemu cerpadlo riesit elektroniku s MCU...
tak ci tak, crash nie je uni riesenie pre kazdeho, a rovnica chcipne motor=chcipne cerpadlo bude fungovat vzdy a vsade, staci ked sa pozres na nejaky motor co ma priamo podporu cerpadla v RJ, napr. PD, nastartuj motor a chcipni ho rucne cez chcipaciu klapku a zistis ze RJ odpoji aj cerpadlo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
např. Octavia 4x4 s rotačkou to má origo z výroby zapojený od mazání, jelikož rotačkový jednotky vývod na čerpadlo nemaj, před startem to čerpadlo nepotřebuješ a po zdechnutí motoru nebo např. i po bouračce při otočení na střechu(přestane to za chvilku mazat), se vypneTom.s píše:a jak to máte zapojené elektricky na 15? nebo x kontakt aby se odpojilo při startu, nebo jak?
dík už to mám zapojené sice to mám moc sci-fi ale máká to jak origoHuml píše:např. Octavia 4x4 s rotačkou to má origo z výroby zapojený od mazání, jelikož rotačkový jednotky vývod na čerpadlo nemaj, před startem to čerpadlo nepotřebuješ a po zdechnutí motoru nebo např. i po bouračce při otočení na střechu(přestane to za chvilku mazat), se vypneTom.s píše:a jak to máte zapojené elektricky na 15? nebo x kontakt aby se odpojilo při startu, nebo jak?
Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky 
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.vynecht píše:Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
pd cerpadlo do nadrze
no me tak napadlo nevim jesi by to fungovalo protoze kdyz date cerpadlo do nadrze tak tam mate prece stary privod na pilivomer proc to nenatahnout od neho 12V ktery potrebuje cerpadlo a kostru hodit na sroub co drzi v kastly hned vedle myslim ze je to takove nejjednodusi cerpadlo se zapne po zapnuti klicku a nemusite nic resit,otocis klicek ta se zapne i palivomer snad nebo se pletu se tam soupne jen pojistka a je klid a po starostech kdyztak me opravte bavime se samo o motoru u golfa 4 tdi 81kw se sacim kosem ktery by mel byt nahrazen pd cerpadlem do nadrze kvuli padani nafty abych netahal draty jak dezo ze spinacky
pd cerpadlo do nadrze
co vy na to odbornici,nevim jesi ten kablik neni slabej pro takovej odber proudu je to ne hypoteza pro kamarada ktery taky resi problem s padanim nafty
Není to tím že se změnily tlakové poměry v čerpadle od kterých je odvozená regulace předvstřiku a ŘJ to musí korigovat?flekyc píše:nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.vynecht píše:Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky
G3 Variant synchro