Ahoj,
u otcove oktavky zustal spojkovy pedal na podlaze a nefunguje spojka. Uz pred tim bylo znat, kdyz byl motor v tahu, tak dochazelo k vibracim motoru. Vypada to asi mozna i na foru diskutovany diferencial? Je tam pravdepodobne ten dvouhmotovy,ze? Takze to bude asi darda. Je mozne tam dat nejaky ten obycejny, ktery bude levnejsi? Popr. o kolik to byva levnejsi a pujde to vubec?
Ted jsem teda spekuloval a predpokladam nejhorsi scenar
diferenciál bude v pohodě pleteš si slova a části vozu a počítej že bude ko válec spojky nebo spojka samotná kdyžtak spojku+setrvák mám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ale před zdechnutím to chrastilo a postupně brala spojka níž a níž nebyla to jen výměna páčky že?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nutně to nemusí začínat postupně, taky jsem to několikrát řešil, když se prostě šláplo jednou naposledy a bylo, páka praskne a ohne se, je teda pravda, že delší dobu před tím šla spojka tíž
Tak nas znamy mechanik to pry nejak rozchodil a vubec nevim jak, ale prej se to muze stat znovu... Tak vubec netusim, co se tam stalo, to zjistim. Kazdopadne rikal, ze bude potreba pritlacak, lamela a lozisko.
Jeste mam dotaz ohledne vibraci motoru. V tahu motor vibruje a po seslapnuti spojky pedal jakoby drnci. Dela to jen pri seslapavani. Muze to byt ten setrvak? Nebo to muze delat jen treba pritlacak a lamela? Ja totiz nevim, zda mechanik pozna, ze ten setrvak je uz na prd a kdyz se bude sundavat prevodovka, tak se muze vymenit i setrvak. ALe jak pozna(m), ze vibrace zpusobuje setrvak ci pritlacak nebo lamela, zda je to mozne?
Lukky píše:Tak nas znamy mechanik to pry nejak rozchodil a vubec nevim jak, ale prej se to muze stat znovu... Tak vubec netusim, co se tam stalo, to zjistim. Kazdopadne rikal, ze bude potreba pritlacak, lamela a lozisko.
Jeste mam dotaz ohledne vibraci motoru. V tahu motor vibruje a po seslapnuti spojky pedal jakoby drnci. Dela to jen pri seslapavani. Muze to byt ten setrvak? Nebo to muze delat jen treba pritlacak a lamela? Ja totiz nevim, zda mechanik pozna, ze ten setrvak je uz na prd a kdyz se bude sundavat prevodovka, tak se muze vymenit i setrvak. ALe jak pozna(m), ze vibrace zpusobuje setrvak ci pritlacak nebo lamela, zda je to mozne?
Diky
Setrvak to delat muže, pokud lehce položis nohu na spojkový pedal a zacne te razantne klepat do nohy je to jeden s dalsíh priznaku, nebo pri dojezdu na križovatku a pi vyrazení se motor otrese, nejlepsi je sundat tu hadicku stej chcipací klapky a zhasnout motor, pokud zamlatí jakoby od prevodovky nebo se ozve straslivej tres od prevodovky je to setrvak.
Aha,pri vyrazeni pred krizovatkou se to ale nijak zvlast netrese. Pouze pozoruji ty vibrace do pedalu pri vymacknuti spojky a pak pri motoru v tahu. Ale zkusim jeste teda tu zaviraci klapku vyradit, zda se to otrese. Kdyz ji vyradim,tak pak bude mit motor jakoby delsi dobeh nebo k cemu to tam vlastne je?
Lukky píše:Aha,pri vyrazeni pred krizovatkou se to ale nijak zvlast netrese. Pouze pozoruji ty vibrace do pedalu pri vymacknuti spojky a pak pri motoru v tahu. Ale zkusim jeste teda tu zaviraci klapku vyradit, zda se to otrese. Kdyz ji vyradim,tak pak bude mit motor jakoby delsi dobeh nebo k cemu to tam vlastne je?
Diky
To poznas až ji vyradis Je tam kvuli tomu abi motor dobíhal bez razu, klapka zavre, motor nenatahne žadnej vzduch, tudíž není komprese.
Lukky píše:Aha,pri vyrazeni pred krizovatkou se to ale nijak zvlast netrese. Pouze pozoruji ty vibrace do pedalu pri vymacknuti spojky a pak pri motoru v tahu. Ale zkusim jeste teda tu zaviraci klapku vyradit, zda se to otrese. Kdyz ji vyradim,tak pak bude mit motor jakoby delsi dobeh nebo k cemu to tam vlastne je?
Diky
To poznas až ji vyradis Je tam kvuli tomu abi motor dobíhal bez razu, klapka zavre, motor nenatahne žadnej vzduch, tudíž není komprese.