Cerpadlo s PD do golfa 3ky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

napr. toto :) po zapnuti kluca cerpadlo bezi asi 2.5sec, potom vypne, zapne sa znova az pri starte (ked zhasne kontrolka dobijania resp. napatie tam bude cca >5V) a vypne cerpadlo ked by sa kontrolka znova rozsvietila :)

edit: zmazane, je tu teoria o crash signale a odbornik na nu, tak zbytocna namahat :)
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 31 říj 2009, 13:49, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

Smoke píše:3copsi3: prvně tam dej větší trysky, s VA čkem to čerpadlo do nádrže stejně nebudeš potřebovat. já ho nemám....
Ano smoke idu tam rasy 52O a myslim ze to budem potrebovat to cerpadlo. Inac som dokoncil vcera vyfuk a predstav si je to citit ide to lepsie od spodu a aj hore zmenil sa priebeh vykonu a hlavne sa zvysil krutak. Mam ta ruru 55mm od turba potom kompenzator hned dynamizer stred off a je napojeny na koniec ale ten pojde tiez von a pojde tam nieco ine len neviem este coo musim nieco vymysliet. :D
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

má to pouze signálový průběh, vím to od chlapů z vývojáku Škoda Auto Česana, konkrétně od těch co dělají elektriku (noteeth) , šak ti mi to taky poradili, to bude asi tím, že mám auto od jednoho z nich (rofl)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

DDRagoo píše:má to pouze signálový průběh, vím to od chlapů z vývojáku Škoda Auto Česana, konkrétně od těch co dělají elektriku (noteeth) , šak ti mi to taky poradili, to bude asi tím, že mám auto od jednoho z nich (rofl)
a poradili ti aj to ze nie kazde auto to ma a niektore behaju aj po CANe ? (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

No jasne, ale u každého které to má ať už signál, nebo po CANu to jde řešit a proč to nevyužít když ta možnost tu je, ne?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

DDRagoo píše:No jasne, ale u každého které to má ať už signál, nebo po CANu to jde řešit a proč to nevyužít když ta možnost tu je, ne?

ok, tak hod sem riesenie (nie teoriu) :D
taktiez by si mohol ozrejmit co je podla teba ,,pouze signálový průběh,, ? hm ? je to co ? AC,DC,PWM,SINE,SQUARE, data.. ? urovne 5/10/12V.. ?
taktiez nejake blizsie info ohladne testovania (okrem mlatenia RJ airbagu o stol alebo v ruke)
to stym CANo by som chcel vidiet, hlavne kvoli jednemu cerpadlo riesit elektroniku s MCU...

tak ci tak, crash nie je uni riesenie pre kazdeho, a rovnica chcipne motor=chcipne cerpadlo bude fungovat vzdy a vsade, staci ked sa pozres na nejaky motor co ma priamo podporu cerpadla v RJ, napr. PD, nastartuj motor a chcipni ho rucne cez chcipaciu klapku a zistis ze RJ odpoji aj cerpadlo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
matasimek
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 11:06
Bydliště: Moravák su

Příspěvek od matasimek »

čau kluci, vrátil bych se k tématu,
-co vlastně přinese (kolik koníků )dodatečná montáž čerpadla v nádrži, do rotačky?
-je to poznat až ve vyšších točkách nebo i odspodu, nárust kroutáku?
-a co to udělá se spotřebou?
-není auto pak dýmovnice?
díky za info....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tom.s píše:a jak to máte zapojené elektricky na 15? nebo x kontakt aby se odpojilo při startu, nebo jak?
např. Octavia 4x4 s rotačkou to má origo z výroby zapojený od mazání, jelikož rotačkový jednotky vývod na čerpadlo nemaj, před startem to čerpadlo nepotřebuješ a po zdechnutí motoru nebo např. i po bouračce při otočení na střechu(přestane to za chvilku mazat), se vypne ;)
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

Huml píše:
Tom.s píše:a jak to máte zapojené elektricky na 15? nebo x kontakt aby se odpojilo při startu, nebo jak?
např. Octavia 4x4 s rotačkou to má origo z výroby zapojený od mazání, jelikož rotačkový jednotky vývod na čerpadlo nemaj, před startem to čerpadlo nepotřebuješ a po zdechnutí motoru nebo např. i po bouračce při otočení na střechu(přestane to za chvilku mazat), se vypne ;)
dík už to mám zapojené sice to mám moc sci-fi ale máká to jak origo
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

Příspěvek od vynecht »

Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky :)
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

vynecht píše:Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky :)
nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

pd cerpadlo do nadrze

Příspěvek od djvlada »

no me tak napadlo nevim jesi by to fungovalo protoze kdyz date cerpadlo do nadrze tak tam mate prece stary privod na pilivomer proc to nenatahnout od neho 12V ktery potrebuje cerpadlo a kostru hodit na sroub co drzi v kastly hned vedle myslim ze je to takove nejjednodusi cerpadlo se zapne po zapnuti klicku a nemusite nic resit,otocis klicek ta se zapne i palivomer snad nebo se pletu se tam soupne jen pojistka a je klid a po starostech kdyztak me opravte bavime se samo o motoru u golfa 4 tdi 81kw se sacim kosem ktery by mel byt nahrazen pd cerpadlem do nadrze kvuli padani nafty abych netahal draty jak dezo ze spinacky
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

pd cerpadlo do nadrze

Příspěvek od djvlada »

co vy na to odbornici,nevim jesi ten kablik neni slabej pro takovej odber proudu je to ne hypoteza pro kamarada ktery taky resi problem s padanim nafty
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

od klíčku to je blbý, už se to tu řešilo, kdyby se stala nehoda, čerpadlo by tlačilo naftu dál. od mazání to má i okta 4x4, chcípne motor, čerpadlo vypne a na start to nepotřebuješ
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

flekyc píše:
vynecht píše:Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky :)
nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.
Není to tím že se změnily tlakové poměry v čerpadle od kterých je odvozená regulace předvstřiku a ŘJ to musí korigovat?
G3 Variant synchro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“