netopier píše:
![]()
![]()
"vanocni stromecek " ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak tohle jsem vytahl z jineho fora :
" Airbag systémy ve vozech VW Golf/GTI/Jetta/Beetle, a Škoda Fabia/Octavia z let 2000-2001
Existuje několik ojedinělých zpráv, že po diagnostice provedené VAG COMem zůstává varovná
kontrolka Airbagů svítit. Řídící jednotka zobrazuje chybový kód č.65535 – řídící jednotka defektní,
což znamená interní závadu, která nelze odstranit. V tomto případě je bohužel nejhorší, že se toto
stane už jen pouhým přečtením paměti závad – lépe řečeno přečtením identifikace řídící jednotky, i
kdyby k tomu docházelo diagnostickým programem. Toto nelze zatím zjistit, protože jednotek, kde
se toto stalo je velmi málo, a po pouhém kontaktu načtením se již jednotka hlásí jako defektní.
Domněle se jedná o „Bug“ (skrytá chyba – moucha) ve Firmware (pevné zakomponovaný software
v komponentech řídící jednotky), který některé z řídících jednotek mají. U Fabie jsme zjistili také
tento případ, a jde zejména o řídící jednotky s číslem: „6Q0 909 605 H“, nebo „6Q0-909-605-A“.
Poslední písmeno může být jiné než „H“ nebo „A“. Výrobce o této „mouše“ pravděpodobně ví, ale
veřejně ji nepřiznává. Dokazuje to několik známých případů bezplatné výměny právě řídících jednotek
airbagů po záruce. "
ja mam ale stesti ...
znam cloveka,ktery by me to flashnul,ale je az z Prostejova ..
nekdo z Vychodnich Cech by se nenasel .. ?? diky .. 
" Airbag systémy ve vozech VW Golf/GTI/Jetta/Beetle, a Škoda Fabia/Octavia z let 2000-2001
Existuje několik ojedinělých zpráv, že po diagnostice provedené VAG COMem zůstává varovná
kontrolka Airbagů svítit. Řídící jednotka zobrazuje chybový kód č.65535 – řídící jednotka defektní,
což znamená interní závadu, která nelze odstranit. V tomto případě je bohužel nejhorší, že se toto
stane už jen pouhým přečtením paměti závad – lépe řečeno přečtením identifikace řídící jednotky, i
kdyby k tomu docházelo diagnostickým programem. Toto nelze zatím zjistit, protože jednotek, kde
se toto stalo je velmi málo, a po pouhém kontaktu načtením se již jednotka hlásí jako defektní.
Domněle se jedná o „Bug“ (skrytá chyba – moucha) ve Firmware (pevné zakomponovaný software
v komponentech řídící jednotky), který některé z řídících jednotek mají. U Fabie jsme zjistili také
tento případ, a jde zejména o řídící jednotky s číslem: „6Q0 909 605 H“, nebo „6Q0-909-605-A“.
Poslední písmeno může být jiné než „H“ nebo „A“. Výrobce o této „mouše“ pravděpodobně ví, ale
veřejně ji nepřiznává. Dokazuje to několik známých případů bezplatné výměny právě řídících jednotek
airbagů po záruce. "
ja mam ale stesti ...
znam cloveka,ktery by me to flashnul,ale je az z Prostejova ..
chlapi sleduju tohle tema a ted mi polo 1.0 umrelo uplne..
je to od dedka je si sice stare 8 let ale najeto jen 25 tkm kazdou nedeli 8 km do kostela:))
asi díky tomu vybita baterka
světla, topení..
dobito..
restart palubky neprobihal ale asi po 14 dnech stroboskopicky blikala kontorlka dobijeni
motor dlouho tocil chytal az na 3. pokus
auto prijelo pak natocil a hned shasnul ani pod plynem se neudrzel..
no a ted uz nechyta vuubec..
zavady 17953 vadna skrtici klapka
18011 vadna RJ mototu..
klapaka jde slyset ze se hybe za pedalem..jeste na ni fyzicky kouknu..
na auto nikdy neikdo nesahl menen jen olej a filtry..vyměním ty svíčky ale dál začít tou RJ nebo klapkou..díky
váš názor?dík
je to od dedka je si sice stare 8 let ale najeto jen 25 tkm kazdou nedeli 8 km do kostela:))
asi díky tomu vybita baterka
dobito..
restart palubky neprobihal ale asi po 14 dnech stroboskopicky blikala kontorlka dobijeni
motor dlouho tocil chytal az na 3. pokus
auto prijelo pak natocil a hned shasnul ani pod plynem se neudrzel..
no a ted uz nechyta vuubec..
zavady 17953 vadna skrtici klapka
18011 vadna RJ mototu..
klapaka jde slyset ze se hybe za pedalem..jeste na ni fyzicky kouknu..
na auto nikdy neikdo nesahl menen jen olej a filtry..vyměním ty svíčky ale dál začít tou RJ nebo klapkou..díky
váš názor?dík
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
takze vypada to,ze moje trapeni je u konce .. najeto cca 200 km a bez problemu ... vymenena je tedy zapalovaci lista a svicky .. oboje origo ..
co se tyce bagu .. respektive vadne ridici jednotky .. po vyndani jednotky jsem zjistil,ze jsem mel jednotku 6Q0 ...... H .. index 004 .. coz odpovida jednotce pro dva bagy - ridic + spolujezdec ..
ale clovek,ktery mi to delal rikal,ze tam byla nahrana verze neboli index 003 coz je pouze jeden bag .. cili nejakym zpusobem jsou jednotky zamenitelne,kdyz jsem vozil tuhle jednotku ..
ale zda se daji zamenit uplne tezko rict,je pravda,ze jak 6Q tak 6C jsou pro auta vyrobena 00 - 01 ..
po preflashovani indexem 003 vse funguje jak ma a jednotka je plne funkcni ..
zaverem chci podekovat vsem kteri zde radili .. je fajn vedet,ze se najdou lidi,kteri pomuzou ..
co se tyce bagu .. respektive vadne ridici jednotky .. po vyndani jednotky jsem zjistil,ze jsem mel jednotku 6Q0 ...... H .. index 004 .. coz odpovida jednotce pro dva bagy - ridic + spolujezdec ..
zaverem chci podekovat vsem kteri zde radili .. je fajn vedet,ze se najdou lidi,kteri pomuzou ..
Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku 
Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes
dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes
dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
Zravim kolegove, taky jsem mel pripad ze to delala rampa, predem jsem taky vymenil pristrojovku soucasne. No nevadi vsechno nejde hned povimene jednoho dilu,kdyz clovek nevi co to opravdu dela.hlavne ze se to ted uz vi.
Ja na jedny Fabii vymenil rampu i pristrojovku , auto jezdi bez problemu.
Jen si zakaznik stezoval ze se stratil trochu vykon motoru,nevim mozna se mu to jen zda,jestly je to pravda , tak co to mohlo zpusobit, jiny nove svicky
, VN lista Tesla,Pristrojovka me jen napadla, ze by to ovlivnovalo data Can.
Ja na jedny Fabii vymenil rampu i pristrojovku , auto jezdi bez problemu.
Jen si zakaznik stezoval ze se stratil trochu vykon motoru,nevim mozna se mu to jen zda,jestly je to pravda , tak co to mohlo zpusobit, jiny nove svicky
, VN lista Tesla,Pristrojovka me jen napadla, ze by to ovlivnovalo data Can.
Nazdarek Vito ..Octavka píše:Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku
Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes![]()
dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
kdyz jsem k tobe jel ,co se tyce te jednotky tak uz jsem mel listu i svicky vymenene .. oboji origo .. a ted ujeto cca 350 km a vse slape jak ma .. asi to bude presne jak rikas,poskozena jedn ze svicek,byly tam nejake neorigo .. kazdopadne ted to slape tak doufam,ze bude jeste nejaky cas ..
ale i tak diky za pomoc .. jsem rad,ze jsem na to nakonec prisel ..
--------------------------------
Skoda Fabia 1.4 MPi - 44 kw - " vanocni stromecek zazehnan " ....
Skoda Fabia 1.4 MPi - 44 kw - " vanocni stromecek zazehnan " ....
No já nevím, ale každá svíčka háže jiskru proti kostře motoru nezdá se ti ??Octavka píše:Knedliku kdybych vedel ze mas tove problemy tak sem se mohl mrknout kdyz uz jsem delal tu jednotku
Vypada to na na jednu svicku ktera mela poruseny keramicky obal a hazela ti obsas jiskru na kostru motora - vse nasvedcuje co tu popisujes![]()
dej tam origo NGK svicky, ktere se montji od vyroby a vydrzi nejdele. Vyrobce je Japonsko
Myslím, že ta skutečná příčina je jinde.
Proti kostre ano, pokud do motoru, ale tady to vapadalo na spatny izolant (keramika svicky) a nasledna jiskra do zapalovaci listy. Urcite se mrkni na ty levne svicky jak vypadaji zda nejsou nahore ocouzele ci jinak rozpraskane. Stava se to pri montazi kdyz klic na svicky neopatrne vyhnes do strany a horni keramika popraska
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
