imobilizér mondeo 1,8TD 66kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

imobilizér mondeo 1,8TD 66kw

Příspěvek od mates »

Ahoj potřeboval bych se poradit mam problém s mondeem 97ka 1,8td 66kw .po zapnutí klíčku se mi nerozsvítí kontrolka žhavení a když chci startovat tak se starter ani nehne.když propojím startér kabelem tak točí ale nyjde tam nafta.5ekl bych imobilizér.Nechá se to nějak propojit a tím ho vyřadit z činnosti?už je to podruhé co to auto mam a prvně muselo čerpadlo do servisu a tam s tím něco udělali ale po době je to tu znova.S chcípákem na čerpadle bych si poradil ale s tím imo to je zřejmě ta krabička jakoby za čerpadlem (zadní strana) asi bez vaší pomoci nee.....Děkuju za tipy
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Znova přispůsobit klíček?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Skus este odpojit akum na 15 minut, mne to pomohlo.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

no tady se kliček ještě přizpusobovat nemusel co vím....s tou baterkou to zkusím,zkoušel jsem to jen odpojit a připojit a to nepomohlo
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mates píše:no tady se kliček ještě přizpusobovat nemusel co vím....s tou baterkou to zkusím,zkoušel jsem to jen odpojit a připojit a to nepomohlo
Tak ho vyrad ne? Na cerpadle sundas ten pancíř, sou tam trhací srouby, až ho sundas tak v tej hlave jak sou trubky ke vstrikum je ventil a vedou ktomu dva cerný dratky, ty draty vedou dospod cerpadla, je to jednotka chcípaku. Tak bud to prepojis dole nebo nahoře, jeden cernej das na plroud po klicku a druhej na kostru nic víc. A kabel od starteru propojis u toho pocitace nebo ho natahnes od spinacky novej, žadna věda.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

no tak to je super.A na co jsou k tomu čerpadlu ty ostatní drátky?mě nesvítilo ani žhavení po zapnutí klíčku to jde kudy?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mates píše:no tak to je super.A na co jsou k tomu čerpadlu ty ostatní drátky?mě nesvítilo ani žhavení po zapnutí klíčku to jde kudy?
Jde s jednotky motoru, je možne že to jezablokovaný tím imobilizerem, když to zlobí davam žhavicí automat s G2 1,6Dnebo s G3. U teh mondejí to blokuje, cerpadlo , starter a možna i to žhavení. Kdyžtak dvoulinku, relatko, tlacitko a smitec. :D Bez žhavení nechytí, pokud nesvití ta kontrolka ale auto normalně žhaví, tak to neres. Prepoj akorat ten chcipak na cerpadle, a naved drat od spinacky ke starteru. ;)
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

děkuju Zdeňku ale ja neslyšel ani cvaknout relé od žhavení,zkusím to ještě proměřit měřákem jestli mě tam jde + na žhavičky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mates píše:děkuju Zdeňku ale ja neslyšel ani cvaknout relé od žhavení,zkusím to ještě proměřit měřákem jestli mě tam jde + na žhavičky
Jak řikam, muže ten imo odpojit napajení řidi jednotky motoru, pak ti ani rele žhavení necvakne. ;)
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

no to je jasné.a tím relé z golfa se to vyřeší.a tohle čerpadlo je mechanika nebo jako u tdi "elektronický"
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mates píše:no to je jasné.a tím relé z golfa se to vyřeší.a tohle čerpadlo je mechanika nebo jako u tdi "elektronický"
AAA sem si to zplet s Fiestou co sem delal, mel sem tu jednu fiestu a chlapkovy se furt srala, hlavne cerpadlo, tak si prines Bosch ze starsího druhu a prsklo se tam. To auto melo pocitac jak krava na boku u sloupku u řidice u nohou. A blokovalo to to samý, jelikož to řídilo i žhavení tak sem tam použil žhavicí automat stoho golfa a byl klid. Pokud tam mas toho Lucase tak ten bez toho pocitace nepofacha, ten pocitac řidi recyrkulaci spalin, pocatek vstriku, žhavení, poustí vetrak chlazení a u tej Fiesty i volnobeh, tím krokovým moturkem, samotný plyn se ovladal lankem a pedalem. Pro uplný odstranení tý elektroniky je trba implantovat čerpadlo plne mechanický, BOSCH ze starýho Escortu a je klid, emise na STK pak za uplatek. ;) v tom Mondeu sou asi dva nebo tri typy řizeí motoru s tím Lucasem.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Díky já si myslel že to nebude jen tak....ach jo.A ty čerpadla pasujou třeba z fiesty? nebo escorta?
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

na lucasoch je immo riesene dvoma sposobmi bud je na boku cerpadla alebo priamo na stop ventile,ak je na stop ventile daj ventil bez imma a mas pokoj ECU riadi len emisie motor funguje normalne aspon mne sa zda na escorte co som robil ale tam odisiel len samotny stop ventil a za ten chceli u forda skoro 10litrov zmrdi (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mates píše:Díky já si myslel že to nebude jen tak....ach jo.A ty čerpadla pasujou třeba z fiesty? nebo escorta?
Jo, mely bi, s remenici urcite.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

no tak to je teda ranec za stop ventil.Na tohle črpadlo vedou 2 dráty na stopventil a pak 3 nahoru na čerpadlo-myslím zelený,červený a žlutý..... ale konektor k čerpadlu ma 8vodičů .tak to asi bude immo z boku čerpadla co?a zase to bude složitější :(
Odpovědět

Zpět na „Ford“