kolko znesie JTD motor?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

možno jemu to bude fungovať ale ak sa to rozhodne predať a ten čo to kúpi to zlizne.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tiez poznam jedneho ma 1,9tdi 110k toledo a tiez mu hentak naklada (LOL) ale uz donakladat dymi jak lokomotiva nejde myslim ze praskle turbo aj hlava (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Pri tych tlakoch co tlacia dnesne naftaky. kompresny pomer motora do cca 20 ku 1. + pretlak turba cca do 1.5baru. Na studene palby idealne. Neviem ako vy , ale ja ostanem pri zlatom starom jtd a budem ho lepit pokial to pojde. Pri dnesnych motoroch co im tlaci palivove cerpado cez 1000barov a stare jtd cosi cez 300, no niet o com. Uz len na tom vidno co bude spolahlivejsie a co sa bude drahsie servisovat...
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Alebo sa mýliš, alebo neviem aké JTD máš. Tu máš popis JTD systému na Alfe 145 77kW a na 4. strane sa dočítaš, že maximálny tlak v RAILku je 1350 bar ( samozrejme okamžitý záleží od aktuálneho zaťaženia od 150 bar do 1350 bar ). ;)

Kód: Vybrat vše

http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/JTD%20Electronic%20Injection.PDF
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

to je pravda
BMW 330 ix
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

jeden taxik v ba - stilo kombi r.v. 04 - 85kw 1,9jtd ma vyse 500 000 bez poruchy!!! akurat myslim ze 4x menil madlo na pravych zadnych dverach a asi 10x potahy a pretesnoval par krat dvere lebo guma praskala...
druhy ujo co som s nimy na stanovisti nedavno rozpraval ma nabehane na focuse 1,8tdci r.v. 05 tiez 500 000 - a uz od 350 000 mu presakuje cerpadlo az su male mlaky pod autom a vravel si ze ked to rachne serie na to a uz mu to rok a pol stale rovnako presakuje a stale to drzi

myslim ze dnesne naftaky su v pohode viacmenej vsetky..
takze jtd je v pohode - rovnako ako tdi alebo tdci atd...
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Zajimalo by me kdo menil na tech JTD siletbloky motora a prevodovky.
Ja to teda vymenil uplne vs e azaclo to vibrovat jeste vic. teda zastudena. zatepla to je snad ja lepsi. Mechanik mi rikal ze bto nejspis bude tim ze jsou tvrdsi nez origo . a zacinam to celkem verit. Ten strvak to nebude.
I kdyz dneska sem se nejak blbe rozjizdel do hrozne prudkeho kopca a zavibrovalo to zase tak,ze sem myslel ze to zdechne. To me porad znepokojuje. ale ted nevim co delat. rikovat kupovat jiny silentbloky nebudu a jeste k tomu tech penez to mi za to fakt nestoji.
Ale zajima me jake pocity ste meli po vymene silentbloku
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“