Souboj ohledně kvality turbodmychadel - Andre vs Forest
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souboj ohledně kvality turbodmychadel - Andre vs Forest
Devonrexův prodej ARL turba viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= rozjel slušný souboj mezi Andrem a Forestem, který mě donutil rozdělit téma.
Díky za pochopení,
Dukes
--------
Pojmy "zanovni" a "lehce" jsou v tomto pripade zcela zcestne.
Pro predstavu, takovyto kompresor nemuze nikdy plnit svou funkci a turbo (bude-li namontovano bez repase) bude znacne hlasite, coz je podle meho skromneho nazoru duvod prodeje. Tento kousek je zraly na repasi, pricemz jeho realna cena jakozto celku (vzhledem k tomu, ze se tam musi nechat dat minimalne jiny kompresor a loziska) nebude presahovat petinu Tebou navrhovane castky - radna repase s vyvazenim bude prevysovat Tebou navrhovanou castku.
Nechci Ti kazit ksefty, ale povazoval jsem za nutne a spravne varovat nezasvecene. Doporucuji Ti vramci zachovani dobre povesti radeji puvodni zneni zmodifikovat nebo radeji inzerat cely smazat.
Díky za pochopení,
Dukes
--------
Pojmy "zanovni" a "lehce" jsou v tomto pripade zcela zcestne.
Pro predstavu, takovyto kompresor nemuze nikdy plnit svou funkci a turbo (bude-li namontovano bez repase) bude znacne hlasite, coz je podle meho skromneho nazoru duvod prodeje. Tento kousek je zraly na repasi, pricemz jeho realna cena jakozto celku (vzhledem k tomu, ze se tam musi nechat dat minimalne jiny kompresor a loziska) nebude presahovat petinu Tebou navrhovane castky - radna repase s vyvazenim bude prevysovat Tebou navrhovanou castku.
Nechci Ti kazit ksefty, ale povazoval jsem za nutne a spravne varovat nezasvecene. Doporucuji Ti vramci zachovani dobre povesti radeji puvodni zneni zmodifikovat nebo radeji inzerat cely smazat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tohleto řeším tento týden na VA a mám uplně to samé.Turbo má najeto 18tis po repasi od andrého a něco mi přeletělo do kompr.části.Nechal jsem vyměnit kompresorovou vrtuly a převážit.Cena tohodle je 2500kč.Tu cenu mi potvrdil i sám andré.Co se týče toho že by turbo bylo značně hlasité ,tak není vždy pravda já na to přišel pouze pro to že mi turbo začínalo zabírat až kolem 2200ot
.
.

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Milý Foreste, tvoje závistivost opravdu nezná hranic, chápu, že nemůžeš překousnout to, že když jsem ti před 5ti lety montoval poprvé turbo do auta, dělal jsem to v zapadlé rozpadlé řadové garáži, ale zatím co ty jsi dokázal pouze přibrat 40kg, psát sračky po forech a lézt několika lidem doprdele já jsem makal.... Mezitím jsem si pořídil 200m2 dílnu v centru Jablonce, během 2let jsem do ní ještě investoval 1,5mil kč. Shodou okolností jsem tento týden potvrdil objednávku na vyvažovací zařízení CEMB Z5 s měřícím systémem B9 s možností měření vybrací středových uzlů až do 200tis ot. v hodnotě 25000e bez DPH, která by měla být ještě do vánoc u nás na dílně. A dále jsme dokočili stolici na měření průtoku a seřizování statorových lopatek VNT turbín o čemž pochybuji, že něco takového má nějaký jiný turboservis v ČR.
Tolik reakce k té decimálce.
Pokud jde o to jedno turbo o kterém jsi asi zaslech, že tam byl problém s vyvážením, tak veškeré vyvažování jsem zařizoval v kooperaci a vždy jsem za něj řádně zaplatil, a očekával 100% odvedenou práci. Tento problém ale řeším nákupem Z5. Mimochodem, ani tvůj kamarád z Holic není vždy 100% a sám to moc dobře víš, ale nebylo by vůči němu fér cokoliv tady rozpytvávat - všichni jsme jen lidi.
Ale vzhledem k tomu, že více méně celou sezonu 2009 i 2008 se ve sprintech umistovala auta s mými turbodmychadly na předních (prvních) místech a to jak s , tak i bez nitra a s turbodmychadly tam nebyl nějaký větší zádrhel, tak si nemyslím, že jejich vyvážení byl nějaký zásadní problém. Některé hybridy mají dnes najeto daleko přez 100tkm pří né zrovna mírném zacházení.
Víc času na tebe nemám, a laskavě se do mě přestan neustále srát, nic jsem ti neudělal a docela mě to přestává bavit (a to nejsem zdaleka sám).
Znáš to přísloví: Tak dlouho se chodí se džbánem.....
Tolik reakce k té decimálce.
Pokud jde o to jedno turbo o kterém jsi asi zaslech, že tam byl problém s vyvážením, tak veškeré vyvažování jsem zařizoval v kooperaci a vždy jsem za něj řádně zaplatil, a očekával 100% odvedenou práci. Tento problém ale řeším nákupem Z5. Mimochodem, ani tvůj kamarád z Holic není vždy 100% a sám to moc dobře víš, ale nebylo by vůči němu fér cokoliv tady rozpytvávat - všichni jsme jen lidi.
Ale vzhledem k tomu, že více méně celou sezonu 2009 i 2008 se ve sprintech umistovala auta s mými turbodmychadly na předních (prvních) místech a to jak s , tak i bez nitra a s turbodmychadly tam nebyl nějaký větší zádrhel, tak si nemyslím, že jejich vyvážení byl nějaký zásadní problém. Některé hybridy mají dnes najeto daleko přez 100tkm pří né zrovna mírném zacházení.
Víc času na tebe nemám, a laskavě se do mě přestan neustále srát, nic jsem ti neudělal a docela mě to přestává bavit (a to nejsem zdaleka sám).
Znáš to přísloví: Tak dlouho se chodí se džbánem.....
Kdyby si četl pozorně tak bys pochopil že mi andré pouze cenu za výměnu a vyvážení potvrdil né že to bude dělat,ikdyž důvod proč mi to nedělá on je ten že by mě to vyšlo cca 500kč víc a i časově.(pošta).To je jediný důvod protože jeho jméno tady na foru netřeba zdůraznovat.Forest píše:Spojeni "vyvazit turbo" a "Andre"fialamala píše:Čemu si nerozuměl?!
zpet k inzeratu,prosim turbo ktere je zde nabizene je z motoru ktery pochazi ode me amelo by byt zcela funkcni videl jsem uz mnoho a toto neni nic vazneho mam kuprikladu doma turbo z arl ktere je naprosto ok vzhledove tajk vuli dokonce funguje jak ma zabira v otackach ve kterych ma az na osklivi piskot z nej ktery pro me je zcela nepochopitelny protoze opravdu je ok vice at se vyjadri andre a timto bych ho chtel poprosit o vyjadreni k tomuto inzeratu ohledne turba (jinak vazeni si uvedomte ze kupujete dily ktere kdyz maji najeto nejmene 40tis tak nikdo nevi jak kdo s temito dily zachazel jak se k nim choval atd.kdyz jste vsichni tak bohaty tak si kupte nova turba ve vw,jinak prosim promazattt!!!!!
zaciname tam-kde jini konci
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zavistivost? Cesky se rika zavist, nauc se cesky, kdyz uz chces delas seriozni obchod. Navic netusim, co konkretne bych Ti mohl snad zavidet. Ty jsi mi snad montoval turbo? Ze o tom nevim. Asi myslis ten obchod, ktery jsem domluvil, ze ktereho jsem nemel ani kacku, protoze jsem se nad Tebou tehdy ustrnul a veskery svuj zisk jsem Ti nechal (naivne ocekavajice, ze se mi to snad nekdy vrati - marne). Jedine, co bych Ti opravdu mohl zavidet je to, ze jsi mel po boku v pocatcich sveho pseudopodnikani lidi jako je Richard nebo ja. Kudy jsem chodil, tudy jsem na Tebe daval kontakt. Kdyz jsem od Tebe bral turbodmychadlo, tak jsem Ti za nej daval vice, nezli sis rekl - proc? Protoze jsem rikal, ze precijen ma rodinu a rozjizdi business. Ano, byl jsem naivni. Nasledne, kdyz jsem po Tobe chtel pitomej hybrid GT1752V tak sis nevahal rict 17tis. pres to vsechno. Dalsi perlou bylo turbo, ktere jsi mi venoval a nasledne jsem byl v jinem turboservisu obeznamen s tim, ze melo pribrouseny kompresor o celkove 1mm. Dalsi turbodmychadlo, ktere jsem si ja "vul" od Tebe vzal tak melo vadne naklapeni a nevyvahy takove, ze jsem to musel nechat zrepasovat (bylo mi prodano jako zanovni).Andre píše:Milý Foreste, tvoje závistivost opravdu nezná hranic, chápu, že nemůžeš překousnout to, že když jsem ti před 5ti lety montoval poprvé turbo do auta, dělal jsem to v zapadlé rozpadlé řadové garáži, ale zatím co ty jsi dokázal pouze přibrat 40kg, psát sračky po forech a lézt několika lidem doprdele já jsem makal.... Mezitím jsem si pořídil 200m2 dílnu v centru Jablonce, během 2let jsem do ní ještě investoval 1,5mil kč. Shodou okolností jsem tento týden potvrdil objednávku na vyvažovací zařízení CEMB Z5 s měřícím systémem B9 s možností měření vybrací středových uzlů až do 200tis ot. v hodnotě 25000e bez DPH, která by měla být ještě do vánoc u nás na dílně. A dále jsme dokočili stolici na měření průtoku a seřizování statorových lopatek VNT turbín o čemž pochybuji, že něco takového má nějaký jiný turboservis v ČR.
Tolik reakce k té decimálce.
Pokud jde o to jedno turbo o kterém jsi asi zaslech, že tam byl problém s vyvážením, tak veškeré vyvažování jsem zařizoval v kooperaci a vždy jsem za něj řádně zaplatil, a očekával 100% odvedenou práci. Tento problém ale řeším nákupem Z5. Mimochodem, ani tvůj kamarád z Holic není vždy 100% a sám to moc dobře víš, ale nebylo by vůči němu fér cokoliv tady rozpytvávat - všichni jsme jen lidi.
Ale vzhledem k tomu, že více méně celou sezonu 2009 i 2008 se ve sprintech umistovala auta s mými turbodmychadly na předních (prvních) místech a to jak s , tak i bez nitra a s turbodmychadly tam nebyl nějaký větší zádrhel, tak si nemyslím, že jejich vyvážení byl nějaký zásadní problém. Některé hybridy mají dnes najeto daleko přez 100tkm pří né zrovna mírném zacházení.
Víc času na tebe nemám, a laskavě se do mě přestan neustále srát, nic jsem ti neudělal a docela mě to přestává bavit (a to nejsem zdaleka sám).
Znáš to přísloví: Tak dlouho se chodí se džbánem.....
Nikoliv, nehovorim tu o jednom jedinem turbodmychadlu - bavim se tu o turbodmychadlech (VB), ktere prodavas jako repas a jedna se o podomacku slozena turbodmychadla, ktera maji dvojnasobne nevyvahy nezli je nove turbo (pro neznale, nove turbodmychadlo byva casto zamerne nedovyvazene, jednak kvuli nizsim nakladum, dale pak z duvodu planovane zivotnosti - toto tvrzeni mohu kdykoliv podlozit fakty z vysokorychlostni vyvazovacky).
Co se me kondice tyce, tak po te je Ti vis co. Ja jsem treba ztloustnul, ale Ty jsi byl schopen (pres upozorneni plynouci ze vsech stran) malem sveho syna pripravit o otce kvuli par kg zateze. Takze kdo tu k zivotu pristupuje nezodpovedneji?
Kdyz hovoris o tom makani z Tve strany: prodavas tu lidem turbodmychadla z Polska, ktera se daji pri trose stesti koupit za 6,5tis. aukru (poznavacim znakem je zlate lakovany ventil), jejichz puvod lze najit u prekupniku s kradenymi dily.
Za ty dva roky, o kterych tu hovoris jsem mel moznost nejenze videt "Tvou praci" v nekolika autech, ale i na vyvazovacce, kde jedine, ceho jsme byli v danou chvili schopni, tak bylo jen nevericne zirat, ceho je takovy "pseudoprofesional" za jakeho se vydavas schopen.
Pro informaci, kolik z nas zazila Tvoje legendarni fraze "...mno to snad ani neni mozny, si delas prdel"? Ve chvili, kdy u Tebe chtel nekdo reklamovat Tvoji odflaknutou praci?! Namatkou Krysa, Martin Bruha, Lusta, me nevyjimaje?! Vesmes lidi, diky kterym mas tak sirokou klientelu (mnozi z nich toho dnes lituji a nekteri se za to i stydi). Mimochodem pane profiku, u preplnovanych motoru se nejdrive resi vyfukove a pak nasledne saci ventily ... nerikal jsi, ze jsi vystudovany automechanik?! To vi i automobilovy "laik" jako ja. A to ja naivka jsem od nej prijal informaci, ze delat hlavu se nevyplati, protoze to nema vyznam, ze to ma vyzkousene - dobry vtip, ze?
Ano, zajiste, byla i turba, ktera funguji, mozna to bylo tim, ze jsi vyvazoval u hned nekolika firem v Polsku a zjevne alespon jedna fungovala. Ale co ti chudaci, co vyfasovali turba, ktera byla vyvazena (soude dle toho, co jsem videl tak asi ani nebyla vyvazena) u ostatnich?!
Ohledne vyvazovacky Ti gratuluji, je to neco, co uz jsi mel mit davno (na coz jsem Te upozornoval jeste v dobe, kdy jsem slepe veril v kvalitu Tvych sluzeb) a jen tak mimochodem, jakozto "profesional" zajiste vis, ze 200ti. otacek je na sportovni turba (jak ze se to ta Tvoje firma jmenuje?) pro benziny nedostacujici! Takze opet dalsi kompromis. Pro informaci, firma Turbopower je schopna vyvazovat az do 400tis. RPM. priblizne tak pul roku. Ten kamarad z Holic prozatim neudelal chybu o ktere vim. Pokud hovoris o turbu u DP, ktere od nej nemelo fungovat, pak to bylo tim, ze to bylo puvodem turbu od Tebe a on nejhejbal s cervikem. Vzhledem k tomu, ze byl puvodni kompresor od Tebe (nebo Polaku, toto nerozlisuji) prasacky obrousen a on vramci repase zajistil NOVY originalni kompresor (cehoz Ty nejsi schopen, protoze toto se na cernem trhu neprodava), ktery byl tim padem o 1mm vetsi, byl problem nasledne vyresen sestelovanim cerviku a bylo po problemu. Pokud nekdo povazuje za problem toto, pak nevim, jak by se mel chovat v pripade praktik, s jakymi s jakymi jsme se byli schopni setkat u nekterych Tvych turbin. Tento clovek totiz dela turbodmychadla s novych dilu, se kterymi jsem se u Tvych "produktu" nesetkal.
Zajimave je, jak se tu hrozne otacis a machrujes, ale kdyz jsem Ti vytykal nedostatky Tvoji prace (viz. vyse) zhruba pred ctvrt rokem, tak ses mi nedokazal ani podivat do oci a bez problemu jsi priznaval, ze ses si toho vedom. Vis Ty vubec, cemu se rika vedome klamani zakaznika?! To se toho od te doby tolik zmenilo? Neverim, ze by jsi tehdy moje slova bral vazne.
Vramci pripadne odpovedi bych uvital, kdybys nam tu vsem treba vysvetlil, co jsi dokazal udelat s turbem Martina Bruhy, ktere bylo puvodne od Portugalcu a po Tvem "odbornem" zasahu nejenze neslo tak odspodu, ale neslo ani tak nahore.
S tim dzbanem to je dobry, dekuji za upozorneni - v pripade, ze by me snad melo potkat neco nemileho, vim, za kym se mam zastavit s uctenkou.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Hodně věcí ohledně turbodmychadel je pro tebe pořád tabu - ale to u klávesnice nepochopíš.
Dám ti radu myšlenou naprosto úpřímně bez jakýchkoliv dvojsmyslnných efektů tě nějak poškozovat - vyhledej nějakého psychiatra, možná ti pomůže od problémů. Nic víc ti k tomu co tady píšeš (aniž bych to četl všechno) nemůžu napsat.
Dám ti radu myšlenou naprosto úpřímně bez jakýchkoliv dvojsmyslnných efektů tě nějak poškozovat - vyhledej nějakého psychiatra, možná ti pomůže od problémů. Nic víc ti k tomu co tady píšeš (aniž bych to četl všechno) nemůžu napsat.
Nic mi do toho nejni ale zásíráte inzerát nezúčastněnýmu člověku jděte se dohadovat jinam tyhle věčný žabomyší války u klávesnice jsou k hovnu!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že kdyby jsi byl v obraze, tak by jsi taky reagoval...Ladas píše:Nic mi do toho nejni ale zásíráte inzerát nezúčastněnýmu člověku jděte se dohadovat jinam tyhle věčný žabomyší války u klávesnice jsou k hovnu!
Např. tomuhle člověku jsem namontoval ARL turbo po načipování jsme ho s Richardem 2 měsíce upozornovali že má díru v sacím traktu aby si to opravil, kašlal na to a turbo samozřejmě zdechlo - na to já jsem lhal u dodavatele abych pro něj vyreklamoval turbo zadarmo. A ten samej člověk (aniž bych si já ho nějak všímal) tady pak tohle píše?
Na to druhý trubo několik let bez problémů jezdil (s chipem) a pak ho před prodejem odvezl do Holic na kontrolu kde údajně bylo úplně na kokot, tam ho "opravili" turbo se pak namontovalo novému zákazníkovi kde najednou i po té "opravě" moc nefungovalo a svedlo se to na to, že tam byl nahovno seřízený červík (asi ten kdo to "opravoval" nechápe, že už jen to, že rozebereš a složíš regulaci může být všechno jinak) A kua snad když něco opravuju a pak to nefunguje tak se nevymlouvám, že tam někdo kdysi něco....
Nebo ty "originální" díly do VNT turbín
No nic...
