Zvýšený výkon motoru?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Zvýšený výkon motoru?

Příspěvek od ovi »

Prosím o informaci, jak se dá nejjedušeji a laicky zjistit, jestli je na motoru provedena úprava pro zvýšení výkonu - chip tuning?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

porovnat s jinym autem, co má stejnej motor.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

zajet na vag a podívat se na tlak turba
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

Takže VAG a adresu najdu asi u motoru. Jaké hodnoty jsou teda před a po úpravě motoru?
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

nemusí být jenom jiný tlak turba, pokud jsou dány jenom jiné trysky tak pokuď to nezjistíš vyzuelně, že je někdo měnil, tak pouze jenom tak že je vyndáš
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

Takže jinak, koupim starší auto, TDi a jak poznám, jestli původní majitel dělal nějakou úpravi na softu motoru, třeba nějaký chiptuning?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

videl som vela ´chipnutych´ auto, kde bol tlak turba v serii a bola pridana len nafta. Najspolahlivejsie ako to rozpoznat je stiahnut SW z ECU a porovnat s originalom.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kdyz mas zajem okoukneme, odbrzdime na brzde. Ostrava je kousek od nas :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

To zní lákavě. Já zase až tak moc z Ostravy nejsem, Orlová je taky kousek. :)
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

na 100% jistotu to poznaš když si to nechaš změřit. a bude to i výhoda pro tebe pokud ti to bude nekdo v budoucnu upravovat, budeš vědět jaký narůst tam máš. ;)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

TDIfun : máš SZ
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AWX
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

Velice rád bych se touto cestou poděkoval TDIfun za naprosto profesiální přístup, skvělou práci a samozřejmě perfektní diagnostiku motoru.
Všem mohu jeho diagnostickou dílnu doporučit.
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AWX
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

ovi píše:Velice rád bych se touto cestou poděkoval TDIfun za naprosto profesiální přístup, skvělou práci a samozřejmě perfektní diagnostiku motoru.
Všem mohu jeho diagnostickou dílnu doporučit.

a na co jste nakonec přišli ?
Že je to serie, a CHIPli jste to, ne ? :?
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
ovi
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ovi »

Ne, ne. Po změření bylo jasné, že je motor již nachipovaný. TDIfun provedl kontrolu map a celkového průběhu výkonu na brzdě. Chip jsme nechali tak, jak byl proveden. Samozřejmě, že TDIfun mohl říci, že je to špatně udělané a skásnout mě o 6 litrů. To neudělal, motor změřil, dal několik rad a doporučení, provedli jsme jízdu s měřením. Zkrátka super pocit, že je to někdo, kdo tomu opravdu rozumí a že mu nejde jen o prachy.
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AWX
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

ovi píše:Ne, ne. Po změření bylo jasné, že je motor již nachipovaný. TDIfun provedl kontrolu map a celkového průběhu výkonu na brzdě. Chip jsme nechali tak, jak byl proveden. Samozřejmě, že TDIfun mohl říci, že je to špatně udělané a skásnout mě o 6 litrů. To neudělal, motor změřil, dal několik rad a doporučení, provedli jsme jízdu s měřením. Zkrátka super pocit, že je to někdo, kdo tomu opravdu rozumí a že mu nejde jen o prachy.
a na kolik to u pana TDIfuna přišlo ? Uvažuju totiž o brzdě :D
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“