Audi 1,8T-netlaci turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi 1,8T-netlaci turbo
U moji Audi A4 1,8T 110kW (r.v.98) mi netlaci turbo-budik neukazuje temer nic, turboefekt se nekona atd. Muze to byt tim, ze mi diagnostika hlasi, ze neni provedeno zakladni nastaveni? Znamena to ze je jednotka v nouzovym rezimu a tim padem mi turbo netlaci? Zakladni nastaveni mi pres klasickej VAG nejde udelat-Diky za odpovedi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tento model to má
N75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...
// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.

// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Re: Audi 1,8T-netlaci turbo
Skús odmerať odpor N75 a pozri sa či náhodou nenajdeš predsa len ten snímač tlaku. mal by byť na výstupe z IC.RomanT píše:U moji Audi A4 1,8T 110kW (r.v.98) mi netlaci turbo-budik neukazuje temer nic, turboefekt se nekona atd. Muze to byt tim, ze mi diagnostika hlasi, ze neni provedeno zakladni nastaveni? Znamena to ze je jednotka v nouzovym rezimu a tim padem mi turbo netlaci? Zakladni nastaveni mi pres klasickej VAG nejde udelat-Diky za odpovedi
A skús rukou pohybať obtok či náhodu neklalka membránka v banke a všetko ide mimo turbínku, alebo tam normálne napoj pumpu a pumpuj vzduch a selduj či sa bude obtok otvárať. Nech si si istý, že je to OK alebo nie.
Daj vedieť som zvedavý.
diagnostika n75 ide. ventil musi cvakatmidnight_man píše:tento model to máN75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...
// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.kevino píše:diagnostika n75 ide. ventil musi cvakatmidnight_man píše:tento model to máN75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...
// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
pozrem ajy som robil ja ale asi tiez AEB ale rocnik neviem. skusimemidnight_man píše:no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.kevino píše:diagnostika n75 ide. ventil musi cvakatmidnight_man píše:tento model to máN75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...
// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
AEB zjistuje kolik tlačí z mapy otáčky/MAF/poloha plunu ... Jediné co jde za jízdy monitorovat je odevření N75 (5-100%)
Navíc to má udělanej bypass (blowoff) zpět do sání a ten je ovládanej podtlakem v sání za klapkou.
Pokud se kousne ten ventil (pístek) co ovládá blow off, tak turbo může tlačit co chce a nepojede to, protože co nenasaje motor si skrze bypass foukne zpět do sání za váhu vzduchu. Je to čistě mechanický a diagnostika to nezjistí.
Navíc to má udělanej bypass (blowoff) zpět do sání a ten je ovládanej podtlakem v sání za klapkou.
Pokud se kousne ten ventil (pístek) co ovládá blow off, tak turbo může tlačit co chce a nepojede to, protože co nenasaje motor si skrze bypass foukne zpět do sání za váhu vzduchu. Je to čistě mechanický a diagnostika to nezjistí.
toto je hodně důležitá poznámka, měl jsem ten stejný problém, moc jsem o 1,8T nevěděl, protože jsem vždycky řešil tdi, ale tato blbost mně o něm dala spoustu znalostí:) Nejvíc mě mátlo, že když jsem odpojil hadičku mezi N75 a plechovkou turba tak auto jelo jak z praku, ale turbo efekt byl hodně vysoko, prostě turbo přetáčelo a přetlačovalo i tu zpětku do sání když byl bow stále otevřený. Ale tak se samozřejmě nedá jezid, to by šlo turbo do kytek.lt.kubosh píše:AEB zjistuje kolik tlačí z mapy otáčky/MAF/poloha plunu ... Jediné co jde za jízdy monitorovat je odevření N75 (5-100%)
Navíc to má udělanej bypass (blowoff) zpět do sání a ten je ovládanej podtlakem v sání za klapkou.
Pokud se kousne ten ventil (pístek) co ovládá blow off, tak turbo může tlačit co chce a nepojede to, protože co nenasaje motor si skrze bypass foukne zpět do sání za váhu vzduchu. Je to čistě mechanický a diagnostika to nezjistí.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
takze po zapnuti zapalovania pocut cerpadlo cca 5 sekund ako natlaci palivo. ventil N75 cvaka pri diagnostike akcnych clenov. kod motora AEB a rv 1999.kevino píše:pozrem ajy som robil ja ale asi tiez AEB ale rocnik neviem. skusimemidnight_man píše:no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.kevino píše: diagnostika n75 ide. ventil musi cvakat
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
kurňa!!!
to si ma moc nepotesil..tak teda to cerpadlo ma tlacit...a mne netlaci ani hovno
este mam podozrenie na spinačku...nejak tam blbnu kontakty. ináč ten turbo efekt sa nekona ani u mna...auto mŕtve...citam ze odlogovat to nejde..tak teda co? otvorenie N 75 je ktory kanal neviete? pokial otvara dobre N 75 tak podozrenie na zaseknuty blow off?


Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
mal som dve tieto autá a na každom podobný problém, na prvej bola zapečená prívodná ol. trubka do turba a tým pádom aj turbo tak zadreté že sa nedalo otočit vrtulkou, a na druhom bola rozklepaná dosadacia plocha klapky vo výfukovej časti turba a preto to netlačilo, teda tlačilo ale až od 4000ot., preto by som skontroloval turbo aj po mechanickej stránke a nie iba ovládanie regulácie.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245