Audi 1,8T-netlaci turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

Audi 1,8T-netlaci turbo

Příspěvek od RomanT »

U moji Audi A4 1,8T 110kW (r.v.98) mi netlaci turbo-budik neukazuje temer nic, turboefekt se nekona atd. Muze to byt tim, ze mi diagnostika hlasi, ze neni provedeno zakladni nastaveni? Znamena to ze je jednotka v nouzovym rezimu a tim padem mi turbo netlaci? Zakladni nastaveni mi pres klasickej VAG nejde udelat-Diky za odpovedi
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Starší kousky mají mechanickou regulaci, bez snímače plnícítho tlaku. Tzn. diagnostika to nezaznamená.
More Power by me TDi Power
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

m5668443578 píše:Starší kousky mají mechanickou regulaci, bez snímače plnícítho tlaku. Tzn. diagnostika to nezaznamená.
jak řídí ECU otevírání N75 pro obtok turba, když není snímač tlaku? Je to natvrdo?
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tento model to má ;) N75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...

// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Re: Audi 1,8T-netlaci turbo

Příspěvek od igracik »

RomanT píše:U moji Audi A4 1,8T 110kW (r.v.98) mi netlaci turbo-budik neukazuje temer nic, turboefekt se nekona atd. Muze to byt tim, ze mi diagnostika hlasi, ze neni provedeno zakladni nastaveni? Znamena to ze je jednotka v nouzovym rezimu a tim padem mi turbo netlaci? Zakladni nastaveni mi pres klasickej VAG nejde udelat-Diky za odpovedi
Skús odmerať odpor N75 a pozri sa či náhodou nenajdeš predsa len ten snímač tlaku. mal by byť na výstupe z IC.
A skús rukou pohybať obtok či náhodu neklalka membránka v banke a všetko ide mimo turbínku, alebo tam normálne napoj pumpu a pumpuj vzduch a selduj či sa bude obtok otvárať. Nech si si istý, že je to OK alebo nie.
Daj vedieť som zvedavý.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

midnight_man píše:tento model to má ;) N75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...

// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
diagnostika n75 ide. ventil musi cvakat
Ľubomír Kočíšek
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 lis 2009, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ľubomír Kočíšek »

to je rok výroby 1990? Ešte mi napíš ako dlho ju máš.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kevino píše:
midnight_man píše:tento model to má ;) N75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...

// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
diagnostika n75 ide. ventil musi cvakat
no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

midnight_man píše:
kevino píše:
midnight_man píše:tento model to má ;) N75tka je na hadici od filterboxu od turba, 2 pinový konektor, kabel k nemu ide od zvazku na airboxe. Skontroluj si hadicky podtlakove, zapojenie toho N75 a tak...je tam dost nahovno pristup. Tieto auta nemaju v testoch akcnych clenov ventil N75 cize neviem ako by sa to dalo skontrolovat. To zakladne nastavenie hmm..skus vyčistit klapu a spravit znova zakl. nastavenie a uvidis...

// inac vacsinou toto zle nastavenie klapky sposobovalo ze pri dojazde na krizovatku s vyradenym kvaltom padali otáčky....toto by som videl skor na tu regulaciu turba.
diagnostika n75 ide. ventil musi cvakat
no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.
pozrem ajy som robil ja ale asi tiez AEB ale rocnik neviem. skusime
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

AEB zjistuje kolik tlačí z mapy otáčky/MAF/poloha plunu ... Jediné co jde za jízdy monitorovat je odevření N75 (5-100%)
Navíc to má udělanej bypass (blowoff) zpět do sání a ten je ovládanej podtlakem v sání za klapkou.
Pokud se kousne ten ventil (pístek) co ovládá blow off, tak turbo může tlačit co chce a nepojede to, protože co nenasaje motor si skrze bypass foukne zpět do sání za váhu vzduchu. Je to čistě mechanický a diagnostika to nezjistí.
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

lt.kubosh píše:AEB zjistuje kolik tlačí z mapy otáčky/MAF/poloha plunu ... Jediné co jde za jízdy monitorovat je odevření N75 (5-100%)
Navíc to má udělanej bypass (blowoff) zpět do sání a ten je ovládanej podtlakem v sání za klapkou.
Pokud se kousne ten ventil (pístek) co ovládá blow off, tak turbo může tlačit co chce a nepojede to, protože co nenasaje motor si skrze bypass foukne zpět do sání za váhu vzduchu. Je to čistě mechanický a diagnostika to nezjistí.
toto je hodně důležitá poznámka, měl jsem ten stejný problém, moc jsem o 1,8T nevěděl, protože jsem vždycky řešil tdi, ale tato blbost mně o něm dala spoustu znalostí:) Nejvíc mě mátlo, že když jsem odpojil hadičku mezi N75 a plechovkou turba tak auto jelo jak z praku, ale turbo efekt byl hodně vysoko, prostě turbo přetáčelo a přetlačovalo i tu zpětku do sání když byl bow stále otevřený. Ale tak se samozřejmě nedá jezid, to by šlo turbo do kytek.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

kevino píše:
midnight_man píše:
kevino píše: diagnostika n75 ide. ventil musi cvakat
no teraz si ma zneistil.....robil som akcne cleny vcera koli cepradlu a zdalo sa mi ze N75 tam nebol...overim zajtra.
pozrem ajy som robil ja ale asi tiez AEB ale rocnik neviem. skusime
takze po zapnuti zapalovania pocut cerpadlo cca 5 sekund ako natlaci palivo. ventil N75 cvaka pri diagnostike akcnych clenov. kod motora AEB a rv 1999.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kurňa!!! :( to si ma moc nepotesil..tak teda to cerpadlo ma tlacit...a mne netlaci ani hovno :( este mam podozrenie na spinačku...nejak tam blbnu kontakty. ináč ten turbo efekt sa nekona ani u mna...auto mŕtve...citam ze odlogovat to nejde..tak teda co? otvorenie N 75 je ktory kanal neviete? pokial otvara dobre N 75 tak podozrenie na zaseknuty blow off?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ide to nalogovat, ale nie Vagom ale budikom.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

mal som dve tieto autá a na každom podobný problém, na prvej bola zapečená prívodná ol. trubka do turba a tým pádom aj turbo tak zadreté že sa nedalo otočit vrtulkou, a na druhom bola rozklepaná dosadacia plocha klapky vo výfukovej časti turba a preto to netlačilo, teda tlačilo ale až od 4000ot., preto by som skontroloval turbo aj po mechanickej stránke a nie iba ovládanie regulácie.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“