tlak turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

tlak turba?

Příspěvek od vinek »

Zdar mám tady vw touran 2.0 TDI BKC v ŘJ jsou závady:
18617 - cidlo teploty chladici kapaliny na vystupu z topeni (G83): signal prilis vysoky
P2185 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 18.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.48 V
Provozní stav: 00001100
Teplota: 16.2°C
Teplota: 12.6°C

16683 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 2100 /min
Kroutící moment: 160.0 Nm
Rychlost: 45.0 km/h
Výkon/klapka: 59.2 %
Napětí: 14.21 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1999.2 mbar
Tlak: 897.6 mbar

16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 1344 /min
Kroutící moment: 44.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 12.9 %
Pracovní cyklus: 65.3 %
Provozní stav: 00001100
Váha vzduchu: 220.0 mg/str
Váha vzduchu: 0.0 mg/str
a v sacim potrubi je po pridani plynu i v zatahu tlak cca 850mbar a atmosfericky je cca 950mbar pri tomto podtlaku se hadice vedoucí od turba pres intercooler do sacího potrubí az jakoby sfukují, regulace funguje, myslel jsem si ze je ucpany filtr vzduchu nebo privod vzduchu do filterboxu ale nic jsem nenasel, myslim si ze je turbo ko ale pred vyndavanim se jeste ptam jesli jste se s tim nekdo nesetkal a nevite treba nekdo nejakou jinou pravdepodobnou pricinu nebo neco k tomu ? diky za rady :)
go go go diesel :)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

začni na EGR
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

ale proč by se kvuli egr sfukovala hadice
go go go diesel :)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Ta chyba toho EGR je tam kvůli tomu, že na váze vzduchu je hodně malej průtok. Bud je to mezi turbem a filtrboxem někde přicpaný (co chcípací klapka? otevřená? a nebo koukni na to turbo. (shodit hadici od sání a zatočit a zjistit vůle)
***VAG,PSA,Renault***
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ten malej průtok může právě udělat i netěsný EGR, i klapka
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

pafka píše:ten malej průtok může právě udělat i netěsný EGR, i klapka
No ale dyt ho má otevřenej ten EGR jednotkou při tý závadě, tak těsnit nemůže a při tom na váze nulanic...
Kdyby byla prvotní příčina netěsnost EGR, tak ty hadice nebudou dělat co popisuje...to vypadá na "uplně" zavřený sání...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kdyby byla přivřená klapka, tak se nebudou vcucávat hadice, když podtlak by byl až za klapkou
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

j.j, to je blbost, co jsem napsal, nesaje to před
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

turbo k.o.
603917329
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

jo asi ko ale tam se to bude pekne blbe vyndavat :(
go go go diesel :)
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

jestli se hadice scucavaj , tak jsem měl párkrát rozpadlou tlakovou hadici a dělal se v ní špunt. ;)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

turbo je venku a závada vyřešená hřídelka je zlomená vejpůl
go go go diesel :)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

vinek píše:turbo je venku a závada vyřešená hřídelka je zlomená vejpůl
Ve dto musel byt rachot jak svina....A dymu jak z Liazky.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

zadny dym ani hluk se nekonal :)
go go go diesel :)
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

no a ta prvnichyba znamena co ? 18617 - cidlo teploty chladici kapaliny na vystupu z topeni (G83): signal prilis vysoky
P2185 - 000 - - - Sporadická
me to tam posledni tyden skocilo dvakrat a rozsvitila se diagnostika po smazani to chvilku vidrzi ale nevim co kde hledat a takhle to neni reseni aspon prome
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“