Octavia 1,TDI 66kW-dlouho točí,než chytne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Jinak jsem oddekloval kryt motoru a tam je hadička k čerpadlu čistší a jdou vidět bublinky,když motor běží.Když ho vypnu,je vidět velká bublina jak jde od čerpadla k filtru (zpětný ventil na palivovém filtru jsem měnil jako první-ten starý byl průchodný v obou směrech).K nádrži a kontrole sacího koše nebo ventilu jsem se ještě nedostal.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dle mě máš vyřešeno ;)
pak už to jsou drobnosti...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Tak sací koš z nádrže vymontovaný a vyčištěný,-už si opravdu zasloužil demontáž-byly tam v sítku pěkné usazeniny.A dole je plovákový ventil jako bývá u karburátoru-jen jsem neměl novou těsnící gumku,která je v koši,ale snad bude po vyčištění nadále funkční.
Jo,taky si myslím,že hlavní problém byl předvstřik,ale i tak dobře,že jsem udělal větší údržbu a bude snad na delší dobu klid.
Díky všem za cenné rady!!!
tommate
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2008, 01:59
Odpovědi: 0
Bydliště: 3nec

Příspěvek od tommate »

lidi, mám podobný problém se startem, předtím chytal na brnk, ze dne na den změna, jakoby pumpuje naftu, čím déle stojí, tím déle startuje, ať je -15 nebo +10, studený nebo zahřátý motor stejné projevy, v tu samou dobu se začala nafta tlačit z přepadových hadiček u jednoho vstřikovače, bylo to tam úplně ochrskané naftou, hadičky jsem vyměnil, je tam teď sucho, ale starty futr špatné, kde je chyba když to tak tlakuje přepad, nějaké těsnění ve vstřiku? (měnil jsem i filtr)
Sharan TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“