Octavia 1,TDI 66kW-dlouho točí,než chytne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Jinak jsem oddekloval kryt motoru a tam je hadička k čerpadlu čistší a jdou vidět bublinky,když motor běží.Když ho vypnu,je vidět velká bublina jak jde od čerpadla k filtru (zpětný ventil na palivovém filtru jsem měnil jako první-ten starý byl průchodný v obou směrech).K nádrži a kontrole sacího koše nebo ventilu jsem se ještě nedostal.
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Tak sací koš z nádrže vymontovaný a vyčištěný,-už si opravdu zasloužil demontáž-byly tam v sítku pěkné usazeniny.A dole je plovákový ventil jako bývá u karburátoru-jen jsem neměl novou těsnící gumku,která je v koši,ale snad bude po vyčištění nadále funkční.
Jo,taky si myslím,že hlavní problém byl předvstřik,ale i tak dobře,že jsem udělal větší údržbu a bude snad na delší dobu klid.
Díky všem za cenné rady!!!
Jo,taky si myslím,že hlavní problém byl předvstřik,ale i tak dobře,že jsem udělal větší údržbu a bude snad na delší dobu klid.
Díky všem za cenné rady!!!
lidi, mám podobný problém se startem, předtím chytal na brnk, ze dne na den změna, jakoby pumpuje naftu, čím déle stojí, tím déle startuje, ať je -15 nebo +10, studený nebo zahřátý motor stejné projevy, v tu samou dobu se začala nafta tlačit z přepadových hadiček u jednoho vstřikovače, bylo to tam úplně ochrskané naftou, hadičky jsem vyměnil, je tam teď sucho, ale starty futr špatné, kde je chyba když to tak tlakuje přepad, nějaké těsnění ve vstřiku? (měnil jsem i filtr)
Sharan TDI