
Zvýšený výkon motoru?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Já stále s těma brzdama nevím. Příjde mi to takové docela nepřesné.TDIfun píše:U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web.
Hlavně co se třeba týká náporového sání (kdysi jsem si třeba měřil motorku, a podle mě to ani pořadně nejde)
Třeba naporove sani na intercooler taky nenasimuluješ.
Ale zase vytahuj motor, a meř jenom motor, že ?

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Kdzy je to nepresne tak tu nemame co resit. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
jako třeba jde o to, že každe auto ma jiny převodovy stupen, a jak se to potom zachova na te brzdě ?
To pak musi davat všechno jine vysledky, ne ?
To pak musi davat všechno jine vysledky, ne ?
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Jako ja si myslim, že má smysl měření před úpravou a po úpravě.
To budou vlastně stejné podmínky a relativně přesný výsledek.
Ale stejně si to asi přijedu změřit
Nebo už jsi třeba měřil serioveho caddyho 55 kw ?
Kdyby něco mám v záloze origo soft
To budou vlastně stejné podmínky a relativně přesný výsledek.
Ale stejně si to asi přijedu změřit

Nebo už jsi třeba měřil serioveho caddyho 55 kw ?
Kdyby něco mám v záloze origo soft

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
já si pamatuju že škodovka měla kdysi 4,22 a 100vky měly 3,9 to litalo jak cipTDIfun píše:tak to je huste. Co treba prevodovej pomer???

Jaky má třeba caddy převodovy poměr ?
a dá se zjistit jaky má převodový poměr renault kangoo r.v. 2008, motor 1,5 dci 63 kW ?
Protože caddyho mam ja a renaulta kolega. A on jezdi pruměrnou spotřebuju 5,5 a nechapu jak to děla. A jako děda rozhodně nejezdi.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
tak to by mě zajimalo, co z toho vypadne.TDIfun píše:ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.
Jen, asi to víš, ale kdyby ne, tak když se to nachipuje, tak se pry z jednotky vymažou data o vstrikovačich, a musi se to znovu nastavit v autorizovanem servise.
My se právě střídáme s ježděním a jezdíme tu samou trasu, a celkem podobnym stylem jizdy, a ja za 7 a on za 5,5
tak proto jsem se ptal. Zrejme ma totiž pri stejne rychlosti na 5tku nižší otáčky, ale věř otačkoměru....
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu.
kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam

P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to sameTDIfun píše:Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu.kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam

Jasně že věřím na ježíška, letos jsem si přál motorku, nový počítač, plazmovou telku

Hele, jak ten renault pujde ? Bude to k čemu ? Rad bych viděl ty vysledky kdyžtak, pokud to nebude problem.
Ještě k tomu renaultu. Když teda pominu to, že se na tom kolegovem autě sere co muže (naštěstí je v zaruce), tedka mu to začalo i tak divně klepat ten diesel. Takovy zvuk jako když je něco s vahadlama, nebo tak něco (nebo tak jako když se u škodovky nastavila velka vule ventilu) tak takovy zvuk, a děla to jen někdy. Co by to mohlo byt ?
Hlavně po delši jizdě po dalnici, a potom když zastavi na mistě, a na neutral to klepe.
On pravě chtěl taky chip, ale tedka mu tam něco odejde v motoru, a neměl by zaruku.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
TDIfun
chtěl jsem se ještě zeptat, kdybych do toho caddyho 55 kW nacpal ty větší trisky z 96 kW, musí se měnit soft ?
Vstrik je dany vackou, tak by to mělo byt to same, akorat to bude davat více nafty, ne ?
Nebo se musi upravovat i softwareově směs ?
chtěl jsem se ještě zeptat, kdybych do toho caddyho 55 kW nacpal ty větší trisky z 96 kW, musí se měnit soft ?
Vstrik je dany vackou, tak by to mělo byt to same, akorat to bude davat více nafty, ne ?
Nebo se musi upravovat i softwareově směs ?

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nechápu proč bys neměl věřit otáčkoměruscheni píše:Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to same![]()

taky jsem nepobral tvou nedůvěru v motorovou brzdu... kdybys věděl jak brzda funguje, mluvil bys jinak... a nebo teda vynalezni přesnější měření, když se ti tohle nezdá

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha