Zvýšený výkon motoru?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web. :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

TDIfun píše:U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web. :o
Já stále s těma brzdama nevím. Příjde mi to takové docela nepřesné.
Hlavně co se třeba týká náporového sání (kdysi jsem si třeba měřil motorku, a podle mě to ani pořadně nejde)

Třeba naporove sani na intercooler taky nenasimuluješ.

Ale zase vytahuj motor, a meř jenom motor, že ? (hm)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kdzy je to nepresne tak tu nemame co resit. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

jako třeba jde o to, že každe auto ma jiny převodovy stupen, a jak se to potom zachova na te brzdě ?
To pak musi davat všechno jine vysledky, ne ?
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Jako ja si myslim, že má smysl měření před úpravou a po úpravě.
To budou vlastně stejné podmínky a relativně přesný výsledek.

Ale stejně si to asi přijedu změřit :-)

Nebo už jsi třeba měřil serioveho caddyho 55 kw ?

Kdyby něco mám v záloze origo soft 8)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

(LOL) tak to je huste. Co treba prevodovej pomer???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

TDIfun píše:(LOL) tak to je huste. Co treba prevodovej pomer???
já si pamatuju že škodovka měla kdysi 4,22 a 100vky měly 3,9 to litalo jak cip :D


Jaky má třeba caddy převodovy poměr ?
a dá se zjistit jaky má převodový poměr renault kangoo r.v. 2008, motor 1,5 dci 63 kW ?

Protože caddyho mam ja a renaulta kolega. A on jezdi pruměrnou spotřebuju 5,5 a nechapu jak to děla. A jako děda rozhodně nejezdi.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

TDIfun píše:ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.
tak to by mě zajimalo, co z toho vypadne.
Jen, asi to víš, ale kdyby ne, tak když se to nachipuje, tak se pry z jednotky vymažou data o vstrikovačich, a musi se to znovu nastavit v autorizovanem servise.

My se právě střídáme s ježděním a jezdíme tu samou trasu, a celkem podobnym stylem jizdy, a ja za 7 a on za 5,5

tak proto jsem se ptal. Zrejme ma totiž pri stejne rychlosti na 5tku nižší otáčky, ale věř otačkoměru....
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu. ;) kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam :D
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

TDIfun píše:Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu. ;) kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam :D
Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to same :D

Jasně že věřím na ježíška, letos jsem si přál motorku, nový počítač, plazmovou telku :D

Hele, jak ten renault pujde ? Bude to k čemu ? Rad bych viděl ty vysledky kdyžtak, pokud to nebude problem.

Ještě k tomu renaultu. Když teda pominu to, že se na tom kolegovem autě sere co muže (naštěstí je v zaruce), tedka mu to začalo i tak divně klepat ten diesel. Takovy zvuk jako když je něco s vahadlama, nebo tak něco (nebo tak jako když se u škodovky nastavila velka vule ventilu) tak takovy zvuk, a děla to jen někdy. Co by to mohlo byt ?
Hlavně po delši jizdě po dalnici, a potom když zastavi na mistě, a na neutral to klepe.

On pravě chtěl taky chip, ale tedka mu tam něco odejde v motoru, a neměl by zaruku.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

TDIfun
chtěl jsem se ještě zeptat, kdybych do toho caddyho 55 kW nacpal ty větší trisky z 96 kW, musí se měnit soft ?
Vstrik je dany vackou, tak by to mělo byt to same, akorat to bude davat více nafty, ne ?

Nebo se musi upravovat i softwareově směs ? :?
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

scheni píše:Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to same :D
nechápu proč bys neměl věřit otáčkoměru :o otáčkoměr jde z alternátoru, ne jako tacho z převodovky, a to tacho je nastavený aby naschvál přeměřovalo...
taky jsem nepobral tvou nedůvěru v motorovou brzdu... kdybys věděl jak brzda funguje, mluvil bys jinak... a nebo teda vynalezni přesnější měření, když se ti tohle nezdá :P
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Otačkoměr bere signal z čidla na klikovce,z altiku jen starší motory D a TD
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tuner píše:Otačkoměr bere signal z čidla na klikovce,z altiku jen starší motory D a TD
pardon, jsem holt zblblý z toho TDčka :-D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“