Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS

Příspěvek od kibi »

něco jsem početl a v čem si nejsem jistej se chci optat vás zkušenějších :)

teď mám v ATDčku pouze chip na 140PS, EGR off, podvozek a brzdy vyřešený mám a chtěl bych cca 160-170 PS (najezdim dost a nechci se pouštět do spojky :) ), tak otázka zní co bude stačit....první bych sáhl na FMIC (co jsem pročetl tak cena/užitek bude asi optimum ze Sharana - nebo se pletu?), dál bych instaloval větší "foukátko" (bude stačit kkk 96kw z FRS? - vím že Garett VA, nebo VB snese víc, ale kkk tam líp padne a můžu mít nový za líbivou cenu ;) a pak už jen trysky AL z ASZ a chip na míru.....hlavní otázka tedy je:

bude na 160 - 170PS stačit FRS kkk turbo? (víc koníků opravdu nechci)

jaký cenově dostupný FMIC na FI ATD použít?


předem díky za reakce k tématu

co ještě by bylo vhodný (nutný) vyměnit? ( tí myslím ohledně vedení vzduchu atd) ;)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

bude stacit,mel jsem/na aute moji dcery/ aute 160ps jen s AL se seriovym turbem i ic pravda trochu to pokurovalo
Drag Power
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ahoj,

máme v nabídce výborný a účinný FMIC sady viz. http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&setup=2 .

Na cca 170 PS bych tam dal trysky SPRINT 1043, malýho hybrida, FMIC a chip. Připrav si tak 60.000,- Kč bez DPH.
Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

KKK 96kw turbo a 160ps napohodu :)

VA by bylo lepší ale na 160ps stačí KKK ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

chiptuning: supr, pokuřování by se s FMIC dít nemělo ne :)

Dukes: díval jsem se na nabídku, ale 60t,-bez DPH je přeci jen už dost - vím za kvalitu se platí, ale mám svůj strop :roll:

Toby: vím že VA víc vydrží a kkk má lepší regulaci, jde mi o to že cenově mě výjde kkk na cca polovic VA a myslím že i napasování bude snažší

- při instalaci kkk z ASZ za kkk z ATD se pouze vymění kus za kus + trubka k turbu za u z ASZ s větším průměrem, je to tak?

PS: při záměně turba za to ASZ kkk se i při chiplý jednotce nic nestane ne?...pokud to správně chápu, tak si naopak bude větší ASZ "válet šunky" ??:)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

To co tu píše chiptuning je prasárna. Tento krok bych nikdy nenabídnul, pokud nechci, aby se mi zákazník brzy vrátil, že na voze něco odešlo a měl z toho další kšeft.

S úpravou, kterou jsem ti tu nabídnul je možné dosáhnout bezpečného výkonu až 180 PS.

Jsem zastánce profesionálních a bezpečných úprav a ty také doporučuji.
Chce-li tu někdo nabízet úpravy typu "Co nejvíc koní za co nejméně peněz - uvidíš, jak dlouho to vydrží...", tak ať si založí vlastní fórum, kde to bude nejen nabízet, ale i se chlubit s¨"úspěchy" z ladění.

Za 6let existence si Dieselpower fórum vybudovalo myslím slušné jméno a to díky poskytování ověřených a kvalitních informací pro uživatele naftových vozů. Nerad bych, aby se podobnými "fušérskými" příspěvky toto jméno kazilo.
Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

No úprava za 60 na takovej výkon mi přijde druhej extrém. Kdyby použil turbo a vštřiky ASZ tak by snad 160k bezpečnejch bylo ne? Nevim jak je to s kompatibilitou vstřiků to se přiznávam, ale použít hybrida mi přijde trochu luxus. Jediný na čem se shodnou všichni je IC. Na tomhle fóru už pár let šmejdim a myslim, že už jsem leccos pochytil i když z 90% jen v rovině teoretické tak to tak berte.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Markus01 píše:No úprava za 60 na takovej výkon mi přijde druhej extrém. Kdyby použil turbo a vštřiky ASZ tak by snad 160k bezpečnejch bylo ne? Nevim jak je to s kompatibilitou vstřiků to se přiznávam, ale použít hybrida mi přijde trochu luxus. Jediný na čem se shodnou všichni je IC. Na tomhle fóru už pár let šmejdim a myslim, že už jsem leccos pochytil i když z 90% jen v rovině teoretické tak to tak berte.
Cena, kterou tu uvádím je za nové díly včetně montáže a odladění na brzdě.

Kolik myslíš, že stojí nové vstřiky z ASZ? a turbo? Za to dáš 60tis a ještě ti to leží v garáži na ponku.
Samozřejmě věc a ceny zánovních, či repasovaných dílu je jinde.

Použití hybrida není žádný luxus. Slovo hybrid je poměrně široké a není možné hned myslet, že je to turbo, které se používá pro dosažení 200 PS a více.
Obrázek
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

ptám se na rady odhledně zvýšení výkonu na max 170PS, víc opravdu nechci - proto mi šlo o to, zda při instalaci FMIC, použití vstřiků - trysek AL AZS a turba kkk ASZ je to bezpečná kombinace ohledně životnosti turba a motoru...co vím tak AL bohatě na 170PS stačí, FMIC si nechám udělat nejspíš ze Sharana nebo Xantie a turbo kkk ASZ můžu mít za cca 10t fungl nové se zárukou na 2 roky....nechci to dělat najednou, první dám FMIC a turbo, tím snad ničemu neuškodím, ba naopak a pak už jen trysky společně s chipem - je mi jasný že kombiace od Dukese je kvalita, ale s cenou je na téměř 2x toho co za FMIC, Turbo, trysky AL a chip chci dát :)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

to Dukes:
Koupit se něco novýho je vždycky lepší. To nepopíram. Přesto si myslim, že uvedená cena navíc bez DPH neni adekvátní. Nevim v jakym stavu je tá fábie, nevim rok, ale je klidně možný, že těch 60 bez DPH tvoří půlku ceny celýho auta. Schvalně sem se podíval za kolik teď máte jenom čip sériovýho motoru a je to teď v akci s DPH za 7615 Kč. Je to na 102 kw. Těch dalších 20 by ho přišlo dost draho. Vim, že si nabídnul perfektní nabídku s použitim novejch dílů, bez starostí, bez vymejšlení. Jenom by asi bylo dobrý dodat, že existujou jiný levnější a přesto bezpečný způsoby jak takovýho výkonu dosáhnout. To co se napsalo by mohlo bejt chápáno tak, že pouze tohle řešení neni prasárna. Jinak doufam, že se na mě nezlobíš. Je to jenom můj názor.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Markus01:

Nezlobím se, není důvod. Jen mi přijde, že si zapomněl, že když chceš např. Fabii nová kola třeba 17", tak za to také vyplázneš třeba 40tis bez DPH.
Mimochodem cca 1/3 ceny dělá jen profi FMIC sada, která přijde na 21.007,- bez DPH. FMIC se dá samozřejmě použít jiný. Jsme schopni vůz osadit horší FMIC sadou za cca 15tis včetně montáže.

Je klidně možné použít i kibiho nové KKK turbo za 10tis a dát trysky SPRINT 1043, levnější IC sadu a upravit software, cena pak bude hned kolem 45tis bez DPH. Bezpečný výkon, ale bude pouze cca 160 PS. Kompletní řešení za 60tis nabízí dle naledění bezpečný výkon až 180 PS, takže při odladění na cca 175 PS už bude cena určitě adekvátní.
Navíc samozřejmě nelze porovnávat efektivitu nebo adekvátnost nárůstu výkonu chiptuningu a komplexní úpravy!

Levnější řešení samozřejmě existují.

Myslím, ale že levnějším řešením jsi měl na mysli osazení pomocí zánovních dílů např. z annonce atd.. Tímto řešením, ale nejen podporuješ šedou ekonomiku, ale také mnohdy zvyšuješ počet odcizených aut v budoucnu. ;)
Naposledy upravil(a) Dukes dne 12 pro 2009, 18:55, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

KKK, Al a FMIC na 160 hp staci, celkem souhlasim s Dukesem pri pouziti techto komponent novych. Ted jsem delal rozpocet na upravu RS6 580hp a temer 900Nm a delalo to 20000 euro (noteeth)
Opravdu je rozdil kutit doma v garazi za pomoci srotaku nebo delat praci pro zakaznika s nejakou zarukou najetych kilometru z novych nebo proverenych dilu.

Pokud mas nove KKK tak si ho tam dej, FMIC taky ale davat starsi vstriky sebou nese obcas problem. Jen tak nekdo nevytahuje dobre vstriky z auta aby je pak za super cenu prodal. A pokud ma nekdo kradene dily, hmmm tak to jde mimo mne. (crazy)
AL vstriky prez 200 koni daji, pouzivaj se v nich trysky co nabizi Dukes 8)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Co se týče turba tak jsem měl na mysli spíš repas od Andreho. Tim by se snad nic nezkazilo. U těch vstřiků je trochu průšvih v tom, že je to PD. Tam to riziko je, ale vy při montáži těch sprintů neměníte celej vstřik nebo jo? A co se týče IC tak tam snad nějaká svépomoc tolik neuškodí.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

toby66kw píše:KKK 96kw turbo a 160ps napohodu :)

VA by bylo lepší ale na 160ps stačí KKK ;)

toto je pravda a on chce 160ps tak co blbnete :?

FMIC se šikne ;)

TO dukes ten FMIC máte pěknej :)
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&setup=2
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dukes má pravdu, ale čistě prakticky: dávat 60 tisíc abych se dostal ze 140ti na 170 koní je moc... to už si radši koupím RS, a s chipem a lepším IC těch 170 koní taky dosáhnu...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“