Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

Markus01 píše:to Dukes:
Koupit se něco novýho je vždycky lepší. To nepopíram. Přesto si myslim, že uvedená cena navíc bez DPH neni adekvátní. Nevim v jakym stavu je tá fábie, nevim rok, ale je klidně možný, že těch 60 bez DPH tvoří půlku ceny celýho auta. Schvalně sem se podíval za kolik teď máte jenom čip sériovýho motoru a je to teď v akci s DPH za 7615 Kč. Je to na 102 kw. Těch dalších 20 by ho přišlo dost draho. Vim, že si nabídnul perfektní nabídku s použitim novejch dílů, bez starostí, bez vymejšlení. Jenom by asi bylo dobrý dodat, že existujou jiný levnější a přesto bezpečný způsoby jak takovýho výkonu dosáhnout. To co se napsalo by mohlo bejt chápáno tak, že pouze tohle řešení neni prasárna. Jinak doufam, že se na mě nezlobíš. Je to jenom můj názor.
- přesně jak jsi napsal, Fabka je sice ve víc než dobrym stavu - komplet interiér i exteriér překopanej za FRS a dost jiných investic, ale i tak je cena auta + - 150 t kč a dávat do úpravy ze 140 - 160(170) PS 60t bez DPH mi příjde neadekvátní už vůči hodnotě auta....díly co chci použít beru z rozvahou = turbo a trysky chci nové, protože tím zároveň udělám údržbu motoru...a FMIC dobastlim "garážově"

pokud dobře počítám tak cena: turbo 10t, trysky 10t FMIC do 10t chip cca 10-12t tak jsem v tom i s prací a DPH za 40t Kč a je to složený krom FMC z nových dílů....

hlavní otázky byly: zda bude kkk ASZ turbo stačit na 160-170PS? (popřípadě kdyby bylo vhodnější Garett VA, co je nutno při montáži na ATD předělat) - zodpovězeno kkk stačit bude
- jaké cenově výhodné FMIC je do Fabky vhodné (nárazník FRS)?
- co ještě bude s výměnou turba za kkk ASZ popř. Garett VA vhodné vyměnit?

díky za navrácení k řešení otázek k tématu ;)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

za kompletní a snad i kvalitní služby se platí.tak to prostě je.byla dána nabídka,tak buď ber,nebo nech být.nemá smysl to více rozpatlávat,nejsme na trhu.
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

toby: díky za odpověď k tématu, přesně tohle jsem potřrboval vědět ;)


DOLPH: a co je za nekvalitní službu, když si koupím komponenty nové jinde - levněji, nainstauji si je a nechám to u DP či iné firmy pouze ochipovat....jináč máš pravdu a nechci aby se tu řešila cena, ale to na co se ptám - co je můj problém.]
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

nemám nic proti tomu,když si to ubastíš sám.já osobně jsem asi podobný typ jako ty... a to myslím vážně.

ale když si to upravíš sám tak to není služba..a už vůbec ne nekvalitní(to jsi mně špatně pochopil)
je zpousta takových co autům nerozumí a zoufale hledají někoho kdo jim úpravu provede a to od začátku do konce,se zárukou a plně funkční.peníze jsou pak až na druhém místě...
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

já samosebou nejsem žádnej odborník, ale co můžu udělat dle možností (před panelákem (noteeth) ) to si udělám sám....jináč to řeším skrze známý a když můžu pomoc jsem jen rád, protože nic neudělá větší radost než vlastní práce...navíc je jistota že to neojebeš :)

jináč k věci: turbo vyřešený - andrému jsem napsal SZ ohledně redukce na bajonet kkk z ASZ (umí ji popřípadě někdo jinej??)

otázka FMIC...FMIC jsem pročetl pohledal a zdá se mi celkem solidní z citroena xantia 2.1TD....co na to znalý?? je jiná "lepší" možnost?? nebo ještě ze saabtuningu, rozměr 700 x 230 x 60 http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Těch 230mm je podle mě zbytečný. Změř jak vysoká je díra v nárazníku... Někdo tady měl na A4 i ten malej 140 vysokej a taky to stačilo. Ta auto mělo tušim přes 180k a hybrida.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

poměřím...zatím jen "vařim z vody" :)
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Jojo 140mm IC staci uplne v poho i na vykony pres 200ps , jsem toho dukazem, takovy obr co si napsal je ti ti uplne zbytecny si myslim :)
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

ok, já jsem jen rád že menší stačí...ono toho místa u fabky tolik není :roll: PS: jináč Okta ti mastí pěkně - viz video co máš na SH foru ;)
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Diky :)Sveril jsem ji do pece spravnym lidem a ti udelali letadlo .)Sice je trosku tezke, ale i tak to je prijemne svezeni :)a kdyz je potreba da se z auta dost lehce 150kg dat pryc, ale na ukor komfortu - pak uz to leti brutalne.
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

Ale ale, kdopak nám to tady tajně zbrojí? :)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

To veřím, mě ještě nedávno stačilo těch 140PS, ale už jsem si dost zvykl, tak tu spekuluju jak si dopřát nějakýho toho koně navíc....tvých 210 PS by se mi ve Fabce moc líbilo, ale to už jsou pro mě velký investice, navíc chci nechat stávající spojku, proto myslím že těch 160-170 PS a odpovídající krouťák bude optimum :) PS: těch 150kg - co letí ven? počítám sedačky, rezerva a vůbec zbytečnosti z kufru.... (noteeth)

Luďan: nazdar..hlavně nikomu ani muk, chci pak na ostatní machrovat (noteeth) :D
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

ano, pan Hoblík má velkou tuc tuc bednu, která váží skoro jako jeho manželka :D
Ps budu mlčet jako hrob :)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

kamarád se hnedka pozná...tím jak se snaží toto druhýho "podržet" :D a co ty Luďo, bude se něco dít s tou tvojí půlmiliónovou herkou? :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“