- přesně jak jsi napsal, Fabka je sice ve víc než dobrym stavu - komplet interiér i exteriér překopanej za FRS a dost jiných investic, ale i tak je cena auta + - 150 t kč a dávat do úpravy ze 140 - 160(170) PS 60t bez DPH mi příjde neadekvátní už vůči hodnotě auta....díly co chci použít beru z rozvahou = turbo a trysky chci nové, protože tím zároveň udělám údržbu motoru...a FMIC dobastlim "garážově"Markus01 píše:to Dukes:
Koupit se něco novýho je vždycky lepší. To nepopíram. Přesto si myslim, že uvedená cena navíc bez DPH neni adekvátní. Nevim v jakym stavu je tá fábie, nevim rok, ale je klidně možný, že těch 60 bez DPH tvoří půlku ceny celýho auta. Schvalně sem se podíval za kolik teď máte jenom čip sériovýho motoru a je to teď v akci s DPH za 7615 Kč. Je to na 102 kw. Těch dalších 20 by ho přišlo dost draho. Vim, že si nabídnul perfektní nabídku s použitim novejch dílů, bez starostí, bez vymejšlení. Jenom by asi bylo dobrý dodat, že existujou jiný levnější a přesto bezpečný způsoby jak takovýho výkonu dosáhnout. To co se napsalo by mohlo bejt chápáno tak, že pouze tohle řešení neni prasárna. Jinak doufam, že se na mě nezlobíš. Je to jenom můj názor.
pokud dobře počítám tak cena: turbo 10t, trysky 10t FMIC do 10t chip cca 10-12t tak jsem v tom i s prací a DPH za 40t Kč a je to složený krom FMC z nových dílů....
hlavní otázky byly: zda bude kkk ASZ turbo stačit na 160-170PS? (popřípadě kdyby bylo vhodnější Garett VA, co je nutno při montáži na ATD předělat) - zodpovězeno kkk stačit bude
- jaké cenově výhodné FMIC je do Fabky vhodné (nárazník FRS)?
- co ještě bude s výměnou turba za kkk ASZ popř. Garett VA vhodné vyměnit?
díky za navrácení k řešení otázek k tématu
