mazat nemusis, ale ked to uz das to jedneho threadu tak do druhych daj odkaz na thread kde je ten link, aspon ked uz niekto bude hladat tak bude mat spojenie na dalsie podobne info
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
mazat nemusis, ale ked to uz das to jedneho threadu tak do druhych daj odkaz na thread kde je ten link, aspon ked uz niekto bude hladat tak bude mat spojenie na dalsie podobne info
on to zmazal aj z quickshare asi sa urazil. no co uz....
mazat nemusis, ale ked to uz das to jedneho threadu tak do druhych daj odkaz na thread kde je ten link, aspon ked uz niekto bude hladat tak bude mat spojenie na dalsie podobne info
on to zmazal aj z quickshare asi sa urazil. no co uz....
ach jo, urazit som ho nechcel, akurat trocha poriadku by nezaskodilo
tomiisp píše:
mazat nemusis, ale ked to uz das to jedneho threadu tak do druhych daj odkaz na thread kde je ten link, aspon ked uz niekto bude hladat tak bude mat spojenie na dalsie podobne info
on to zmazal aj z quickshare asi sa urazil. no co uz....
ach jo, urazit som ho nechcel, akurat trocha poriadku by nezaskodilo
bodyvlk píše:Tak jsem si schválně rozdělal jeden fungující bufík a žádné sítko nikde není. Tak nevím, asi tady mám jenom zvláštní typy. Ale to sítko ani není kam dát, protože ta dírka pro svíčku je tak malá a vede přímo ke spalovací komoře a teprve v ní jsou otvory pro naftu.
Mám D3WZ a musím říct že tam síťka je. Po výjmutí "plamencové trubky" a pohledu do spalovací komory ji je možné uvidět. Je tam natvrdo bez možnosti výměny. Teda výměna je možná pouze jako celek , celá plamencová roura
Mohu k tomuto tématu sdělit následující informaci.
D3W
1 +30
2 -31
3 naft.čerp.
4 naft.čerp
5 diagnostika
6 + 15 nebo čidlo
7 + D
8 neobsazeno
Bufík jde nastartovat jedině s připojeným naftovým čerpadlem. Bez tohoto připojení si elektronika zjistí, že není připojeno a nenastartuje!!
Ani se nehne.!!!!
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Ahoj,
někde jsem četl, že se dá použít čerpadlo nafty z D3W na D5W jen se na něm musí doladit dávka. Dělal jste to někdo? Vůbec netuším kde a čím to ladit.
da sa to na pravej strane ako mas tu hadicku tak to sa skrutkuje bud dnu alebo vom a tym sa meni davka spoj sa s bufikom diagnostikou pokial mas pre vw tak vagom alebo vcds avsak iba 5 kw verzia pocas plneho vykonu a sleduj teplotu horenia ma byt okolo 320 stupnov aj ked to nie je idealne nastavenie ale postacuje..
hiero píše:da sa to na pravej strane ako mas tu hadicku tak to sa skrutkuje bud dnu alebo vom a tym sa meni davka spoj sa s bufikom diagnostikou pokial mas pre vw tak vagom alebo vcds avsak iba 5 kw verzia pocas plneho vykonu a sleduj teplotu horenia ma byt okolo 320 stupnov aj ked to nie je idealne nastavenie ale postacuje..
Mohl by jsi mi zaznačit přesně jakou matkou? Jsou tam dvě - menší a větší.