77 kw TDI PD kouří a vibruje nejede - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
77 kw TDI PD kouří a vibruje nejede - vyřešeno
Ahoj,
Při cestě z Prahy najednou auto přestalo mít výkon, nad 2000 otáček se celé rozvibruje, při přidání plynu kouří a z motoru se ozývá zvuk jak rachtačka.
Turbo v pořádku.
Přes diag. se testovaly vstřikovače - OK. Bylo mi řečeno, že setrvačníkem to není. Původně jsem si myslel, že by to mohlo být zdvihátko.
Teď se snad budou měřit tlaky ve válcích. Mechanikovi se moc nechce sundavat hlava, prý se pak musí rovnat, kupovat nové šrouby, těsnění atd. a že to vyjde na strašný peníze.
Prý jestli není praská hadice někde u turba, ale to si nemyslím, že by ne rozvibrovalo motor. Mě to přijde, jako když to jede na 3 válce. Nastartovat se to dá v pohodě. Nejsem mechanik jen uživatel, ale přijde mi to jako problém s ventilem.
Má te někdo ponětí co ještě vyzkoušet? Nebo nesetkal jste se někdo něčím podobným. Předpokládám, že když to dám do Seatu, tak ze mě sedřou kůži a nedoplatím se. Rozumím tomu, že na zakladě tohto povídání se nedá nic vyléčit, ale aspoň ukázat směr....
Díky
Při cestě z Prahy najednou auto přestalo mít výkon, nad 2000 otáček se celé rozvibruje, při přidání plynu kouří a z motoru se ozývá zvuk jak rachtačka.
Turbo v pořádku.
Přes diag. se testovaly vstřikovače - OK. Bylo mi řečeno, že setrvačníkem to není. Původně jsem si myslel, že by to mohlo být zdvihátko.
Teď se snad budou měřit tlaky ve válcích. Mechanikovi se moc nechce sundavat hlava, prý se pak musí rovnat, kupovat nové šrouby, těsnění atd. a že to vyjde na strašný peníze.
Prý jestli není praská hadice někde u turba, ale to si nemyslím, že by ne rozvibrovalo motor. Mě to přijde, jako když to jede na 3 válce. Nastartovat se to dá v pohodě. Nejsem mechanik jen uživatel, ale přijde mi to jako problém s ventilem.
Má te někdo ponětí co ještě vyzkoušet? Nebo nesetkal jste se někdo něčím podobným. Předpokládám, že když to dám do Seatu, tak ze mě sedřou kůži a nedoplatím se. Rozumím tomu, že na zakladě tohto povídání se nedá nic vyléčit, ale aspoň ukázat směr....
Díky
Naposledy upravil(a) Praetorio dne 22 pro 2009, 16:34, celkem upraveno 1 x.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Proč to nenapíchneš a diagnostika ukáže jasně co s tím je.Takhle je to tápání ve tmě. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Já sedím doma, teď okolo toho lítá mechanik. Teď jsem s ním mluvil po telefonu, říkal, že pod tím ležel a měli to nastartované a koukali jestli nějaká hadice nemá díru. Nenašli nic. Odpoledne prý bude měřit tlaky ve válcích, jestli mají všechny stejný tlak, pokud budou hodnoty rozdílné, tak začne řešit hlavu, ventily atd.tomiisp píše:dobre si prezri hadice od turba do motoru, cely system, podobne spravanie som mal ked mi roztrhlo hadicu od turba
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
Tomu bych rozuměl, ale co ty vibrace nad 2000 otáček, nedalo se s tím jet, auto vibrovalo až jsem měl strach, že se rozpadne.TDI tech píše:Cierny dym = malo vzduchu + vela paliva = netesnost v saciom tlakovom potrubi. Musi byt pocut ako turbo fuci do atmosferi.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
Potíž je v tom, že diagnostika není přímo na místě. Diagnostiku dělal jeho kamarád v autor. servisu a moje auto je v dílně o 7 km někde jinde. Netuším jestli tu diagnostiku dělali nějakým VAS zařízením nebo z notebooku přes kabel.TDI tech píše:Cierny dym = malo vzduchu + vela paliva = netesnost v saciom tlakovom potrubi. Musi byt pocut ako turbo fuci do atmosferi.
PS: Ked motor startuje na drc studeny aj teply tak je zbytocne merat tlaky.
Nech spravia logy z kanalov 3 a 11 a hned budu vediet ci je to netesnost.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
mas uplne jedno ci je to VAG,VAS,KTS ci VAG-com, vsetky ti ukazuju rovnake udajePraetorio píše:Potíž je v tom, že diagnostika není přímo na místě. Diagnostiku dělal jeho kamarád v autor. servisu a moje auto je v dílně o 7 km někde jinde. Netuším jestli tu diagnostiku dělali nějakým VAS zařízením nebo z notebooku přes kabel.TDI tech píše:Cierny dym = malo vzduchu + vela paliva = netesnost v saciom tlakovom potrubi. Musi byt pocut ako turbo fuci do atmosferi.
PS: Ked motor startuje na drc studeny aj teply tak je zbytocne merat tlaky.
Nech spravia logy z kanalov 3 a 11 a hned budu vediet ci je to netesnost.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Ok díky za info. Jen jsem chtěl říct, že tu diagnostiku teď k dispozici nemají.tomiisp píše:mas uplne jedno ci je to VAG,VAS,KTS ci VAG-com, vsetky ti ukazuju rovnake udajePraetorio píše:Potíž je v tom, že diagnostika není přímo na místě. Diagnostiku dělal jeho kamarád v autor. servisu a moje auto je v dílně o 7 km někde jinde. Netuším jestli tu diagnostiku dělali nějakým VAS zařízením nebo z notebooku přes kabel.TDI tech píše:Cierny dym = malo vzduchu + vela paliva = netesnost v saciom tlakovom potrubi. Musi byt pocut ako turbo fuci do atmosferi.
PS: Ked motor startuje na drc studeny aj teply tak je zbytocne merat tlaky.
Nech spravia logy z kanalov 3 a 11 a hned budu vediet ci je to netesnost.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
ja resil neco podobneho na mem PD.Jel jsem najednou auto bez výkonu čudilo to černě, vybrovalo a syčelo... doma jsem to napíchnul na VAG a nic, tak jsem šel po hadicích a našel jsem vystřelenou hadici od coleru, nebylo to moc vidět byla jen na půlku oddělená... Bádal jsem proč to VAG nenapsal a zjistil že jelikož ta "netěsnost" byla za tím čidlem (coller - koleno - čidlo - spoj kde to vyletělo) tak si čidlo myslelo že je vše ok. tot me poznatky, možná je to blbost, ale snad ti to pomůže
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Kéž by, ještě počkám až odpoledne změří tlaky ve válcích aby bylo jasno jestli se bude sundavat hlava nebo ne. Uvidíme. Mě akorát mate ta vibrace? Proč by to vibrovalo, když by byla uvolněná hadice..ale to pramení asi z toho, že tomu nerozumím tomu co se v ten okamžik děje s motorem. Uvidíme s čím přijde mechanik.Borath píše:ja resil neco podobneho na mem PD.Jel jsem najednou auto bez výkonu čudilo to černě, vybrovalo a syčelo... doma jsem to napíchnul na VAG a nic, tak jsem šel po hadicích a našel jsem vystřelenou hadici od coleru, nebylo to moc vidět byla jen na půlku oddělená... Bádal jsem proč to VAG nenapsal a zjistil že jelikož ta "netěsnost" byla za tím čidlem (coller - koleno - čidlo - spoj kde to vyletělo) tak si čidlo myslelo že je vše ok. tot me poznatky, možná je to blbost, ale snad ti to pomůže
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 