osciloskop autocospel

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

jaaaj jasne, uz je objednana... v piatok, najneskor v utorok by som ju mal dostat do ruk.. najviac ma zarazilo ze postovne abalne vyjde o 1,5 nasok viac ako samotna kniha :))
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

joe píše:
HanZ píše:
joe píše: uz mi to je jasne.
cize, na to, aby si dokazal "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" plne vyuzit v autoservisnej praxi, musis si este k nemu dokupit "přídavné sondy na to určené".
vsjo jasno, bukvy ne nado. spasibo.
To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...
ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.
od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek" :D :D :D
kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda :)
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

jinak ten osciloskop co jsem se tady ptal jestli je dobrý,tak umí oproti jiným tigrovat záznam,porovnavat signaly na sebe,ma pamět,....ja nevím,mě ten chlápek pořád rozmlouvá tu KTS a pořád mi doporučuje ten osciloskop,a dokoupit si k tomu VAG a casem pomalu dokupovavat ty maloznacky,pry mi kts nedoporucuje,co na to rikate?ja uz jsem z toho,...... :?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

ADI daj nejaky odkaz kde sa da k tomu osciloskopu nieco precitat
Skype: autoJaro1
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

joe píše:
joe píše:
HanZ píše: To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...
ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.
od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek" :D :D :D
kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda :)
Nech HanZe v klidu a nech na hlavě, na spoustu věcí mi stačila i TESLA BM566, případně dvě... což jsou čtyři kanály... hozené vždy na vhodné společné synchro... jako nouzová "paměť" = kamera :).... hrůza :o, ale jako primární diagnostika z regálu zadarmo... dostatečný
Pokud bylo potřeba, tak 4ch. dig. mem. HP s lajnou do PC a těch softů, co umí víc, než máš na těch screenech a argument "java pluginů" (noteeth)
(hm) si to hodím třeba do free Matlab klonů typu Octave, Scilab,... pokud to k něčemu je potřeba (rofl)

ad vn sondy... co řešíš, improvizované induční smyčky s kapacitní kompenzací a při těchto frekvencích a potřebné přesnosti není co řešit :D

Jinak jsem to již charakterizoval takto:
Slavkov píše:... akorát jsem koukal, že k tomu nabízí megaluxusní sondy / převodníky (noteeth)
Chápu, že speciální "autoosciloskopy" nabízí automechanikům (neznalým elektrotechniky) jednoduchý a komfortní řešení (možná?), nicméně, stejně pokud netuší, co a proč vlastně měří, tak jim merito věci bude stále úspěšně unikat (LOL)... ale možná o tom to je aby šli na další jednoúčelové školení... a pak další a další.... což jsou další money pro firmu, že?

Myslím, že sem chodí spoustu automechaniků / autofandů, kteří umí pájet, programovat paměti pomocí programátorů,... a ti si zajisté najdou cestu a pochopí, co, jak a proč měřit... a těm pak stačí i levnější méně sofistikované vybavení.

Mimochodem "prezidenty zeměkoule", kteří nenápadně machrují vysokou školou mám fakt rád :
joe píše:synku, nemusis ma poucovat o zakladoch elektrotechniky, to bolo v prvom semestri.
(wallbash)... a těch inženýrů, kteří ani nepochopili, jak funguje diferenciální zesilovač jsem již zažil... o vf typu "T" a "pí" článek už vůbec nemluvě (noteeth)
Ono těch lidí, co studují VŠ, nebo již nějakou mají za sebou (třeba i dvě) se zde pohybuje celkem dost... tak se uklidni synku...

Ber to s úsměvem, jako názor člověka, který je mimo obor (oprav automobilů) a pouze recipročně pomáhá lidem z oboru :D
GIV Variant TDi ???kW
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

beriem to absolutne v pohode a suhlasim s tvojim nazorom.
bol som malinko neprijemny a ironicky, za co sa ospravedlnujem.

napriek tomu, ze povodna tema bola o niecom inom, debata sa rozvinula do temy specializovany osciloskop vs obycajny osciloskop.

ak to nebude proti srsti diskutujucim, rad by som tuto temu rozvijal dalej.
mozem prispiet svojimi skusenostami s "autoscopmi" a budem velmi rad, ked niekto postavi iny nazor na zaklade skusenosti s nespecializovanymi osciloskopmi a potom budeme diskutovat nad konkretnymi praktickymi ulohami. zial, doterajsia debata nebola diskusia, ale vzajomne osocovanie, na com nesiem aj ja svoj podiel viny.

podme teda debatovat prakticky...

preco je podla mna lepsi v autoopravarenskej praxi specializovany osciloskop, nez ten standardny, som uviedol niekolko prispevkov vyssie.

ak ma niekto dobre skusenosti s inymi rieseniami, sem s nimi. rady typu kupte si "xxx" a ste za vodou, za konstruktivne nepovazujem...

cakam odozvy :)
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

Použití "laboratorních" neboli obyčejných skopů bez možnosti dlouhého záznamu je v automobilové praxi dost na .....Vemte si sporadické výpadky,které nastanou pouze např. při zátěži a určitém režimu motoru, pokud si signál pouze zatrigrujete,pojedete se projet,nejste schopni tu chybu odhalit,či registrovat. Hodí se určitě pro začátek,pro seznámení průběhů ze snímačů,atd. Pro profi použití nevhodné.

Proč vícekanál?
Protože např. při hlášení DTC- sporadická nesprávný poměr paliva se vzduchem víte kulový,kde je hned chyba,multiplik.a aditivní korekce jsou třeba zatím ok, musíte napíchnout 4 vstřiky(kontrola induktivních boulí), tlak paliva(např.tlakovou sondou), MAP případ. Váhu, radši lambdu,atd. Mno a na komletní test lambdy potřebujete např. 4 resp 3 kanály,jeden galvanicky oddělen. A to je jen tohle,ale někdy opravdu používám pouze 4 nebo 2 kanály,podle toho,jak častá a jaká je to chyba. Jinak mohl jsem si vyzkoušet více druhů skopů, od laboratorních Wittig,Atala, atd. tak po Autoskop A až po Autoskop II.

Jaké VN kleště na sekundár?
Např. autoskop má speciální modul,který slučuje průběhy až 6-ti kanálů(válců) sekundáru do jednoho,pro lepší vykresléní(vzorkovačka) signálu. Tzn. má svoje specifické příslušenství,které nebude pracovat správně nebo nepůjde zapojit jinam,pro jiný konektor. atd. A tak to je u jiných,nelze jednoznačně odpovědět,které kleště...Existují samozřejmě univerzální VN kleště,u kterých je zapotřebí kontaktovat prodejce.

Příslušenství?
Závisí na financích,bez nákupu,základních(proudové kleště od měření proudu 1A do 600A,tlakové sondy,napichovací sondy,notebook,atd.)to nemá smysl.

Závěr:
Osciloskop a sériovku používam denně,protože dělám pouze to. Pokud se někdo zabývá hlavně opravami,je mu osciloskop víceméně k ničemu. Na závěr,mrtě zkušeností,kolikrát skop svede z cesty ani nevíte jak.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

joe píše:
joe píše:
HanZ píše: To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...
ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.
od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek" :D :D :D
kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda :)
Ne všichni mají čas reagovat... Mám dost své práce.

Víš, o pár příspěvků níže ti to již někdo vysvětlil...
Asi nejvíce to však vystih "T" ;-)

Nemám potřebu tu někomu radit konkrétní osciloskop, či dělat reklamu nějakému produktu. Kdo ví, ten ví a kdo neví, nechá se ukecat na kdejakou kravinu, která mu může ve finále sloužit jako "zarážka na hnihy" v poličce :D
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

este mame aj nejake dalsie skusenosti so osciloskopmi ?? :)) celkom dobre sa to cita :)) joe, slavkov, hanz, bubocbr ?? :)
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

taky me to zajima :) akorat nevim proste na jakou stranu se nasmerovat,jestli spise na diagnostiku a nebo na osciloskop?nevim co je vice potreba pri opravach aut?me proste mate spousta lidi,nekdo rika osciloskop a nekdo diagnostika,tak bych se vas chtel zeptat co pouzivate nejvice?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Záleží na tom, co opravuješ. Já víc používám sériovou diagnostiku, myslím si, že víc závad je pro ni. Ale jsou závady, které bez paralelní prostě odhalit nejdou. Nejlíp je mít a ovládat obě.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Najlepsie je mat oboje osciloskopom ked vies merat zmeras vsetko , diagnostika samotna ti pomoze tak na 30 % vycitas chyby ktore su dost casto zavadzajuce a je na tebe ako ich posudis ci chyby ktore si vycital nesposobil sikovny majitel doma v garazi .Ak si ich chces overit musis to premerat osciloskopom moderne diag.zariadenia maju aj graficke znazornenie meranych velicin co pre zaciatocnika postacuje ale po case zistis ze to neni ono ;) .Moj nazor je ze pre diagnostiku dnesnych automobilov je potrebne mat oboje ;) a pre dielnu ktora sa nespecializuje len specialne na opravu elektroniky a robi aj ine opravy postacuju diag.zariadenia zo vstavanym osciloskopom napr. KTS 520, 570,alebo Delphi 550... alebo lacnejsie diag zariadenie + Autoscop II-III asi najlepsie riesenie .Vsetko zalezi od toho ako sa diagnostike chces venovat co odtoho ocakavas a aky mas nato rozpocet podla toho si musis kupit "nadobicko"
Skype: autoJaro1
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

jinak kdyby o tom nekdo nevedel jak te osciloskop vypada nebo co to umi tak tady je
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

To je ten autoscopgospel??? tu ho mas trochu lacnejsie :) http://injectorservice.com.ua/oscilloscope2.php
Skype: autoJaro1
střapál
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2008, 22:41
Bydliště: Valašské Království

Příspěvek od střapál »

Ten cenik mi nejde otevrit... Kolik tam teda za neho chteji ?
Co má kozy nebo kola, tak s tím budou později stejně jen samé problémy...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“