
osciloskop autocospel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.joe píše:ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.HanZ píše:To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...joe píše: uz mi to je jasne.
cize, na to, aby si dokazal "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" plne vyuzit v autoservisnej praxi, musis si este k nemu dokupit "přídavné sondy na to určené".
vsjo jasno, bukvy ne nado. spasibo.
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek"



kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda

jinak ten osciloskop co jsem se tady ptal jestli je dobrý,tak umí oproti jiným tigrovat záznam,porovnavat signaly na sebe,ma pamět,....ja nevím,mě ten chlápek pořád rozmlouvá tu KTS a pořád mi doporučuje ten osciloskop,a dokoupit si k tomu VAG a casem pomalu dokupovavat ty maloznacky,pry mi kts nedoporucuje,co na to rikate?ja uz jsem z toho,...... 

vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Nech HanZe v klidu a nech na hlavě, na spoustu věcí mi stačila i TESLA BM566, případně dvě... což jsou čtyři kanály... hozené vždy na vhodné společné synchro... jako nouzová "paměť" = kamerajoe píše:od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.joe píše:ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.HanZ píše: To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek"![]()
![]()
![]()
kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda


Pokud bylo potřeba, tak 4ch. dig. mem. HP s lajnou do PC a těch softů, co umí víc, než máš na těch screenech a argument "java pluginů"



ad vn sondy... co řešíš, improvizované induční smyčky s kapacitní kompenzací a při těchto frekvencích a potřebné přesnosti není co řešit

Jinak jsem to již charakterizoval takto:
Chápu, že speciální "autoosciloskopy" nabízí automechanikům (neznalým elektrotechniky) jednoduchý a komfortní řešení (možná?), nicméně, stejně pokud netuší, co a proč vlastně měří, tak jim merito věci bude stále úspěšně unikatSlavkov píše:... akorát jsem koukal, že k tomu nabízí megaluxusní sondy / převodníky

Myslím, že sem chodí spoustu automechaniků / autofandů, kteří umí pájet, programovat paměti pomocí programátorů,... a ti si zajisté najdou cestu a pochopí, co, jak a proč měřit... a těm pak stačí i levnější méně sofistikované vybavení.
Mimochodem "prezidenty zeměkoule", kteří nenápadně machrují vysokou školou mám fakt rád :
joe píše:synku, nemusis ma poucovat o zakladoch elektrotechniky, to bolo v prvom semestri.


Ono těch lidí, co studují VŠ, nebo již nějakou mají za sebou (třeba i dvě) se zde pohybuje celkem dost... tak se uklidni synku...
Ber to s úsměvem, jako názor člověka, který je mimo obor (oprav automobilů) a pouze recipročně pomáhá lidem z oboru

GIV Variant TDi ???kW
beriem to absolutne v pohode a suhlasim s tvojim nazorom.
bol som malinko neprijemny a ironicky, za co sa ospravedlnujem.
napriek tomu, ze povodna tema bola o niecom inom, debata sa rozvinula do temy specializovany osciloskop vs obycajny osciloskop.
ak to nebude proti srsti diskutujucim, rad by som tuto temu rozvijal dalej.
mozem prispiet svojimi skusenostami s "autoscopmi" a budem velmi rad, ked niekto postavi iny nazor na zaklade skusenosti s nespecializovanymi osciloskopmi a potom budeme diskutovat nad konkretnymi praktickymi ulohami. zial, doterajsia debata nebola diskusia, ale vzajomne osocovanie, na com nesiem aj ja svoj podiel viny.
podme teda debatovat prakticky...
preco je podla mna lepsi v autoopravarenskej praxi specializovany osciloskop, nez ten standardny, som uviedol niekolko prispevkov vyssie.
ak ma niekto dobre skusenosti s inymi rieseniami, sem s nimi. rady typu kupte si "xxx" a ste za vodou, za konstruktivne nepovazujem...
cakam odozvy
bol som malinko neprijemny a ironicky, za co sa ospravedlnujem.
napriek tomu, ze povodna tema bola o niecom inom, debata sa rozvinula do temy specializovany osciloskop vs obycajny osciloskop.
ak to nebude proti srsti diskutujucim, rad by som tuto temu rozvijal dalej.
mozem prispiet svojimi skusenostami s "autoscopmi" a budem velmi rad, ked niekto postavi iny nazor na zaklade skusenosti s nespecializovanymi osciloskopmi a potom budeme diskutovat nad konkretnymi praktickymi ulohami. zial, doterajsia debata nebola diskusia, ale vzajomne osocovanie, na com nesiem aj ja svoj podiel viny.
podme teda debatovat prakticky...
preco je podla mna lepsi v autoopravarenskej praxi specializovany osciloskop, nez ten standardny, som uviedol niekolko prispevkov vyssie.
ak ma niekto dobre skusenosti s inymi rieseniami, sem s nimi. rady typu kupte si "xxx" a ste za vodou, za konstruktivne nepovazujem...
cakam odozvy

Použití "laboratorních" neboli obyčejných skopů bez možnosti dlouhého záznamu je v automobilové praxi dost na .....Vemte si sporadické výpadky,které nastanou pouze např. při zátěži a určitém režimu motoru, pokud si signál pouze zatrigrujete,pojedete se projet,nejste schopni tu chybu odhalit,či registrovat. Hodí se určitě pro začátek,pro seznámení průběhů ze snímačů,atd. Pro profi použití nevhodné.
Proč vícekanál?
Protože např. při hlášení DTC- sporadická nesprávný poměr paliva se vzduchem víte kulový,kde je hned chyba,multiplik.a aditivní korekce jsou třeba zatím ok, musíte napíchnout 4 vstřiky(kontrola induktivních boulí), tlak paliva(např.tlakovou sondou), MAP případ. Váhu, radši lambdu,atd. Mno a na komletní test lambdy potřebujete např. 4 resp 3 kanály,jeden galvanicky oddělen. A to je jen tohle,ale někdy opravdu používám pouze 4 nebo 2 kanály,podle toho,jak častá a jaká je to chyba. Jinak mohl jsem si vyzkoušet více druhů skopů, od laboratorních Wittig,Atala, atd. tak po Autoskop A až po Autoskop II.
Jaké VN kleště na sekundár?
Např. autoskop má speciální modul,který slučuje průběhy až 6-ti kanálů(válců) sekundáru do jednoho,pro lepší vykresléní(vzorkovačka) signálu. Tzn. má svoje specifické příslušenství,které nebude pracovat správně nebo nepůjde zapojit jinam,pro jiný konektor. atd. A tak to je u jiných,nelze jednoznačně odpovědět,které kleště...Existují samozřejmě univerzální VN kleště,u kterých je zapotřebí kontaktovat prodejce.
Příslušenství?
Závisí na financích,bez nákupu,základních(proudové kleště od měření proudu 1A do 600A,tlakové sondy,napichovací sondy,notebook,atd.)to nemá smysl.
Závěr:
Osciloskop a sériovku používam denně,protože dělám pouze to. Pokud se někdo zabývá hlavně opravami,je mu osciloskop víceméně k ničemu. Na závěr,mrtě zkušeností,kolikrát skop svede z cesty ani nevíte jak.
Proč vícekanál?
Protože např. při hlášení DTC- sporadická nesprávný poměr paliva se vzduchem víte kulový,kde je hned chyba,multiplik.a aditivní korekce jsou třeba zatím ok, musíte napíchnout 4 vstřiky(kontrola induktivních boulí), tlak paliva(např.tlakovou sondou), MAP případ. Váhu, radši lambdu,atd. Mno a na komletní test lambdy potřebujete např. 4 resp 3 kanály,jeden galvanicky oddělen. A to je jen tohle,ale někdy opravdu používám pouze 4 nebo 2 kanály,podle toho,jak častá a jaká je to chyba. Jinak mohl jsem si vyzkoušet více druhů skopů, od laboratorních Wittig,Atala, atd. tak po Autoskop A až po Autoskop II.
Jaké VN kleště na sekundár?
Např. autoskop má speciální modul,který slučuje průběhy až 6-ti kanálů(válců) sekundáru do jednoho,pro lepší vykresléní(vzorkovačka) signálu. Tzn. má svoje specifické příslušenství,které nebude pracovat správně nebo nepůjde zapojit jinam,pro jiný konektor. atd. A tak to je u jiných,nelze jednoznačně odpovědět,které kleště...Existují samozřejmě univerzální VN kleště,u kterých je zapotřebí kontaktovat prodejce.
Příslušenství?
Závisí na financích,bez nákupu,základních(proudové kleště od měření proudu 1A do 600A,tlakové sondy,napichovací sondy,notebook,atd.)to nemá smysl.
Závěr:
Osciloskop a sériovku používam denně,protože dělám pouze to. Pokud se někdo zabývá hlavně opravami,je mu osciloskop víceméně k ničemu. Na závěr,mrtě zkušeností,kolikrát skop svede z cesty ani nevíte jak.
Ne všichni mají čas reagovat... Mám dost své práce.joe píše:od pana odbornika na paralelnu diagnostiku vozidiel sa odpovede asi nedockame.joe píše:ak to nie je tajne, mohol by si napisat, ze aky osciloskop a ake sondy pouzivas ? pripadne nakupnu cenu.HanZ píše: To jsem rád, že ti to konečně došlo! Ale že to trvalo...
pravdepodobne je "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" s "přídavnými sondami na to určenými" niečo ako "běžný prací prostředek"![]()
![]()
![]()
kazdy vie, ze existuje, ale kupit sa neda
Víš, o pár příspěvků níže ti to již někdo vysvětlil...
Asi nejvíce to však vystih "T"

Nemám potřebu tu někomu radit konkrétní osciloskop, či dělat reklamu nějakému produktu. Kdo ví, ten ví a kdo neví, nechá se ukecat na kdejakou kravinu, která mu může ve finále sloužit jako "zarážka na hnihy" v poličce

Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

taky me to zajima
akorat nevim proste na jakou stranu se nasmerovat,jestli spise na diagnostiku a nebo na osciloskop?nevim co je vice potreba pri opravach aut?me proste mate spousta lidi,nekdo rika osciloskop a nekdo diagnostika,tak bych se vas chtel zeptat co pouzivate nejvice?

vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Najlepsie je mat oboje osciloskopom ked vies merat zmeras vsetko , diagnostika samotna ti pomoze tak na 30 % vycitas chyby ktore su dost casto zavadzajuce a je na tebe ako ich posudis ci chyby ktore si vycital nesposobil sikovny majitel doma v garazi .Ak si ich chces overit musis to premerat osciloskopom moderne diag.zariadenia maju aj graficke znazornenie meranych velicin co pre zaciatocnika postacuje ale po case zistis ze to neni ono
.Moj nazor je ze pre diagnostiku dnesnych automobilov je potrebne mat oboje
a pre dielnu ktora sa nespecializuje len specialne na opravu elektroniky a robi aj ine opravy postacuju diag.zariadenia zo vstavanym osciloskopom napr. KTS 520, 570,alebo Delphi 550... alebo lacnejsie diag zariadenie + Autoscop II-III asi najlepsie riesenie .Vsetko zalezi od toho ako sa diagnostike chces venovat co odtoho ocakavas a aky mas nato rozpocet podla toho si musis kupit "nadobicko"


Skype: autoJaro1
jinak kdyby o tom nekdo nevedel jak te osciloskop vypada nebo co to umi tak tady je
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
To je ten autoscopgospel??? tu ho mas trochu lacnejsie
http://injectorservice.com.ua/oscilloscope2.php

Skype: autoJaro1