Nesedí konektor vstřikovače z AHF na ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Nesedí konektor vstřikovače z AHF na ALH

Příspěvek od tempest »

Koupil jsem komplet vstřikovače z AHF, ale nejdou mně napasovat do ALH (Octavie 1.9 TDi, r.v. 2004). Řídící vstřikovač z AHF má obdelníkový konektor (samec), zatímco AHF na kabelovém svazku má obdelník s jednou půlkulatou stranou (samice). Chtěl jsem si udělat propojku samice z AHF (obdelníkový konektor) a na druhé straně samec ALH (obdelníkový konektor, jedna strana půlkruh). Tuto propojku bych pak zapojil na jedné straně do řídícího vstříkovače a na druhé do kabelového svazkum. Problém je, že tyhle konektory jsou atypické a nejdou sehnat. Zkoušel jsem i Škodovku. Dají se tyhle konektory někde sehnat, popř. řešil už tohle někdo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a proč cpeš do ALH s otvíracím tlakem 220baru vstřiky z AHF s tlkem 190baru, přehoď jen trysky a nebo teda vyměn zásuvku na autě za hranatou
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tempest »

Huml píše:a proč cpeš do ALH s otvíracím tlakem 220baru vstřiky z AHF s tlkem 190baru, přehoď jen trysky a nebo teda vyměn zásuvku na autě za hranatou
Když jsem se ptal tady na fóru, tak mně bylo řečeno, že ty vstřiky tam sednou.
Když přehodím jen trysky, tak budu muset znovu nastavovat tlaky, ne?
Ten hranatý konektor se dá někde koupit, nebo jenom vrakáč?
Naposledy upravil(a) tempest dne 19 pro 2009, 15:05, celkem upraveno 1 x.
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tempest »

Huml píše:a proč cpeš do ALH s otvíracím tlakem 220baru vstřiky z AHF s tlkem 190baru, přehoď jen trysky a nebo teda vyměn zásuvku na autě za hranatou
Když jsem se ptal tady na fóru, tak mně bylo řečeno, že ty vstřiky tam sednou.
Když přehodím jen trysky, tak budu muset znovu nastavovat tlaky, ne?
Ten hranatý konektor se dá někde koupit, nebo jenom vrakáč?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, sednou tam, jen jsou jinak nastavený, v podstatě o nic nejde, koupit by to asi mělo jít nebo na tom vrakáču
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nebo zkus ještě sehnat vstřiky z novějšího ASV.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Markus01 píše:Nebo zkus ještě sehnat vstřiky z novějšího ASV.
Jestli si tam da z ALH nebo ASV je v podstate jedno, v AHF to stejne nepojede, musi nechat poladit otvirací tlak. placatej je do 2001 , od 2002 je kulatej. ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Zdeněk M píše:
Markus01 píše:Nebo zkus ještě sehnat vstřiky z novějšího ASV.
Jestli si tam da z ALH nebo ASV je v podstate jedno, v AHF to stejne nepojede, musi nechat poladit otvirací tlak. placatej je do 2001 , od 2002 je kulatej. ;)
To jsi trochu poplet ne? :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

ASV mají taky 220bar,ale mám je na dvou motorech 1Z a funguje to zdý se v pohodě. Kdybych ja dal do těch původních an tlak 190bar,myslíš,že by to přidalo štávu či byla nějaká změna ?
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já měl staré euro2 ALH ( rv. 1999 ) tlak 190bar , podle mě je to lepší ,ropa tam smrkne dřív. ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

190 jsem na ALH měl a špatný to nejni ale kombinace origo vstřikovačů a PP764 je lepší :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ladas píše:190 jsem na ALH měl a špatný to nejni ale kombinace origo vstřikovačů a PP764 je lepší :D
Já měl , 190bar + PP 764 + 12mm ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký to bylo?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Takoví :)

http://www.youtube.com/watch?v=cgdowF7Xytg

FUN měl 182PS (noteeth) ,,klapalo to jak PDčko , nežralo to a nesmrdělo zaslepení ERG na vonoběch. Bylo tam jen VA dole 1,4 nahoře 1,3 bar . Musel sem ho střelit kvůli Plusku :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Re: Nesedí konektor vstřikovače z AHF na ALH

Příspěvek od lacika »

Dufam ze to tu v Kosiciach niekto spravi ze rozumnu cenu.

tempest píše:Koupil jsem komplet vstřikovače z AHF, ale nejdou mně napasovat do ALH (Octavie 1.9 TDi, r.v. 2004). Řídící vstřikovač z AHF má obdelníkový konektor (samec), zatímco ALH na kabelovém svazku má obdelník s jednou půlkulatou stranou (samice). Chtěl jsem si udělat propojku samice z AHF (obdelníkový konektor) a na druhé straně samec ALH (obdelníkový konektor, jedna strana půlkruh). Tuto propojku bych pak zapojil na jedné straně do řídícího vstříkovače a na druhé do kabelového svazkum. Problém je, že tyhle konektory jsou atypické a nejdou sehnat. Zkoušel jsem i Škodovku. Dají se tyhle konektory někde sehnat, popř. řešil už tohle někdo?
Naposledy upravil(a) lacika dne 16 úno 2010, 17:42, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“