Felda 1,9 D

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ruská ruleta
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 27 srp 2008, 13:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruská ruleta »

Zdar,
předně-startér:
1.9 D -1,8 kW !!!!
první 1,3 - 0,8 kW/ novější 1,0 kW. Tím je jasné proč to nejde přehodit. Na 90% máš přechoďák mezi motorem a rámem na zem. pásku pod motorem ( když startér je OK).
Žlutý čidlo je blbost, žhavení končí až u 85- 90C ( pro naftu jedině zelené).
¨Proč koukat na silnici na medvěda, když potřebuju jezdit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33872
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Známej má na 1.9 530 000, dostala na radu origoše převodovku z 1.6, novou spojku a jede dál.
Jinak známej je kutil domácí takže ten to řídí takhle:
- signál ze svory W není, píše to taky chybu potenciometru na čerpadlo, žhavení při otevření dveří nejde jelikož vyndal spínač dveří a ten přidavač na podtlakový ventil odpojil úplně aby to mělo menší spotřebu (LOL)
No a v zimě ho startuje na startsprej (noteeth)
a proč tu 1,6 převodovku co v tom vidí miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33872
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ruská ruleta píše:Zdar,
předně-startér:
1.9 D -1,8 kW !!!!
první 1,3 - 0,8 kW/ novější 1,0 kW. Tím je jasné proč to nejde přehodit. Na 90% máš přechoďák mezi motorem a rámem na zem. pásku pod motorem ( když startér je OK).
Žlutý čidlo je blbost, žhavení končí až u 85- 90C ( pro naftu jedině zelené).
fakt přechodák to spravuješ fáčka nevo 120 páska u feldy to jsi kde viděl miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:Známej má na 1.9 530 000, dostala na radu origoše převodovku z 1.6, novou spojku a jede dál.
Jinak známej je kutil domácí takže ten to řídí takhle:
- signál ze svory W není, píše to taky chybu potenciometru na čerpadlo, žhavení při otevření dveří nejde jelikož vyndal spínač dveří a ten přidavač na podtlakový ventil odpojil úplně aby to mělo menší spotřebu (LOL)
No a v zimě ho startuje na startsprej (noteeth)
a proč tu 1,6 převodovku co v tom vidí miloš
Tu jsem tam dal já, 1.9D za tu lidi neví co chtít a pěknou 1.6 jsem sehnal za 1500kč
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33872
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:
slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:Známej má na 1.9 530 000, dostala na radu origoše převodovku z 1.6, novou spojku a jede dál.
Jinak známej je kutil domácí takže ten to řídí takhle:
- signál ze svory W není, píše to taky chybu potenciometru na čerpadlo, žhavení při otevření dveří nejde jelikož vyndal spínač dveří a ten přidavač na podtlakový ventil odpojil úplně aby to mělo menší spotřebu (LOL)
No a v zimě ho startuje na startsprej (noteeth)
a proč tu 1,6 převodovku co v tom vidí miloš
Tu jsem tam dal já, 1.9D za tu lidi neví co chtít a pěknou 1.6 jsem sehnal za 1500kč
a co v té 1,6 vidíš co to přineslo o co je to lepší nebo horší miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hele ten chlap s tím autem najel přes půl milionu a nepoznal rozdíl a to jsem čekal jestli si toho všimne ;)
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

trochu mě to připomíná když jsem do Ára dal motor z Avie,taky to jelo ale max.60 :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tek by to dopadlo, kdyby tam daj 1,3 kovou. Dieselová i šestnáctková má rychlejší stálý převod než 1,3 ková. Spousta vrakmanů to neví a za dieselovou chtějí mnohem víc než za šestnáctkovou. Při tom 1,6 tka má menší krouťák a bývá zachovalejší, než naftová.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33872
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Hele ten chlap s tím autem najel přes půl milionu a nepoznal rozdíl a to jsem čekal jestli si toho všimne ;)
tak to já mám praktické zkušenosti s fáčkem i feldama narvané v naftě, pokud se v tom nevyznáš tak nic nepoznáš ale ty kvalty tam nabrnkáš že maš 65 a pětku podle ucha,

ale klidně vyprašuješ 130, tak jak píšeš klidně ten borec nic nepozná co stím nejezdí ani spotřeba že by se nějak poznatelně zvedala nepoznáš

ale není to ono já osobně při první příležitosti jsem si dal převodovku z nafty a jedeš normálka jak v každím autě miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33872
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

převod 3,5 a 4,2 musí být znát :) miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:ak jak píšeš klidně ten borec nic nepozná co stím nejezdí ani spotřeba že by se nějak poznatelně zvedala nepoznáš

ale není to ono já osobně při první příležitosti jsem si dal převodovku z nafty a jedeš normálka jak v každím autě miloš
Miloši, ten borec s tím najel přes půl milionu a jezdí se mu s tím normálně, vím co píšu ne ;) A přišlo mi milejší dát 1500kč za opravdu pěknou převodovku z Feldy nabořený na zadek dovezený z Německa než 5000kč a nebo klidně 8000kč co někde chtěli na vrakovišti...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když se nebudeme zabývat drobnejma, tak:
1,3 4,2
1,6 3,8
1,9D 3,6
Ten rozdíl je menší u 1,6 tkové. S 1,3 kovou to točí jako blázen, žere jak mlejn a míň jede. Při tom cenovém rozdílu se ty dvě destiny na stálem převodu ztratí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dejvidos »

Dnes jsem vyndal starter,dal novy kroužek s uhlikama(ty stary tam někdo cinoval,takže držely na čestny slovo a byly hodně spaleny),rovnou jsem vyměnil pouzdra,jak to velky,tak i ty dvě malý,pro jistotu jsem ocinoval očka od baterky. Fakt to s tim ted toči,chyta na BRNK a starter je neuvěřitelně tichej,auto jsem vyhodil ven na mraz,tak uvidime rano,ale věřim tomu,že to bude dobry.. Diky (noteeth)
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

Nahrazovat starter Bosch je hloupost,je to asi to nejlepší na trhu,kam se hrabou Valea a td. nemluvě o magnetonu. Jsem rád že jsi na to přišel sám. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“