Vzduch v palivu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Ja jsem taky dával na zkoušku dvouvývodovej a místo termoventilu spojku, ty bublinky to nevyřešilo litali tam pořád. Je to netěsnost někde po cestě od nádrže až k filtru, ale ntuším jestli jsou během cesty nějaké spoje nebo je to jeden kus hadice až do nádrže. .
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No jeden spoj máš asi 40 cm od filtru směrem k nádrži a na cestě jich je určitě mrtě. Já už to moc neřeším... když típnu motor, tak se nahoře zastaví jedna asi 2 mm bublinka, která je stejně veliká i po dvou dnech stání... Když motor běží, tak jich tam lítá mrtě, odvodnění, výměna filtru kontrola hadic nic nepomohlo, nikde sem nic nezjistil.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Tiez tam mam bublinku a je mi to jedno. Nebudem to rozbabravat, ked nemam s tym problem. (crazy)
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

Co vravite na takuto upravu, nemoze to pomoct pri nasavani nafty? Vravia tam o odvrtani toho plastoveho trojuholnika, co je v tej nasavacej trubicke sacieho kosa. Je pravda ze tie bubliny idu spravidla iba po nastartovani a po chvilke sa to upravi. Je ich viac v zimnych mesiacoch,ked je nizka vonkajsia teplota a nafta je vtedy hustejsia.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tiez som to riesil. Nepomohla ani vymena T-cka. Vymenil som gumove hadice od filtra k rychlospojkam a ani bublinka. Stare gumove hadice boli porovite a prisavali vzduch.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:Vzduch va palivu být nemá a problémy se časem dostaví. Je to potřeba odstranit. Dost často to přisává kolem termostatického ventilu na palivovém filtru, vyjímečně je i filtr netěsný. Samo i netěsné hadice to mohou dělat.
)

termostatický ventil :? kde jsi to vyčetl, na tomto foru to čtu poprve (hm) ptal jsem se i odborníků a ti mně řekli že to je blbost, že je to přetlakový ventil, v obchodě taky neví má se měnit každou druhou výměnu filtru,

já o tom vím asi pět let že ten ventil pouší palivo zpět do filtru a ne do nádže až se vyhřeje na 30 už jsem to chtěl při první příležitist zde napsat :) miloš
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

Ako vidim, nenasiel som tu ziadne oficialne riesenie, ako sa tych bubliniek zbavit a pritom neobchadzat palivovy filter. Pred chvilou som odvodnoval filter a teraz mam mnozstvo velkych bubliniek. Podla navodu tam nesmu byt. Skusal som chvilku jazdit, ale stale tam su. Takze ako sa da prist na to, kde mi to ten vzduch taha?
no základ je nový kroužek pod ten ventil, a pak musíš hledat.. Jak psali jiní, často to táhne pod tím ventilem (ale tam se taky často rosí nafta), pak se ničí hadičky, co se dávají na filtr v těch místech, jak se tam dávají, taky to někdy bere tam, kde sou spony, potřeba zkouknout různý spojky a podobný.. Taky dotáhnout odvodňovací šroub na filtr, koukni na to, jestli je pod ním těsnění, někdy to fouká tam a při hledání se na to často zapomíná.. Já sem ho jednou urval a tak sem tam vrazil šroub s měděným těsněním a těsní pěkně.

Není na to návod, je potřeba zkoušet.. Když vedení rozpojíš, tak se zavzdušní, chvilku tam budou bubliny, ale tak 5 minut na volnoběh, sem tam přidat plyn a mělo by se odvzdušnit.. Pokud ne, povol matice na nějakým vstřiku, bude trochu chcat nafta, ale mělo by se to odvzdušnit..

Asi tak, hodně zdaru!

Jinak nenapadá Vás někoho, jestli nejde nějak zjistit, jestli vzduch nepřisává přímo čerpadlo nějakou netěsností??
R
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Miloš: Ja to thermostatickej ventil.Vevnitř je plišek z bimetalu kterej se podle teploty paliva prohyba bud na jednu a nebo na druhou stranu a tim pouští přepad z čerpadla buď do filtru a nebo do nádrže.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tommate
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2008, 01:59
Odpovědi: 0
Bydliště: 3nec

Příspěvek od tommate »

když už jste to nakousli... nafta se ohřívá jen pasivně stlačováním ve vstřikování?
Sharan TDI
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

A trochu od motoru předavanim tepla z motoru na čerpadlo
Naposledy upravil(a) tuner dne 26 pro 2009, 16:42, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

no chlapy taky mám bublinky probémy se starty nejsou říkáte že by se ten zpětný ventil měl měnit jo?
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
tommate
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2008, 01:59
Odpovědi: 0
Bydliště: 3nec

Příspěvek od tommate »

ten ventil se snad měnit ani nemusí, stačí pravidelně měnit filtr, na něm je právě to těsnění
Sharan TDI
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jj tak toe jasný gumky jsou vždy k tomu ;)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

melsem taketo problemy s prisavanim a dlouhyma starty kdyz sem to koupil a ted tam mam natahanou obycejnou palivovou hadicu k cerpadlu a je to o neco lepsi a gumky davam vzdy nove (LOL)
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

race tdi píše:melsem taketo problemy s prisavanim a dlouhyma starty kdyz sem to koupil a ted tam mam natahanou obycejnou palivovou hadicu k cerpadlu a je to o neco lepsi a gumky davam vzdy nove (LOL)
Ten ventil je termostatickej, na palivaku pro Octu gumka není, je jen na 1,9D a u TDI v trojce Golfu, u oct sou dve gumicky na tom ventilu, modra a cerna tusim, nemaji se prohodit. Ti co kupují neorigo palivaky tak unih ty gumicky nejsou, jsou jen u origo co jsem zatim zjistil. Jako nahradn díl se nedodavají. Nafta se zahreje prutokem cerpadla, ktere je ohrate od motoru. Kontrola toho ventilu je jednoducha, ne na tesnost ale na funkci. Pokud ho ponoris na chvily do studenej vody, pak vyndas a fouknes do nej, ve smeru te sipky, tak bi mel vzduch foukat tim stredem, smerem do filtru. Parkrat fouknes, pak se zahreje a fouka ti to na druhem konci toho ventilku, není už pruchozí k filtru. Gumicky davat nove a namazat, nikdo je nemení , protože se kupujou neoriga bez gumicek a bejvaj strihlý a nebo vorvaný.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“