stava sa mi že mi na volnobeh občas zhasne motor najprv sa to začne chvieť a potom zhaasne .vymenil som žhaviče ,palivovy filter,vyčistil sytko v palivovom čerpadle a stale scipa rano chytne na prevalenie zajdem do prace a potom asi po 3hod nechce naskočiť alebo naskoči po 3 opakovanych štartoch a potom scipne alebo niekedy jazdim aj 2 dni v pohode a potom sa to zas zopakuje už sa na to pozeralo x ludi a vraj všetko ok aj vag bez chyby už som z toho zufaly
Také jsem měl takový problém na tom samém autě. Zničeho nic to dlouho točilo než chytlo, nebo to na volnoběh zhaslo, pak to třeba týden neudělalo, na Vagu žádná chyba..........a nakonec to bylo tandemové čerpadlo .
žhaveni problikne vždycky,vypada všetko suche a bubliny nejsu vydieť všade su čierne hadičky ale ked mi to zhasne a pozrem na palivovy filter pod tu zatku čo sa to zajistuje tou kovovou sponkou tak neni vydieť v nom nafta striekne von až na druhe zatočenie kluča tak neviem či ta zrada nebude niekde v privode paliva.neviem ako to zistiť nechcem meniť bezhlavo naftove čerpadlo potom tandemove lebo dosť tie veci stoja.som z toho zufali a manželka s tym už nechce ani jazdiť lebo ju to nechalo na križovatke a tak točila až vybuchala baterku a potom odťach
chlapy mal som to na wagu a elektrikar mi povedal že mam v skupine 13 tieto hodnoty 1.valec -1,5 2.valec -0,8 3valec-0,7 4valec+2,99 može to robiťn tie problemy čo z toho vypliva lebo tomu nerozumiem ale ten 1 a 4 valec sa mi nezda
romco123 píše:chlapy mal som to na wagu a elektrikar mi povedal že mam v skupine 13 tieto hodnoty 1.valec -1,5 2.valec -0,8 3valec-0,7 4valec+2,99 može to robiťn tie problemy čo z toho vypliva lebo tomu nerozumiem ale ten 1 a 4 valec sa mi nezda
nezakladaj dalsi novy topic - hodnoty su ok, + je problem, vymenit gumicky
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Už jsem ti "u nás" psal, že bych to viděl na ten tandem. Může ti pouštět vzduch do paliva. Lze to přetěsnit.
Taky lze změřit i kolik dává, ale musíš mít na to spešl nářadí.
natankuj naftu do kanystru, kup v lékárně stříkačku (10ml), a když ti to chcípne, tak oddělej ten ventil na filtru, dej tam stříkačkou naftu až po okraj, zadělej (nezapomeň dát těsnění) a pokud to na pár otočení chytne, tak je to jasný. Těch pár otočení je asi tak cca 15 sekund, musí to nasát naftu z toho filtru přes hadičku do čerpadla.
na vzduch a tandem by som to nevidel, kedze 3 valce idu do - tj. sa ubera davka = nafty je dost a pod tlakom, 4 valec je uleteny dost vysoko cize sa najskor straca tlak medzi gumickami (nepribuda ti olej ?) , kup si sadu gumiciek na vstrek za ~10E, vymen a uvidis, ak to nepomoze tak hladaj dalej, vzdy treba zacat od najlacnejsieho
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
dal som priesvitnu hadičku od nadrže k filtru a nejde mi niekedy nafta.ale čerpadlo v nadrži je počuť aj som vyčistil sytko a stale problemy niekedy ide a potom nie ale motorek je čut ako ide je možne že by to nemalo tlak ked motorek je počuť že ide?
Nezakládej nové téma.
Mám zkušenost,že i když za chodu odpojíš čerpadlo přímo u nádrže,tak motor jede uplně stejně.Tandem si naftu natáhne sám.Pokud není zacpané sítko,nějaká netěsnost potrubí,ucpaný palivový filtr.
palivovy filter som vymenil,ale ked to začina zdochinat tak palivo ide ibe z filtra do tandemu potom začnu isť bubliny až to zhasne a v hadičke do filtra nafta stoji ale čerpadlo v nadrži počuť ako vrči tak neviem .myslim že keby to bolo tym tesnenim pod vstrekom tak by bol iba zly štart ale nezhaslo by to