Něco jinýho je vzduch nafta vzduch nafta.....Ještě pododávám,že už jsem měl dva případy,ve kterejch měli lidi fungl nové filtry z nějakech malejch prodejen a ty filtry byli na hov....měli špatnou propustnost skrz lomenej papýr...Nebyl potištěnej filtr výrobcem tak nemohu říct zdali byl made in china Vzduch v palivu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No zpět k bublinám....Tak nafta pění a čistí se přez papýrovej filtr takže občasná bublina o velikosti 0,5mm a v malém množství se vždycky najde....To není na přidření čerpadla
Něco jinýho je vzduch nafta vzduch nafta.....Ještě pododávám,že už jsem měl dva případy,ve kterejch měli lidi fungl nové filtry z nějakech malejch prodejen a ty filtry byli na hov....měli špatnou propustnost skrz lomenej papýr...Nebyl potištěnej filtr výrobcem tak nemohu říct zdali byl made in china 
Něco jinýho je vzduch nafta vzduch nafta.....Ještě pododávám,že už jsem měl dva případy,ve kterejch měli lidi fungl nové filtry z nějakech malejch prodejen a ty filtry byli na hov....měli špatnou propustnost skrz lomenej papýr...Nebyl potištěnej filtr výrobcem tak nemohu říct zdali byl made in china ventil
tak zkus nekdy smer proudeni(staci foukat pusou)kdyz to strcis do mrazaku to jde do filtru a jak do toho parkrat fouknes tak se to ohreje na tech 30"C a pak uz to leti do nadrze.Jinak se to pise treba v "JAK NA TO" Jinak s tema bublinama patrim tez k armade lidi co s tim bez problemu jezdi a jezdit bude.Hlavni myslim bude,kolik mas ve filtru nafty-ja mam do pulky,takze jak to prisavani prekroci hranici,kterou zvladne cerpadlo,tak to asi zacne chcipat.Osobne bych zacal tema rychlospojkama na hadicich a pak az bych menil ten saci kosslovacek.milos píše:)origoš píše:Vzduch va palivu být nemá a problémy se časem dostaví. Je to potřeba odstranit. Dost často to přisává kolem termostatického ventilu na palivovém filtru, vyjímečně je i filtr netěsný. Samo i netěsné hadice to mohou dělat.
termostatický ventilkde jsi to vyčetl, na tomto foru to čtu poprve
ptal jsem se i odborníků a ti mně řekli že to je blbost, že je to přetlakový ventil, v obchodě taky neví má se měnit každou druhou výměnu filtru,
já o tom vím asi pět let že ten ventil pouší palivo zpět do filtru a ne do nádže až se vyhřeje na 30 už jsem to chtěl při první příležitist zde napsatmiloš
Re: ventil
Jo je to fakt aspoň někdo tomu rozumítommi 81 píše:tak zkus nekdy smer proudeni(staci foukat pusou)kdyz to strcis do mrazaku to jde do filtru a jak do toho parkrat fouknes tak se to ohreje na tech 30"C a pak uz to leti do nadrze.Jinak se to pise treba v "JAK NA TO" Jinak s tema bublinama patrim tez k armade lidi co s tim bez problemu jezdi a jezdit bude.Hlavni myslim bude,kolik mas ve filtru nafty-ja mam do pulky,takze jak to prisavani prekroci hranici,kterou zvladne cerpadlo,tak to asi zacne chcipat.Osobne bych zacal tema rychlospojkama na hadicich a pak az bych menil ten saci kosslovacek.milos píše:)origoš píše:Vzduch va palivu být nemá a problémy se časem dostaví. Je to potřeba odstranit. Dost často to přisává kolem termostatického ventilu na palivovém filtru, vyjímečně je i filtr netěsný. Samo i netěsné hadice to mohou dělat.
termostatický ventilkde jsi to vyčetl, na tomto foru to čtu poprve
ptal jsem se i odborníků a ti mně řekli že to je blbost, že je to přetlakový ventil, v obchodě taky neví má se měnit každou druhou výměnu filtru,
já o tom vím asi pět let že ten ventil pouší palivo zpět do filtru a ne do nádže až se vyhřeje na 30 už jsem to chtěl při první příležitist zde napsatmiloš
konečně zase bez bublin.....tommate píše:http://www.youtube.com/watch?v=6FZaY8aGVVs
ze dne na den mi začlo zase startovat na brnk, za studena v mrazu, tak i po zahřátí, tak se jdu podívat pod kapotu na průhlednou hadici (co jsem tam dal kvůli tomu problému se startováním), a hle, ani sebemenší bublinka, podle mne to tak musí být, sebemenší bubliny snižují tlak v tryskách a dělá to neplechu, jenom vlastně nevím, proč se tam ty bubliny z ničeho nic objevily a proč to zase zmizelo, jediné co mohu říct je, že to začalo blblnout když přišly mrazy a zrovna jsem zcela výjmečně natankoval 30l omv (jinak beru vždy jen 20l), pak když jsem to vyjel bral jsem ještě 20l shell a pořád na ho..o, pak jsem měnil filtr, odvzdušňoval jsem to povolováním matic na vstřikách a nic to nepomohlo, pořád takový obtížný start (i po 10minutách zastaveném motoru) a bubliny a bubliny pořád dokola i po dlouhém ježdění, a najednou se to napravilo z ničeho nic den poté co jsem natankoval zase 20l omv, ale na jiné pumpě než obvykle tankuji, a asi půl hoďky jsem pak zablbnul s autem na velkém zasněženém parkovšti (hodiny na ručku a tak), tak buď byl fakt nějaký sajrajt v nádrži v sacím koši který se pak uvolnil, nebo druhá možnost nějaká špatná nafta, tak těžko říct......... teď to chytá na jedno otočení jako dřív
http://www.youtube.com/watch?v=yDUUzN91DVs
Sharan TDI
Tak jsem schválně také sledoval, jestli nejsem jeden z případů bublifuků, ale mě se bublinky neobjevují, tak to jsem rád.
Ale chtěl bych si vyměnit palivový filtr i s tím ventilem (vše koupeno a nachystáno), jen nevím přesně jak ideálně postupovat.
Nerad bych aby se nějak zavzdušnil systém nebo tak něco, ale k tomu přece musí stoprocentně dojít při odpojení hadic.
Nebo se mají ty hadice nějak zaškrtit?
Ale chtěl bych si vyměnit palivový filtr i s tím ventilem (vše koupeno a nachystáno), jen nevím přesně jak ideálně postupovat.
Nerad bych aby se nějak zavzdušnil systém nebo tak něco, ale k tomu přece musí stoprocentně dojít při odpojení hadic.
Nebo se mají ty hadice nějak zaškrtit?
Někdy taky vyndejte sací koš, po jeho demontáží na ponku je tam sací trubka dole od sítka a ta trubka je dělená, dva průměry ( větší a menčí ) zapadaj do sebe tak je tam spoj těsněn klasickým o-kroužkem ten taky neni špatný vyměnit, jinak v tom sacím koši žádný zpětný ventil není ale i tak je potřeba aby to těsnilo zejména když je míň paliva v nádrži.
stačí naplnit nový filtr do plna čistou naftou a dobře nasadit a utáhnout hadice objímkou - nic víc asi není třebaZbyšek píše:Tak jsem schválně také sledoval, jestli nejsem jeden z případů bublifuků, ale mě se bublinky neobjevují, tak to jsem rád.
Ale chtěl bych si vyměnit palivový filtr i s tím ventilem (vše koupeno a nachystáno), jen nevím přesně jak ideálně postupovat.
Nerad bych aby se nějak zavzdušnil systém nebo tak něco, ale k tomu přece musí stoprocentně dojít při odpojení hadic.
Nebo se mají ty hadice nějak zaškrtit?
Sharan TDI
ono to někdy nezjistíš, může to být naftou, nebo taky se ten palivový systém často osvzdušní sám (ale to většinou docela rychle), nebo třeba taky tam mohl netěsnit nějaký kroužek nebo hadička, která se prostě ježděním zatáhla - to se taky děje..konečně zase bez bublin.....
ze dne na den mi začlo zase startovat na brnk, za studena v mrazu, tak i po zahřátí, tak se jdu podívat pod kapotu na průhlednou hadici (co jsem tam dal kvůli tomu problému se startováním), a hle, ani sebemenší bublinka, podle mne to tak musí být, sebemenší bubliny snižují tlak v tryskách a dělá to neplechu, jenom vlastně nevím, proč se tam ty bubliny z ničeho nic objevily a proč to zase zmizelo, jediné co mohu říct je, že to začalo blblnout když přišly mrazy a zrovna jsem zcela výjmečně natankoval 30l omv (jinak beru vždy jen 20l), pak když jsem to vyjel bral jsem ještě 20l shell a pořád na ho..o, pak jsem měnil filtr, odvzdušňoval jsem to povolováním matic na vstřikách a nic to nepomohlo, pořád takový obtížný start (i po 10minutách zastaveném motoru) a bubliny a bubliny pořád dokola i po dlouhém ježdění, a najednou se to napravilo z ničeho nic den poté co jsem natankoval zase 20l omv, ale na jiné pumpě než obvykle tankuji, a asi půl hoďky jsem pak zablbnul s autem na velkém zasněženém parkovšti (hodiny na ručku a tak), tak buď byl fakt nějaký sajrajt v nádrži v sacím koši který se pak uvolnil, nebo druhá možnost nějaká špatná nafta, tak těžko říct......... teď to chytá na jedno otočení jako dřív
http://www.youtube.com/watch?v=yDUUzN91DVs
R