rozvody všechno stejný a potenciometry vubec neřeš. kamos ho má v td a já ho mam v tds taky, tajty diesely maj uz snad vsechny elekronickej plyn, ja sem ještě neviděl tds s lankem,možná ho má tak 524 td. Je tam rozdíl akorát ICool a jednotka- jeto asi jako s octavou, 2.0 Tdi 103kW je uplně stejnej motor jako 2.0 Tdi 125kW co je v RS. Akorát jiná jednotka BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Tomáš Čermák
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 490
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
No tak to je sračka, ty motory jsou uplně stejný... čerpadla jsou stejný pro oba dělaj 2 druhy, vstřiky stejný prostě všechno.
rozvody všechno stejný a potenciometry vubec neřeš. kamos ho má v td a já ho mam v tds taky, tajty diesely maj uz snad vsechny elekronickej plyn, ja sem ještě neviděl tds s lankem,možná ho má tak 524 td. Je tam rozdíl akorát ICool a jednotka- jeto asi jako s octavou, 2.0 Tdi 103kW je uplně stejnej motor jako 2.0 Tdi 125kW co je v RS. Akorát jiná jednotka 
rozvody všechno stejný a potenciometry vubec neřeš. kamos ho má v td a já ho mam v tds taky, tajty diesely maj uz snad vsechny elekronickej plyn, ja sem ještě neviděl tds s lankem,možná ho má tak 524 td. Je tam rozdíl akorát ICool a jednotka- jeto asi jako s octavou, 2.0 Tdi 103kW je uplně stejnej motor jako 2.0 Tdi 125kW co je v RS. Akorát jiná jednotka CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
Jedinej BMW v turbodízlu s plynovým lankem byla 2,4td v e28. A TOHLE SE TADY NEŘEŠÍ. Řešíme tady 2,5td a 2,5tds A to jsou naprosto stejné motory. A zádná 2,5td ani 2,5tds nikdy z výroby neměla plynové lanko. Kromě mojí, ale to není od výroby.
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
Když tak mi ukaž kam píchneš to lanko.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.
BMW 525 TDS
bpmhmoto píše:Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.
Promiň ale asi jsi tyhle motory viděl jen z vlaku. Kliknul sis na odkazy co jsem sem dal? Máš tam porovnání čerpadel na TD aTDS. A tady máš rozvody na TD
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
jestli tady vidíš někde řemen na rozvodech tak ho od tebe koupím za 10tisíc, může bejt i jetej. Všechny motory 325,525,725TD i TDS jsou schodné. Stejný motor je i v oplu omega 2,5TD. A všechny motory měli elektrický čerpadlo. Mechanický čerpadlo bylo jen a jen v E28 u 2,4TD v životě né u 2,5TD a TDS.
bpmhmoto píše:Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.
Kde jsi sebral takovej nesmysl o tom že k vačče je řetěz a k čerpadlu řemen? To v životě u BMW neexistovalo. Pokud něco takového znáš tak mi to laskavě ukaž v etce , třeba se něčemu po 15-ti letech co se hrabu v bavorech přiučím.
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají
Sory ale plácáš tady píčoviny a mateš tady lidem hlavy. Ukaž mi jeden odkaz kam dáš na 325td a na 525td rozvodovej řemen. A pokud jsi neviděl na TDS lanko tak ti ho na mým autě ráno vyfotím a nebo se mrkni na moje příspěvky tady na foru a fotku si tady najdeš. A motory TD a TDS jsou stejný a už tady lidem s tímhle neblbni hlavu.
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají
Tady mi ukaž kam dáš ten tvůj řemen, jedině okolo krku.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=10
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají
Kdyžtak mi můžeš někde koupit lanko k plynu na 325td nebo 525td, odkoupím ho od tebe za cenu jakou si řekneš.
-
golfgti16v
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
