BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Treba si tu najprv zrovnať motory. 2,4td sú motory M21. Tie majú remeň a nie som si istý, ale zo začiatku mali asi aj mechanické čerpadlo, ale aj to asi len v 3 rade.
2,5td a tds sú motory M51 a tie majú len reťazové rozvody. Na M51 sa dá tiež dať mechanické čerpadlo, ale od výroby v M51 mechanické čerpadlo nebolo nikdy! Rozdiel Medzi 2,5 td a tds je intercooler + iné potrubie sania a soft. Ináč sú úplne rovnaké. Porovnajte si sami: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... e/engine/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... se/engine/
2,5td a tds sú motory M51 a tie majú len reťazové rozvody. Na M51 sa dá tiež dať mechanické čerpadlo, ale od výroby v M51 mechanické čerpadlo nebolo nikdy! Rozdiel Medzi 2,5 td a tds je intercooler + iné potrubie sania a soft. Ináč sú úplne rovnaké. Porovnajte si sami: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... e/engine/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... se/engine/
2,5TDS E34
bjs píše:Treba si tu najprv zrovnať motory. 2,4td sú motory M21. Tie majú remeň a nie som si istý, ale zo začiatku mali asi aj mechanické čerpadlo, ale aj to asi len v 3 rade.
2,5td a tds sú motory M51 a tie majú len reťazové rozvody. Na M51 sa dá tiež dať mechanické čerpadlo, ale od výroby v M51 mechanické čerpadlo nebolo nikdy! Rozdiel Medzi 2,5 td a tds je intercooler + iné potrubie sania a soft. Ináč sú úplne rovnaké. Porovnajte si sami: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... e/engine/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... se/engine/
Mechanické čerpadlo bylo z výroby jen na 2,4td a to jen v pětce E28, 524td. Ve trojce E30 bylo jen elektrické, ale spousta E30 to má překopané na mechaniku.
Dle přilozené fotografie je to motor M51, čiže to môže byť td aj tds. Pozri o dva príspevky vyššie. Nemýlte sa označením td, je ako u M21, tak aj u M51. U M21 je to 2,4td, u M51 je to 2,5td.CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Naposledy upravil(a) bjs dne 09 led 2010, 20:18, celkem upraveno 1 x.
2,5TDS E34
bjs píše:Dle přilozené fotografie je to motor M51, čiže to môže byť td aj tds. Pozri o dva príspevky vyššie. Nemýlte sa označením td, je ako u M21, tak aj u M51. U M21 je to 2,4td, u M51 je to 2,5td.CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
To je právě problém, spousta lidí nemá potuchu že M51 je jak TD tak TDS. Všichni si myslej že je jen Td v M21 a TDS je M51
Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.oldaf píše:CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
CYRIL píše:Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.Než něco napíšete pořádně si přečtěte co kdo napsaloldaf píše:CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
CYRIL píše:Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.oldaf píše:CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Vám už asi víc hlavu blbnout nejde, pokud si přečtete celou diskuzi zde tak nevím kde jste sebral že tady někdo píše že E28 má elektrické čerpado. Umíte číst?
Podívejte se na moje fotky, na fotce vidíte motor M51 a né starou mrdku M21, a M51 je jak TD tak TDS a to že mám na motoru M51TDS mechanické čerpadlo na tom není nic divného. Když může jezdit TDI s mechanikou tak proč né TDS.
CYRIL píše:Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.oldaf píše:CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Tak ještě jednou pro Vás, motor M51 a to jak TD tak TDS má jen rozvodovej řetěz. Řemen nikdy neměl, jestli umíte používat etku tak si to tam najděte.
Jak to jezdí? jezdí podle toho jak se to nastaví, protože u mechaniky si to naladím tak jak se mi to líbí. Stačí 13-ctka klíč a šroubovák a přidám si na čerpadle kolik potřebuju. Troufnu si tvrdit že to jede líp jak většina TDS co tady jezděj, ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet proti čiplýmu TDSu. Ale sériovky na to nemaj.bpmhmoto píše:No jasně že 2.4TD. A jinak je moc pěkný, že máš na TDS mechanický čerpadlo, ale je použitý právě z 2.4TD. Tak mě moc nekrm a radši mi napiš jak to s tím čerpadlem jezdí. Taky jsem o něm přemýšlel, nemám rád elektroniku
oldaf píše:Jak to jezdí? jezdí podle toho jak se to nastaví, protože u mechaniky si to naladím tak jak se mi to líbí. Stačí 13-ctka klíč a šroubovák a přidám si na čerpadle kolik potřebuju. Troufnu si tvrdit že to jede líp jak většina TDS co tady jezděj, ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet proti čiplýmu TDSu. Ale sériovky na to nemaj.quote]Dyt to říkám překopávka.Už jsem to psal na začátku diskuze.Já se bavím o originálu a v tom se nemýlím.bpmhmoto píše:No jasně že 2.4TD. A jinak je moc pěkný, že máš na TDS mechanický čerpadlo, ale je použitý právě z 2.4TD. Tak mě moc nekrm a radši mi napiš jak to s tím čerpadlem jezdí. Taky jsem o něm přemýšlel, nemám rád elektroniku
Naposledy upravil(a) CYRIL dne 11 led 2010, 19:09, celkem upraveno 1 x.