Vzduch v palivu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PavlikLN »

Tomas.cz píše:Někdy taky vyndejte sací koš, po jeho demontáží na ponku je tam sací trubka dole od sítka a ta trubka je dělená, dva průměry ( větší a menčí ) zapadaj do sebe tak je tam spoj těsněn klasickým o-kroužkem ten taky neni špatný vyměnit, jinak v tom sacím koši žádný zpětný ventil není ale i tak je potřeba aby to těsnilo zejména když je míň paliva v nádrži.
Kolego jestli máš namysli horní dva vívody,tak jsou na obou zpětný ventili na sacím koši....Jeden saje a nepouští zpět a druhej pouští do koše....Taky jejich funkčnost zjistíš foukáním.... (crazy)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14464
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nemáš fotky kde tam ten zpětný ventil je?
Já jsem ho teda nenašel :roll:
PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PavlikLN »

tommate píše:
konečně zase bez bublin.....
ze dne na den mi začlo zase startovat na brnk, za studena v mrazu, tak i po zahřátí, tak se jdu podívat pod kapotu na průhlednou hadici (co jsem tam dal kvůli tomu problému se startováním), a hle, ani sebemenší bublinka, podle mne to tak musí být, sebemenší bubliny snižují tlak v tryskách a dělá to neplechu, jenom vlastně nevím, proč se tam ty bubliny z ničeho nic objevily a proč to zase zmizelo, jediné co mohu říct je, že to začalo blblnout když přišly mrazy a zrovna jsem zcela výjmečně natankoval 30l omv (jinak beru vždy jen 20l), pak když jsem to vyjel bral jsem ještě 20l shell a pořád na ho..o, pak jsem měnil filtr, odvzdušňoval jsem to povolováním matic na vstřikách a nic to nepomohlo, pořád takový obtížný start (i po 10minutách zastaveném motoru) a bubliny a bubliny pořád dokola i po dlouhém ježdění, a najednou se to napravilo z ničeho nic den poté co jsem natankoval zase 20l omv, ale na jiné pumpě než obvykle tankuji, a asi půl hoďky jsem pak zablbnul s autem na velkém zasněženém parkovšti (hodiny na ručku a tak), tak buď byl fakt nějaký sajrajt v nádrži v sacím koši který se pak uvolnil, nebo druhá možnost nějaká špatná nafta, tak těžko říct......... teď to chytá na jedno otočení jako dřív
http://www.youtube.com/watch?v=yDUUzN91DVs
Koukal jsem na ty tvoje bubliny....Hezký...Mě to zmizlo až když jsem vyfoukal sací koš....ale jednomu jsem to vyřešil tak,že mu na rychlospojce u tahu z nádrže přisával vzduch...Dostal novou rychlospojku pořádně jsem ji ohřál a bylo to ok...Můžou to bejt někdy i jiné věci př.filtr,ventil,rychlospojky,hadičky,koš atd.
PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PavlikLN »

Tomas.cz píše:Nemáš fotky kde tam ten zpětný ventil je?
Já jsem ho teda nenašel :roll:

Když vyndáš sací koš,tak nahoře jsou dva vejvody na hadičky sací a vracečka klasika na dvě hadice modrá a černá..Tak pod těma vývodama..Je to uvnitř koše...Bacha na rozebírání koš už taky nemusíš dát dohromady pač je to nerozebíratelnej kus.....Z koše se dá sundat jen plovák....Foto můžu dodat pozdějc ale jestli ti chceš vyskoušet,tak ti řeknu jak....Ty vývody z koše co jdou do hadic tak na ten co saje z koše ven ju tak pusou natáhni a musí jít zlechka a když do něj fokneš tak nesmí profouknout dovniř. Jestli ti půjde fouknout směrem do něj tak ventyl propuští naftu zpět do nádrže a bude padat nafta.Druhej čili přepad jde jen dovnitř foukat....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“