vypouštění oleje, TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, do hliníku to ani není jinak možné, ta slitina má pevnost cca 30kG/mm2. Kužel. závit se pěkně zatahne a při povolování se zase pěkně uvolní. Tohle uspořádání mají i některá auta z výroby a řekl bych, že je nejlepší. Na Karosách je taky jemnej závit a co chvíli strženej. Vyřežu tam 1" plynovej závit a dám palcovou záhlušku z instalatérských potřeb. A je to napořád.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04 srp 2006, 12:32
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Jsou i borci, kteří použijí "tekutý kov". Potom s tím něco dělěj.
Prostě odsávačka je nejbezpečnější řešení. Stačí nějaká uzavíratelná nádoba, nejlépa skleněná, do uzávěru dát dvě trubičky, jedna delší na odsávání a na kratčí připojit sací trubku starého kompespru z ledničky. Během pár minut je olej v nádobě a nikde ani kapka. Jenom výměna filtru je nečistá práce. Kdo si to skusil, tak už spodem vypouští nerad.
Prostě odsávačka je nejbezpečnější řešení. Stačí nějaká uzavíratelná nádoba, nejlépa skleněná, do uzávěru dát dvě trubičky, jedna delší na odsávání a na kratčí připojit sací trubku starého kompespru z ledničky. Během pár minut je olej v nádobě a nikde ani kapka. Jenom výměna filtru je nečistá práce. Kdo si to skusil, tak už spodem vypouští nerad.
Napadlo ma, ze na ten ucel by sa perfektne hodil skleneny demizonik od 5 litroveho balenia nejakeho talianskeho vina, ktoreho je plna BILLA, TESCO, atd.origoš píše:Přesně tak, v baňce je vidět, když už přestane jít olej.Takže kompresor bude fungovat jako podtlakový pumpa a skrz baňku se to vysaje.

Vino vypit, olej vysat. Furt to vyjde lacnejsie, ako v servise

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Moj nazor je opacny.mattock píše:aspon ja by som to odsavanie oleja nepreferoval
urcite tam ostane viac sajrajtu na spodku vane ako pri vypustani cez srubu
Zalezi samozrejme od tvaru vane, od momentalneho naklonu auta pri vypustani, atd. Taktiez zalezi na tom, ako je umiestneny otvor na mierku oleja vzhladom k najnizsiemu miestu v olejovej vani.
Zatial vsetky olejove vane, ktore som odobral z roznych aut, obsahovali po vypusteni deco aj viac oleja, ktory nemohol vytiect.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex