opel omega 2.5td chlazení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
opel omega 2.5td chlazení
Dal jsem chip vše v pořádku,je tam ale.Dost rychle se zvyšuje teplota vody skoro až k 100 st.Mám dotaz nebo kdo má zkušenost,chci dát vjetší chladič stlačeného vzduchu,snížím tím výrazně teplotu motoru?Hlava motoru je OK bez chipu leze teplota vody max k 95st víc ne.Dík
Mě se to taky tak projevilo....a musel jsem vyměnit chladič a už je to o.k.
Když jedu na dálnici a jedu na 5 plnej dlouho,tak to mám taky skoro ke 100,ale to už ho musím fakt hnát.
Velkej IC mám taky ale na teplotu motoru to nemá vliv.Teda jsem aspoň nic nezaznamenal.
Když jedu na dálnici a jedu na 5 plnej dlouho,tak to mám taky skoro ke 100,ale to už ho musím fakt hnát.
Velkej IC mám taky ale na teplotu motoru to nemá vliv.Teda jsem aspoň nic nezaznamenal.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
A kolísá ti teplota?Já mám chvilku 90st šlápnu na plyn a během chvilky mám 98st dám nohu z plynu a zapár vteřin opět 90st.Docela mám vítr stoho že to tak kolísá.dawe2706 píše:Mě se to taky tak projevilo....a musel jsem vyměnit chladič a už je to o.k.
Když jedu na dálnici a jedu na 5 plnej dlouho,tak to mám taky skoro ke 100,ale to už ho musím fakt hnát.
Velkej IC mám taky ale na teplotu motoru to nemá vliv.Teda jsem aspoň nic nezaznamenal.
Joo kolísalo to....jak říkáš..chvilku ceres a najednou tam byla skoro 100vka a stačilo ubrat plyn a během 10ti sekund jsem byl zase na 90ti.
Já chladič taky čistil...z venku i zevnitř proplachováním....ale stejně to nepomohlo.Dal jsem novej s je klid.
Tady jsem to řešil před rokem http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
Já chladič taky čistil...z venku i zevnitř proplachováním....ale stejně to nepomohlo.Dal jsem novej s je klid.
Tady jsem to řešil před rokem http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava.
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
kde jsi to nechal testovat?dawe2706 píše:Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava.
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
No mi to máme v práci...a myslím,že to má každej lepší servis.fastarrow píše:kde jsi to nechal testovat?dawe2706 píše:Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava.
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
hrib.mates
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15 říj 2010, 15:59
Přehřívání 2.5 td
Nazdar chlapi mam omegu 2.5td rok 1996. Před rokem odešla vodni pumpa a uvařilo se to. Od te doby to nikdo neumí opravit. Mám tam novou vodní pumpu, kompletně udělanou hlavu, nový termostat, nový chladič a stále s tím nejde jezdit. když auto stojí na místě můžu dát plný plyn na 5 minut a teplota se ani nehne. Když se rozjedu a jedu nad 2000 otáček začne teplota stoupat a to tak že během 5 vteřin jde z 90 na 105 stupňů a ihned to vyhazuje vodu ven přes víčko nádobky. Všechny opravy byly provedeny v BMW servise, ale už ani oni neví co s tím. Když jezdím do 2000 ot. (nespíná turbo) tak se teplota ani nehne a voda se neztrácí, ale stačí jet třeba 20 vteřin při 3000 ot. a uvaří se to. Děkuji za cenné rady.