opel omega 2.5td chlazení

Moderátoři: šulda, Moderátoři

CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

opel omega 2.5td chlazení

Příspěvek od CYRIL »

Dal jsem chip vše v pořádku,je tam ale.Dost rychle se zvyšuje teplota vody skoro až k 100 st.Mám dotaz nebo kdo má zkušenost,chci dát vjetší chladič stlačeného vzduchu,snížím tím výrazně teplotu motoru?Hlava motoru je OK bez chipu leze teplota vody max k 95st víc ne.Dík
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od henk »

jo to je celkem běžny jev :? kolik maš najeto?
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od CYRIL »

Nyní mám najeto 187tis km,s chipem jsem najel 7tis km.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Mě se to taky tak projevilo....a musel jsem vyměnit chladič a už je to o.k.
Když jedu na dálnici a jedu na 5 plnej dlouho,tak to mám taky skoro ke 100,ale to už ho musím fakt hnát.
Velkej IC mám taky ale na teplotu motoru to nemá vliv.Teda jsem aspoň nic nezaznamenal.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od CYRIL »

dawe2706 píše:Mě se to taky tak projevilo....a musel jsem vyměnit chladič a už je to o.k.
Když jedu na dálnici a jedu na 5 plnej dlouho,tak to mám taky skoro ke 100,ale to už ho musím fakt hnát.
Velkej IC mám taky ale na teplotu motoru to nemá vliv.Teda jsem aspoň nic nezaznamenal.
A kolísá ti teplota?Já mám chvilku 90st šlápnu na plyn a během chvilky mám 98st dám nohu z plynu a zapár vteřin opět 90st.Docela mám vítr stoho že to tak kolísá.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A voda z vracečky ti jde souvislým proudem?Do kopce zatopíš a teplota jde nahoru,pak ubereš plyn a teplota jde dolů..co?zanesený chladič.....
nepropadat panice...
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od CYRIL »

Chladič je čistej žádná muška ani bordel to jsem kontroloval jako první.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Joo kolísalo to....jak říkáš..chvilku ceres a najednou tam byla skoro 100vka a stačilo ubrat plyn a během 10ti sekund jsem byl zase na 90ti.
Já chladič taky čistil...z venku i zevnitř proplachováním....ale stejně to nepomohlo.Dal jsem novej s je klid.
Tady jsem to řešil před rokem http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ještě mě napadlo,jestli to je manuál nebo automat?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od CYRIL »

Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava. :)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava. :)
Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od fastarrow »

dawe2706 píše:Ještě mě napadlo,jestli to je manuál nebo automat?
Jaký má vliv manuál nebo automat? Taky se mi to hřeje, mám nový termostat. Pravda je, ze ted tam nemám vrtuli nasazenou. Jinak nějaký ventilátor je v řidičově sloupku nebo spíše u něho. To bude asi chlazení převodového oleje což?
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od fastarrow »

dawe2706 píše:
CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava. :)
Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
kde jsi to nechal testovat?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

fastarrow píše:
dawe2706 píše:
CYRIL píše:Mám manuál,teplota 100st by nevadila ale vadí mě že ta teplota tak lítá,jak u otáčkoměru aby nepraskla hlava. :)
Tak si to ulehči a zajeď někam do servisu,kde mají tohle:
http://www.univer.cz/detail.php?id=120
Já taky myslel,že hlava a nebo těsnění,ale tahle machrovina to pozná a tak jsem zainvestoval do chladiče.
kde jsi to nechal testovat?
No mi to máme v práci...a myslím,že to má každej lepší servis.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
hrib.mates
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2010, 15:59
Odpovědi: 0

Přehřívání 2.5 td

Příspěvek od hrib.mates »

Nazdar chlapi mam omegu 2.5td rok 1996. Před rokem odešla vodni pumpa a uvařilo se to. Od te doby to nikdo neumí opravit. Mám tam novou vodní pumpu, kompletně udělanou hlavu, nový termostat, nový chladič a stále s tím nejde jezdit. když auto stojí na místě můžu dát plný plyn na 5 minut a teplota se ani nehne. Když se rozjedu a jedu nad 2000 otáček začne teplota stoupat a to tak že během 5 vteřin jde z 90 na 105 stupňů a ihned to vyhazuje vodu ven přes víčko nádobky. Všechny opravy byly provedeny v BMW servise, ale už ani oni neví co s tím. Když jezdím do 2000 ot. (nespíná turbo) tak se teplota ani nehne a voda se neztrácí, ale stačí jet třeba 20 vteřin při 3000 ot. a uvaří se to. Děkuji za cenné rady.
Odpovědět

Zpět na „Opel“