problem s motorem 1z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

to je B3 jeste?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

spíš B4. B3 byly 1,6D a TD
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
cuzek
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 21 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubicky

Příspěvek od cuzek »

je to b4 1z motor r.v.93
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

a na to musi bejt hex can? Vzdyt to ma jeste ten cerno bílej sajratjt ne?
cuzek
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 21 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubicky

Příspěvek od cuzek »

no pisou ze to de jen s hex-can kabelem
pekari
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 03:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od pekari »

Měl jsem ten samej problém co popisuješ ,výkon jen do 2500 otáček a pak jako když někdo zatáhne ruční brzdu a dál to nejelo,padalo to do nouzáku.Protože nemám vag a kdysi dávno když jseme se pokoušeli auto napichnout tak stejně vag nekomunikoval,rozhodl jsem se to vyřešit sám.
Všil jsem si že ventil N75 při zaplém klíčku necvaká jako dřív,tak jsem ho vyměnil a auto ožilo jak za mlada. :) :)
W- Passat Variant B3 motor 1.9 TDI Z1 trysky 81kw
cuzek
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 21 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubicky

Příspěvek od cuzek »

ja mam ventil n75 novej a nic v sobotu jedu na diagnostiku tak se ukaze co se zjisti
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“