Start po delsim stani - pada nafta???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Start po delsim stani - pada nafta???

Příspěvek od Sakul »

Zdravim panove, mam nasledujici problem a prosim o radu.

Motor 1.9 TDI PD 74kw, nove gumicky na vstrikach, komplet pretesneny tandem, novy termo ventil ve filtru vcetne gumicek, nove zhavice - zhavi, cidlo teploty kontrolovano a po delsim stani spatne chyta. Chytne hned jakoby na tri valce a zhasne. Pri dalsim natoceni chytne a asi dvakrat zakopne a pak jde naprosto normalne. Mel jsem malej filtrik na privodnim vedeni nafty a po stani cca 24h je tam mala bublina. Ted jsem ten filtrik dal na zpetne vedeni mezi tandem a filtr. Predpokladam spravne ze nafta by nemela padat ani ze zpetneho vedeni???

Co je zajimave, ze pokud pred startem priskrtim zpetne vedeni mezi tandemem a filtrem a zkusim to natocit po delsim stani, tak je to naprosto ok.
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Ahoj, to máme stejný problém :( já mám 96kw. Dal jsem i zpětný ventil a nic. Tandem suchý, čerpadlo v nádrži natlačí 0,5 bar a drží. Nový filtr, čidlo teploty, o-kroužky, žhaviče, kromě téčka na filtru. Ještě musím změřit tlak tandemu. Jednou už mi nafta padala, a pak to přestalo a rok byl klid. Včera jsem vše tlakoval a nikde unik, tak nevím. Asi dám obyč filtr bez té zpátečky a zkusím jiný tandem. Nezáleží ani jak auto stojí ani kolik mám nafty. Ale taky se stane že po týdnu stání při mrazu chytne na brnk. Ale poslední dobou to tahám snad až z nádrže. Třeba 20x otočím klíčkem a čerpadlo pořád slyším jak tlačí. A pak se to pomalu roztáčí. VAG nic.
Passat 96KW
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Nikdo nedokaze poradit???
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tak dnes jsem koukal na ten pruhlednej filtrik co mam na zpetnem vedeni mezi tandemem a filtrem a nafta v nem vydrzela pres noc, takze padani nafty bych mohl vyloucit. Schvalne jsem zase zkusil zaskrtit zpetne vedeni paliva mezi tandemem a filtrem a opet chytnul na brnk. Ma nekdo podobnou zkusenost? Co je vsechno vymenene je v popisu nahore. Diky.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zmeral by som co sa deje s tlakom v tandeme pocas ranneho startu. problem hladaj v tandeme. Skus ho vymenit.
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

ahoj.i ja mam problem se stertem po delším staní přes celý den nebo noc.dělal jsem před 2měsíci těsnění a mel venku vstřiky,dal nové kroužky,ale moc se jim tam nechtělo.je možné že kdybych je při té montaži poškodil,že by to melo na svědomí ty sterty?olej mi nepřibýva a jede to normalně bez nejakých těch jejich příznaků.díky za odpovedi. :D
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

venouš píše:ahoj.i ja mam problem se stertem po delším staní přes celý den nebo noc.dělal jsem před 2měsíci těsnění a mel venku vstřiky,dal nové kroužky,ale moc se jim tam nechtělo.je možné že kdybych je při té montaži poškodil,že by to melo na svědomí ty sterty?olej mi nepřibýva a jede to normalně bez nejakých těch jejich příznaků.díky za odpovedi. :D
Zalezi jestli si je pri montazi poradne namazal vazelinou nebo pomazal olejem, myslim ty o-krouzky vstriku. Proc si je menil? Pred tim ti to delalo taky?
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

jj.namazal ale asi malo.ja je mel venku protože jsem vezl hlavu na srovnaní.před tím to prave chytalo uplně normalně jak studene tak teple
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

venouš píše:jj.namazal ale asi malo.ja je mel venku protože jsem vezl hlavu na srovnaní.před tím to prave chytalo uplně normalně jak studene tak teple
Jeste mozna tesneni pod tandemem (tandem-hlava), pokud si tandem sundaval a daval stare tesneni. Zkus pred startem priskrtit zpetne vedeni nafty mezi tandemem a filtrem. Me to pak chytne dobre.
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

ano,nove jsem nedaval.byla tam nejaka gumička ale ani jsem to nemazal.i ten ventil na tom filtru jsem taky dal origo a novej
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Vymenit tamdem cerpadlo.
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Prosím, jaký má být tlak na tandemu při startu? A přes který šroub to můžu změřit? :?
Passat 96KW
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

vita.10 píše:Prosím, jaký má být tlak na tandemu při startu? A přes který šroub to můžu změřit? :?
Obrázek

Pri zvysovani otacek by mel ten tlak rust, ale nemel by prelezt hranici 7,5bar. Pokud tady mluvim kraviny, tak me prosim nekdo opravte.
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Jj. Super. Hned jak budu mít volno tak to zkusím. Jen vědět ten tlak při strartovacích otáčkách.
Passat 96KW
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Tak jsem dal jiné čerpadlo, měl jsem jedno starší. Nové těsnění. Ráno to chytlo na brnk. Měl jsem takovou radost, celý den klídek. A odpoledne se tomu o5 nechtělo. Jinak to škrcení zpátečky mi taky pomáhá, ale není to na brnk. Ale o moc lepší. Ještě ho zkusím změřit podle toho návodu.
Passat 96KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“