Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

brankar30 píše:luke.... tym ze je lepsi vyplach a mensi protitlak ti prida na vykone par koni. (LOL) pri kat off sme nabrdili 7ps a 16nm viac ako ked tam bol..kak co riesis? (LOL)
No ted je otazka, jak by vypadal celej graf, protoze si dokazu predstavit, ze takovou upravou sice docilis navyseni hodnot v urcitem rozmezi otacek, ale treba za cenu zhorseni jinem pasmu. Ten prubeh je nejak naladenej na serii a jakmile se do toho sahne, aniz by doslo k uprave softu, muze to byt problem. Viz vysledky BH motor a subz3ro_tdi pri uprave sani:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=195
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kuk 8) Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Re: Kat Off

Příspěvek od Dani34el »

luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!

Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!

JE TO ZLOČIN !!!!!!
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

dali píše:Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Přesně tak, "smrdí" to víc a hlavně co l,ítá z vejfuku je hrůza. V Německu a ve švýcarsku někdy dělaj mobilní kontroly němcům a Švýcarům...zastavěj auto a orientačně změřej obsah CO a spol. vě výfukovejch plynech. kdyby tohle dělali u nás, tak Ti bez KATu rovnou vezmou techničák. Lidi mějte rozum, já jsem taky pro mírnej tuning, ale KATT OFF je prasárna a zločin.

Bohužel typicky český --- co nejvíc ochcat, ať to nikdo nevidí, stejně to dejchá ten za mnou :-) :x :x :? :? (hm)
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Cele roky to nikomu nevadilo,že se jezdilo bez katu a škodlivin se dostávalo do ovzduší tak proč zrovna ted by to všeckým mělo vadit.At s to kluci sundaj oni ví proč to sundavaj a vy si ten kat tam klidně nechte.

Že to bude nějaký ten ekolog nebo někdo ze strany zelených (LOL) (LOL) .Něco myslím už podobného tu bylo (STOP NAFTĚ),nebo tak nějak
Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

Tom89 píše:Cele roky to nikomu nevadilo,že se jezdilo bez katu a škodlivin se dostávalo do ovzduší tak proč zrovna ted by to všeckým mělo vadit.At s to kluci sundaj oni ví proč to sundavaj a vy si ten kat tam klidně nechte.

Že to bude nějaký ten ekolog nebo někdo ze strany zelených (LOL) (LOL) .Něco myslím už podobného tu bylo (STOP NAFTĚ),nebo tak nějak
Dalsi leta lide taky nejezdily autem, vynalez auta je jen 100 a neci, a lidi zijou uz asi milion, tak nemuzeme rikat proc najednou chteji jezdit autem, maji jezdit na kone.
Urcite nejsem proto nafte protoze verim ze kdys nafta se dobre spaly tak je lepsi nes obycejny kurak, v praci rikam jestli budete v kancelari kourit tak vam prinesu auto a verim ze kouri min nes vy ;) (doufam ze neurazim nikoho)

Chvalim zlepseni vykon auta, a vselijake uprave a ne jen koupit, zaplatit a jen jezdit, musi clovek citit ze neco ze sve dohodu neco do auta pridal nes aby to bylo dohoda jen vyrobce.

Ja nevim jak moc se emise zvysi z vyfuku, a taky by byl zvedavy. ale veci radost by byla ze kdys se vymeni katalyzator tak treba misto trubky tak treba neco lepsiho, neco co snizi emise. treba neco co by elektrostaticky to tam vycistilo. no proste nevim, snaha se pocita.

Jinak jak jsou Cesi kteri pro ne je hlavne aby to nikdo nepoznal, a taky jsou Cesi kteri delaji krasnou prace. Nebo ne?
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Kat Off

Příspěvek od turbo kamna power »

Dani34el píše:
luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!

Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!

JE TO ZLOČIN !!!!!!
Jsem zločinec 8-) smrad je minimální, nevadí mi, navíc druhé auto co mám nemá kat už od výroby, takže o práci míň :) trochu ale po vykuchání jsou ve středních otáčkách slyšet turbolence v prázdném obalu, a při přeřazení to dělá zvuk jako blow-off valve
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Re: Kat Off

Příspěvek od Hoblik »

Dani34el píše:
luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!

Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!

JE TO ZLOČIN !!!!!!

Doufam ze zastavujes kazdou 120citku a durazne jim pripominas ze jsou zlocinci :-)myslim ze by si dostal takovou ranu do lebane od kazdeho za chytre kecy az by ses divil :)kup si kona, bud ekologicky zemedelec, postav si domecek zapusteny do zeme a pak kaz o ekologii :)
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kat off je každýho věc. v dobách šáde 120 projelo po silnici 5 aut za hodinu, teď je to třeba 30x tolik. Když dojedu šade nebo nedejbože dvoutakta, tak přepínám na vnitřní cirkulaci, trochu jsme si odvykli čuchat smrad. Pravděpodobnost, že dojedu blba bez katu je dost malá, ale že se tihle lidi trávěj nejvíc sami - stání na křižovatce a nejlepší je couvání do garáže, když ti třeba tvoje děti držej vrata. Když si někdo vyndá kat, tak se stejně nejvíc tráví sám a svoje spolucestující. A ten smrad disela bez katu je strašnej, pokud diesel nemá kat z výroby, tak tolik nesmrdí, ale s vyndaným katem je to avie hadr.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Jak říkám trabanty,wartasi,skodovky a všechny nakladní auta staršího data výroby nemají kat(nevím jestly novější). a nikdo se jic neptal že znečištují ovzduší.Ovšem bych chtěl osobně vidět tu ranu a ještě bych se smál. (LOL) (noteeth) .Takové řeči si mužeš jít povykladat z greenpeace a stranou zelených. :)
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2010, 10:04
Odpovědi: 0

Re: Kat Off

Příspěvek od zorg »

Kat OFF je pro normální provoz podle mě prasečina jako svině a řeči, že kdysi takhle auta vždycky jezdila, fakt neberu. Nebo je vám příjemný jezdit za trabantama aspol.?

Spíš by mě zajímalo, čím starej kat nahradit = myslím pořádným sportovním katalyzátorem. Zatím jsem viděl jen něco od JOMu nebo JMC nebo tak. Nejspíš čínskej s pochybnou funkcí (nejčastějš EURO2) a podezřele levnej... Nahodíte někdo odkaz případně popíšete co a jak u diesela, když nechce člověk dělat z auta dýmovnici a přesto zachovat dobrou průchodnost?
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Re: Kat Off

Příspěvek od bobG3 »

Dani34el píše:
luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!

Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!

JE TO ZLOČIN !!!!!!
Zkus se podívat na emise bez a s katem, zas takovej rozdíl to není, záleží spíš na stavu motoru. U nových motorů pokud neupravím soft Kat nechat u nafty stačí spalovat dobrou naftu, rozdíl není velký.
G3 Variant synchro
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jaká dýmovnice?
neznalí by si mohli uvědomit že na kouřivost (saze) nemá kat vliv

viděli jse někdo euro 5 s dpf? co z toho lítá při regeneraci??
pár TDi bez katu svět nezboří
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 čer 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudi »

naháněj, ávie, starý tatrovky atd....to je smrádeček, když za nima jedeš (LOL) asi taky kat off a čip (LOL)
TDI 111kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

za nimi nejezdím, předjíždím :D
tatra, avča jsou na tom sakra hůř, objemově i kvalitativně s čoudem...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“