Seat Alhambra - Výměna setrvačníku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 led 2010, 23:25
Seat Alhambra - Výměna setrvačníku
Ahoj, prosil bych radu. Mám Seat Alhambra 1,9 TDI AHU 1999. Mám špatný dvouhmotový setrvačník. Zajímá mě, jestli se do tohoto motoru dá namontovat jednohmotový setrvačník, jestli je levnější a případně kde a za kolik se dá sehnat. Děkuju předem za radu. Petr.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 led 2010, 23:25
No nejsem si jistý, v průběhu roku 1998 jsou došlo k menším úpravám na motoru. Od roku 2000 je PD. Jen předávám vyčtené informace. Podle zvuku to vypadá na špatnou dvouhmotu. Ono mi jde spíš o to, jestli je jednohmota výrazně levnější. Ale nechtěl bych ji tam dát za každou cenu. Kdyby tam šla a bylo to to samý, tak neni co řešit. Prosil bych o radu někoho, kdo s tím má nějakou zkušenost. Díky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 led 2010, 23:25
Při pomalé jízdě a otáčkách kolem 1300/min např. v koloně řekněme že jedu na dvojku, tak když rychleji pustim plyn a zase ho rychleji přidám tak auto zaskáče, jako kdybych tam měl třeba čtyřku, ale po chvilce se to se srovná. Když to samé s plynem udělám zvolna a pomalu, tak to nedělá. Taky když vypnu motor, tak vzápětí po vypnutí jsou slyšet tak dvě rány právě podobné špatnému setrváku. Stejná rána je slyšet, když při normální nebo rychlejší jízdě rychle pustim plyn, ale je to jen trochu slyšet bez toho zacukání. Není to nic dramatického, rychle jsem se s tím naučil jezdit, ale něco s tím udělat musím.
Jinak s autem jsem moc spokojenej.
Díky za každou radu nebo informaci.
Jinak s autem jsem moc spokojenej.
Díky za každou radu nebo informaci.
Mě to dělalo něco podobného a kámošovi, se kterým jsem měnil spojku předevčírem taky.Oba jsme měli špatnou lamelu. Mě chrastila a štvalo mě to a jemu dokonce nakonec vypadla z lamely pružina. Stejně to uvidíš jen když to vyndáš. Set lamela,přítlačák,ložisko 7000-10000 Kč Valeo. Setrvák jsme neměnili ani jeden.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Klidne to muže delat regulace na turbu.Lucinka píše:Mě to dělalo něco podobného a kámošovi, se kterým jsem měnil spojku předevčírem taky.Oba jsme měli špatnou lamelu. Mě chrastila a štvalo mě to a jemu dokonce nakonec vypadla z lamely pružina. Stejně to uvidíš jen když to vyndáš. Set lamela,přítlačák,ložisko 7000-10000 Kč Valeo. Setrvák jsme neměnili ani jeden.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24 led 2010, 23:25
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
budeš mít vymačkaný pružiny na lamelePetr Schulz píše:Při pomalé jízdě a otáčkách kolem 1300/min např. v koloně řekněme že jedu na dvojku, tak když rychleji pustim plyn a zase ho rychleji přidám tak auto zaskáče, jako kdybych tam měl třeba čtyřku, ale po chvilce se to se srovná. Když to samé s plynem udělám zvolna a pomalu, tak to nedělá. Taky když vypnu motor, tak vzápětí po vypnutí jsou slyšet tak dvě rány právě podobné špatnému setrváku. Stejná rána je slyšet, když při normální nebo rychlejší jízdě rychle pustim plyn, ale je to jen trochu slyšet bez toho zacukání. Není to nic dramatického, rychle jsem se s tím naučil jezdit, ale něco s tím udělat musím.
Jinak s autem jsem moc spokojenej.
Díky za každou radu nebo informaci.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi