2,0 DTI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 DTI
Omega 2,0 dti 2000. Naj 345000 km. Poslední dobou se mi stává skoro pořád, že když jedu pod plynem třeba rozjezd nebo při řazení nahoru vše ok, ale jak uberu plyn nebo nechám volnoběh, rozsvítí se kontr. motoru a auto je jako přidušené. Ne vždy ale velmi často. Stačí přidat plyn, vydržet tak 5 vteřin, kontrolka zhasne a jedem normálně. Prostě když tahá naftu, tak dobrý, ale při odstavení plynu problém. Pojedu do servisu, ale mám oprávněnej strach, že mi budou chtít vyměnit půl motoru. Díky za radu. Zdeněk.
Děkuji dist01 za cenné rady. Závada vyřešena. Sám jsem si troufl jen na vytažení EGR ventilu a opravdu byl nefunkční. Za 1500 jsem koupil na vrakáči jiný, funkční se zárukou a bylo po problému.
Po dvou dnech se mi stalo, že nemůžu nastartovat. Po několika hodinách stání točím, točím a nic. Pokud to chytne, tak normálně na 4 válce, ne, že by tam nešla nafta a kuckalo to. Někdy chytne normálně hned a někdy točím až do vybití baterky. Jako by to byla závada někde v elektrice, jestli to nemůže dělat spojkový spínač, který hlásí chybu. Jinak se v březnu chystám do Brna do dílny. Díky za odpovědi.
Po dvou dnech se mi stalo, že nemůžu nastartovat. Po několika hodinách stání točím, točím a nic. Pokud to chytne, tak normálně na 4 válce, ne, že by tam nešla nafta a kuckalo to. Někdy chytne normálně hned a někdy točím až do vybití baterky. Jako by to byla závada někde v elektrice, jestli to nemůže dělat spojkový spínač, který hlásí chybu. Jinak se v březnu chystám do Brna do dílny. Díky za odpovědi.
po milionte to tu píšu tak ted to napíšu po milionté první, vyměni komplet přepady včetně téček a gumičky na vstřikách a kdyb jse podíváš na palivovy filtr tak bude od oleje, jinak ty gumičky neuděláš bez přípravků
protože jse musí rozházet rozvody a vytahnout vačka ven. zavolej tomu kamošovi co jsem ti dal kontakt a udělá ti to a nacení ti to
protože jse musí rozházet rozvody a vytahnout vačka ven. zavolej tomu kamošovi co jsem ti dal kontakt a udělá ti to a nacení ti to
Naposledy upravil(a) dist01 dne 21 úno 2010, 13:54, celkem upraveno 1 x.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
Gumičky na vstřikách jsem mněnil asi 3x a nikdy rozvody ani vačku jsem nezhazoval,řetaz jen tak neskočí,dá se to udělat...dist01 píše:po milionte to tu píšu tak ted to napíšu po milionté první, vyměni komplet přepady včetně téček a gumičky na vstřikách a kdyb jse podíváš na palivovy filtr tak bude od oleje, jinak ty gumičky neuděláš bez přípravků
protože jse musí rozházet rozvody a vytahnout vačka ven. zavolej tomu kamošovi co jsem ti dal kontakt a udělá ti to a nacení ti to